آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

بایگانی

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۳۱ ب.ظ

قانون جذب ثروت چگونه عمل می کند؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که قانون جذب واقعاً چگونه کار می کند؟ و آیا می توانید از قانون جذب برای آشکار کردن پول استفاده کنید؟ بله، تو میتونی.

شما می توانید از قانون جذب برای جذب هر چیزی که می خواهید از جمله پول استفاده کنید. اما ممکن است متوجه شوید شروع کار با جذب چیز واقعی که می خواهید به جای پول آسان تر باشد. این معمولاً به این دلیل است که اکثر مردم بلوک های ذهنی زیادی دارند و باورهای محدودکننده در مورد پول و ثروت دارند. بنابراین اگر بتوانید در اطراف بلوک ها کار کنید ، متوجه خواهید شد که بدون لزوماً هزینه می توانید آنچه را که می خواهید جذب کنید. 

به یاد داشته باشید ، پول صرفاً وسیله ای برای مبادله است - ابزاری یا منبعی که ما برای خرید چیزها و تجربیات مورد نیاز و مورد نظر ما استفاده می کنیم. بنابراین اغلب ، ما به اشتباه فکر می کنیم که این خود پول مورد نظر ماست. در واقع آنچه واقعاً می خواهیم چیزهایی است که می توانیم با پول انجام دهیم. به عنوان مثال ، ممکن است فکر کنید می خواهید برای پرداخت قبوض کارت اعتباری خود پول جذب کنید (من آنجا بوده ام!). در واقع آنچه شما واقعاً می خواهید احساس فراوانی ، امنیت یا آزادی است. اگر بدهی کارت اعتباری داشته باشید و درآمد زیادی برای پرداخت این قبض ها داشته باشید ، خوشحال خواهید شد ، درست است؟ فکر می کنید که برای جذب پول بیشتر باید پول کافی نداشته باشید. این به این دلیل است که شما بر روی کمبود پول مخالف فراوانی غنی در زندگی خود تمرکز کرده اید.
راه حل لزوماً جذب بیشتر یا آشکار کردن پول نیست. در عوض ، شما باید رابطه صحیحی با پول ایجاد کنید. بدهی شما یک هدیه است و می تواند به شما نشان دهد که چگونه می توانید رابطه بهتری با پول ایجاد کنید. در حال حاضر ، بیایید به نحوه عملکرد قانون جذب و چگونگی فعال سازی آن در زندگی خود بپردازیم.

اولین قانون جذب این است که مانند مانند را جذب می کند. بنابراین اگر برای خرید چیزی پول می خواهید ، به جای اینکه به پول فکر کنید ، مستقیماً به دنبال آنچه می خواهید بروید. فرض کنیم شما می خواهید خانه ای بخرید. به جای تمرکز روی 50،000 دلار برای پیش پرداخت ، تمرکز خود را روی خانه مورد نظر خود شروع کنید. کجاست؟ چه شکلی است؟ در مورد اینکه خانه ایده آل شما دقیقاً تا چه اندازه دارای شومینه است یا خیر واقعاً مشخص باشید. اکنون مبلغی را که به راحتی می توانید برای این خانه پرداخت کنید نیز در آن توصیف ایده آل خانه قرار دهید. و اگر مطمئن نیستید که کار آسان چیست ، پس از پرداخت کل خانه (از جمله رهن ، بیمه و مالیات بر دارایی) که بیش از 20٪ درآمد ماهانه شما نیست ، اقدام کنید. به عنوان یک قانون خوب ، 

دقیقاً آنچه را که واقعاً می خواهید ، با حداکثر جزئیات توصیفی بنویسید. اولین قدم برای جذب آنچه می خواهید ، شفاف نشان دادن چیزی است که می خواهید جذب کنید. افکار ما واقعیت ما را نشان می دهد. شما می خواهید روی آنچه می خواهید تمرکز کنید - خانه! نه با پول برای گرفتن خانه.
مشتری من در نیویورک از این استراتژی دقیق برای جذب یک آپارتمان عالی استفاده کرده است. او فقط توانایی پرداخت 600 دلار اجاره ماهانه را داشت ، اما یک آپارتمان 1 خوابه در دهکده غربی می خواست ، تا سالن بدنسازی و دوستانش فاصله داشته باشد. این یک دستور به ظاهر غیرممکن بود با توجه به اینکه اجاره در منطقه به راحتی دو برابر آن بود. با این وجود ، من از او خواستم تا روی آنچه می خواهد تمرکز کند ، نه آنچه را که او نمی خواهد! اگر فکر می کنید هرگز چنین آپارتمانی را پیدا نمی کنید ، حدس بزنید چه؟ شما درست خود را ثابت خواهید کرد او مثبت نگاه داشت و آنچه را می خواست تجسم کرد. چند هفته بعد یکی از دوستان یکی از دوستانش در حال ترک شهر بود و می خواست آپارتمان خود را با پرداخت 600 دلار در ماه اجاره دهد. این آپارتمان عالی بود و حتی دارای یک باغ کوچک در پشت و دیوارهای آجری نمایان برای جذابیت بیشتر بود. همه گفتند این غیرممکن است ، اما او ثابت کرد که آنها اشتباه کرده اند.

یکی از مشتری های من فهمید که او نمی خواهد صاحب خانه ای با تمام دردسرهای مربوط به نگهداری ، تمیز کردن آن ، بیمه کردن آن و غیره شود. به کار او وقتی او واقعاً فهمید که واقعاً چه می خواهد ، شغل با حقوق را به عنوان یک خانه نشین ، در یک خانه بزرگ و زیبا در بهترین محله شیکاگو جذب کرد. او نه تنها مجبور شد در خانه زندگی کند ، بلکه برای زندگی در آنجا نیز حقوق دریافت کرد! این شامل آبیاری گیاهان بود. 
یک همکار مربیگری من همیشه آرزو داشت که یک اتومبیل اسپرت قابل تبدیل قرمز را هدایت کند. او دو فرزند داشت و می دانست که این عملی نیست. من او را تشویق کردم که تصور کند در حال رانندگی و لذت بردن از این ماشین است. در عرض دو ماه ، یکی از دوستان گفت که او برای شش ماه از شهر خارج می شود. وی از او پرسید که آیا مایل است در این فاصله از ماشینش استفاده کند؟ او هیجان زده بود - اتفاقاً ماشین او یک ماشین قرمز رنگ تبدیل شد! او چند ماه با ماشین بسیار سرگرم بود ، اما در پایان خوشحال بود که او یک ماشین خانوادگی دوست دارد زیرا ماشین اسپرت واقعاً عملی نبود. این یک آرزوی دیرینه را برآورده کرد و در این کار هیچ هزینه ای برای او نداشت. بعضی اوقات وقتی فکر می کنیم می خواهیم صاحب چیزی شویم ، درست نیست. گاهی اوقات ما فقط تجربه را می خواهیم و هنگامی که این تجربه ارضا شد ، می توانیم آن جعبه را تیک بزنیم و میل از بین برود.

بیشتر بازاریابی به این منظور طراحی شده است که ما را مجبور به خرید چیزهایی می کند که واقعاً نمی خواهیم یا حتی نیازی به آنها نداریم. بنابراین من اکیداً توصیه می کنم ابتدا سعی کنید خواسته های خود را از طریق جذب آنها به صورت رایگان یا کم هزینه برآورده کنید. 
خوب ، بنابراین قانون جذب چگونه پول را نشان می دهد؟ 

اگر واقعاً برای پرداخت صورتحساب یا پرداخت بدهی به پول احتیاج دارید چه می کنید؟ این کمی پیچیده تر است زیرا در نهایت تمرکز روی بدهی یا کمبود به جای پول که نتیجه ناخوشایند افزایش بدهی شما در عوض است ، آسان است. اوه! بنابراین کلید اصلی در اینجا کمی ضد شهودی است. از همه پول خود برای پرداخت بدهی خود استفاده نکنید. در عوض ، مقداری برای پس انداز کنار بگذارید. این منطقی یا منطقی نیست اما م worksثر است. اگر می فهمید که مانند مانند باعث می شود ، پس بدهی بدهی بیشتری را به خود جلب می کند. همه ما این را تجربه کرده ایم. و ، پول پول بیشتری را به خود جلب می کند. بنابراین برای جذب پول باید یک آهنربا پول راه اندازی کنید. این یک حساب پس انداز خواهد بود.

کوین ترودو کیست؟
میتوانم در رابطه با سن یا خانواده یا همسر کوین ترودو صد ها خط مطلب بنویسم اما میدانم که شما از توضیحات اضافه و کسل کننده خوشتان نمی آید، بنابرین فقط نکات مهمی را درباره این مرد شگفت انگیز بیان میکنم که فهمیدن آن برایتان مفید باشد.

کوین ترودو (Kevin Trudeau) یک تاجر، کارآفرین، نویسنده، بازیکن حرفه ای بیلیارد است که بیش از ۵۰ شرکت ثبت شده در سراسر جهان با گردش مالی سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار دارد و مالک چند شبکه ماهواره ای در بریتانیا می باشد.

خلاصه داستان اینگونه است که کوین ترودو به ثروت چند صد هزار دلاری در جوانی میرسد و در همانجاست که با گروه های مخفی از جمله برادر هود آشنا می شود و رشد خارق العاده العاده و واقعی ترودو شروع می شود! رشد کوین ترودو از نظر مالی و اعتبار به شدت بالا می رود به به ثروت میلیارد دلاری در سال میرسد به طوری که به یک فرد مشهور در آمریکا تبدیل می شود.

این شخص تصمیم می گیرد که از گروه های مخفی خارج شود و راز های اصلی ثروتمندان که نسل به نسل منتقل میگشت را برای عموم مردم آشکار کند، که به دلیل سمینار ها، کتاب ها و دوره هایی که برگذار کرد به یک فرد جنجالی در این ۱۵ سال اخیر تبدیل شد. در این مورد بیشتر حرف میزنیم اما الان به این موضوع بپردازیم که جریان گروه های مخفی چیست؟

هر هفته مقداری پول به حساب پس انداز خود واریز کنید ، حتی اگر هفته ای 10 دلار باشد. شما باید هدف خود را تعیین کنید تا حداقل یک ماه در هزینه های زندگی صرفه جویی کنید. مهم این است که به یک جمع که احساس می کند نسبتا قابل توجهی به شما. بنابراین این مبلغ واقعی در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. این آهن رباست اگر پس انداز ندارید و همه چیز را به خاطر بدهی های خود ، از نظر فنی و مالی شخم می زنید ، منطقی است ، اما تأثیرات جادویی داشتن آهنربا پول در زندگی شما را به حساب نمی آورد. شما می خواهید با ایجاد پس انداز روند بدهی را معکوس کنید. پول باعث جذب بیشتر پول می شود. خواهید دید که پول از مکان های غیر منتظره وارد می شود. شما می توانید از این روش برای پرداخت سریعتر بدهی های خود استفاده کنید ، اما همچنین بخشی را برای افزایش پس انداز خود اختصاص دهید. 

منبع: کوین یار

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۰۰ ، ۱۹:۳۱
Ali Hatami
شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۲۶ ب.ظ

مقایسه انواع بهترین لپ تاپ

این روز ها دیگر لپ تاپ ها به یکی از وسایل مهم کاری و سرگرمی بسیاری از افراد تبدیل شدند. به لطف شرکت های بزرگی که در این عرصه فعالیت می کنند حالا انواع و اقسام لپ تاپ های مختلف روانه بازار می شود که هر کسی با توجه به وضع مالی خود می تواند یکی را انتخاب و آن را بخرد. اما همین تنوع بالا موجب شده تا بسیاری در خرید و انتخاب یک لپ تاپ خوب سردرگم شوند. در این مطلب قصد دارم تا به معرفی 10 تا از بهترین مدل لپ تاپ در سال 2021 بپردازم و آنها را باهم مقایسه کنم.

نیازی نیست در بین مدل های انبوه به دنبال یک لپ تاپ خوب باشید بلکه فقط کافیست با توجه به بودجه و نیاز های خود در این مطلب لپ تاپ مدنظر خود را پیدا کنید و اقدام به سفارش آن نمایید.

بهترین مدل لپ تاپ ها در سال 2021

لپ تاپ ها به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند و با توجه به معیار های مختلفی ارزیابی می شوند. اولین و مهم ترین دسته بندی لپ تاپ ها نوع کاربرد آنها می باشد. به طور کلی لپ تاپ ها به 4 دسته تقسیم می شوند که در ادامه به ویژگی های هر کدام خواهیم پرداخت.

لپ تاپ های اقتصادی:

این مدل لپ تاپ از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه است و نیازی نیست تا برای خرید آن بودجه زیادی داشته باشید. از طرفی در این مدل از لپ تاپ ها بیشتر سعی شده تا بهترین و مناسب ترین امکانات گرد هم جمع شوند تا فرد از کار کردن با آن لذت ببرد. لپ تاپ های اقتصادی مناسب گیمینگ و کارهای حرفه ای نیستند و برای کارهای خیلی سنگین مثل مدل سازی و غیره نیز استفاده نمی شوند. این مدل بیشتر مناسب استفاده های شخصی می باشد.

برای چه کسانی مناسب است؟ اگر بودجه زیادی ندارید و کارهای حرفه ای مثل ادیت و مدل سازی انجام نمی دهید و دوست دارید لپ تاپی داشته باشید که برای اکثر کارها مناسب باشد این مدل مناسب شماست.

لپ تاپ های گیمینگ:

این مدل همان طور که از نامش پیداست مناسب گیم و بازی می باشد. در این مدل از کارت گرافیک های حرفه ای تر و گران تری استفاده شده است تا تجربه بازی را برای شما لذت بخش تر کند. لپ تاپ های گیمینگ نیز به چند رده متوسط تا حرفه ای تقسیم بندی می شوند و برای اجرای بازی های سنگین استفاده می شوند. قیمت این مدل از لپ تاپ ها معمولا بالا است و نمی توانید با یک بودجه پایین اقدام به خرید آن کنید.

برای چه کسانی خوب است؟ اگر بیشتر گیم بازی می کنید و استفاده اصلی شما گیم است این مدل مناسب شماست. با خرید یک لپ تاپ گیمینگ خیال تان راحت است که لپ تاپ شما از قدرت بالایی برخوردار است و می توانید از آن برای مدت ها استفاده کنید. اما اگر استفاده های بسیار ساده ای دارید اصلا خرید این مدل لپ تاپ را به شما پیشنهاد نمی کنم و بهتر است برای استفاده های ساده به سراغ لپ تاپ های اقتصادی بروید.

لپ تاپ های حرفه ای:

این مدل از لپ تاپ ها ویژگی لپ تاپ های اقتصادی و گیمینگ را باهم دارند و تقویت بیشتری شدند. این مدل دارای کارت گرافیک، cpu و ram بالایی می باشد که به واسطه همین قطعات قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد و برای کارهای برنامه نویسی، ادیت و مدل سازی و غیره می توانید از آن استفاده کنید. همچنین این مدل برای گیم نیز مناسب می باشد.

برای چه کسانی خوب است؟ اگر کارهای خاص و حرفه ای می کنید یا شغل تان با کامپیوتر و لپ تاپ است این مدل مناسب شماست. همچنین اگر بودجه خوبی دارید خرید لپ تاپ های حرفه ای خیال شما را راحت می کند چون برای انجام گیم، کارهای ساده و حرفه ای به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد.

 

منبع : https://mokhatab.org/best-laptop-model/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۰۰ ، ۱۷:۲۶
Ali Hatami