آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

بایگانی
يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹ ق.ظ

ربات اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

این تعریفی است که ویکی پدیا برای ما ارائه می‌دهد ولی به زبان ساده تر اگر تعریف کنیم ، ربات دستگاه و یا برنامه ای است که کارهای تکراری روزانه ما را بصورت خیلی سریع و دقیق انجام می‌دهد.

برای مثال فرض کنید شما می‌خواهید از فردی بخواهید که برای شما یک لیوان آب بیاورد ، این کار بسیار ساده است شما از فرد مقابل خواهش می کنید که یک لیوان آب به شما بدهد و طرف مقابل نیز در عرض چند ثانیه و یا چند دقیقه این کار را برای شما انجام میدهد.

ولی بگذارید کار را کمی پیچیده تر کنیم ، شما از طرف مقابل بجای یک لیوان ، هزار لیوان آب می خواهید ؛ در این صورت طرف مقابل نه تنها کار شما را انجام نمی دهد بلکه ممکن است با شما خیلی تند رفتار کند.

فرض کنیم طرف مقابل این کار شما را (با پول 🙂 ) قبول میکند ، در این صورت نیز چندین ساعت شاید چند روز طول بکشد.

اینجاست که ربات ها به داد ما می رسند ، اگر شما این کار را به یک ربات بسپارید این کار را در عرض چند ساعت بدون درد سر برای شما انجام خواهد داد ، ( بدون هیچ چشم داشتی )

حالا که ربات و انسان را با همدیگر مقایسه کردیم بیایید مزایا و معایب هر دو را بدانیم:

 

تفاوت انسان و ربات

1. با هوش بودن

همانطور که میدانید انسان بسیار بسیار باهوش تر از یک ربات هست ، اگر به مثال بالا برگردیم شما اگر از انسان یک لیوان آب بخواهید کافی است بگویید ، ” خواهش می کنم یک لیوان آب برای من بیاورید “. ولی اگر بخواهید از یک ربات چنین درخواستی بکنید باید بسیار دقیق به آن بگویید که از چه راهی برود ، از کدام لیوان استفاده کند ، جای شیر آب کجاست ، جای لیوان کجاست و…

2. وفادار بودن

همانطور که گفتیم انسان بسیار باهوش تر از ربا است ولی عیب این کار در این است که انسان هر وقت بخواهد می تواند این هوش خود را در جهت منفی استفاده کند ، برای مثال اگر از کسی که دوستتان ندارد بخواهید برای شما آب بیاورد ممکن است داخل آب سمی برای کشتن شما بیندازد ولی ربات ها بسیار وفادارتر از انسان ها هستند و دقیقا چیزی که شما میگویید را انجام می‌دهند.

3. سریع بودن

ربات ها بسیار سریع تر از انسانها هستند و میتوانند کاری را چندین هزار بار برای شما انجام دهند ولی انسان بخاطر محدودیت های خود نمیتواند مثل ربات ها سریع باشد.

4. خسته شدن

همانطور که می دانید ربات ها اصلا نیازی به استراحت ندارند و تا زمانی که به برق و یا اینترنت وصل هستند کار می کنند. ولی این برای انسانها صدق نمی کند ، انسانها نیاز به استراحت و نیاز به خواب دارند و هر چقدر بیشتر کار کنند میزان بهره آنها کمتر می شود.

5. دقیق بودن

ربات ها در انجام کارها بسیار دقیق هستند و دقیقا کاری را که شما میگویید را انجام می دهند و (اکثراً) خطایی نزدیک به سفر دارند ولی انسانها جایزالخطا هستند و هر لحظه ممکن است مرتکب خطایی شوند.

 

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام همانطور که از نامش هم پیداست رباتی است که تمامی فعالیت های اینستاگرام را بصورت دقیق و خیلی سریع برای شما انجام می دهد.

شما می توانید با استفاده از ربات اینستاگرام تمامی فعالیت های خود در اینستاگرام را به آن بسپارید ، ربات می تواند برای شما تمامی فعالیت های اینستاگرامی از جمله لایک ، کامنت ، فالو ، ویو ، دایرکت و… انجام دهد.

 

چگونه با استفاده از ربات اینستاگرام می توانیم فالوور جذب کنیم؟

جذب فالوور در اینستاگرام فرایندی است که به فعالیت شما بستگی دارد ، اگر شما در پیج افراد مختلف فعالیت کنید ، این باعث می شود که طرف مقابل نیز یک نگاهی به پیج شما بیندازد. شما باید ربات اینستاگرام را بصورت هدفمند برنامه ریزی کنید.

 

منظور از افزایش فالوور هدفمند با استفاده از ربات اینستاگرام چیست؟

افزایش فالوور هدفمند فرایندی است که شما بر روی قشر خاصی از جامعه فعالیت می کنید و این کار سود بسیار زیادی به شما خواهد داد.

برای مثال فرض کنید شما کسب و کاری در اصفهان دارید و می خواهید فروش خود را افزایش دهید ، در این مورد باید شما روی افرادی تمرکز کنید که اهل اصفهان هستند یا فرض کنید شما اکستنشن مو انجام می دهید در این صورت شما باید بیشتر روی پیج خانم ها تمرکز کنید تا آقایان.

 

ربات اینستاگرام چگونه فعالیت های هدفمند انجام می دهد؟

همانطور که در مثال بالا گفتیم اکثر کسب و کار ها نیاز به هدفمند سازی افزایش فالوور خود دارند ولی به راستی ربات اینستاگرام چگونه می تواند این کار را انجام دهد؟

در مثال اصفهان شما با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید به عنوان مکان ، اصفهان و به عنوان هشتگ ، چندین هشتگ محلی اصفهان را انتخاب کنید در این صورت ربات فقط روی افرادی کار میکند که واقعا اهل اصفهان هستند.

و یا در مثال اکستنشن می توانید به عنوان کاربر هدف خانم ها را فیلتر کنید در این صورت ربات فقط روی پیج خانم ها متمرکز شده و روی پیج آنها فعالی انجام خواهد داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۸
Ali Hatami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی