آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

بایگانی

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

همانطور که می دانید سئوی سایت نیازمند تخصص و از همه مهمتر تجربه است. شرکت های زیادی در زمینه سئو فعالیت می کنند و هر کدام در کار خود مدعی هستند. شاید سوال خیلی از شما عزیزان این باشد که چگونه بهترین شرکت را برای سئوی سایت خود انتخاب کنیم؟ آیا وب سایت هر شرکتی که در رتبه نخست نتایج جست و جو وجود داشته باشد بهترین گزینه است؟ آیا هر شرکت قدیمی که در این حوزه کار می کند بهترین است؟ آیا هر شرکتی که با تبلیغات گسترده به صورت اینترنتی و سنتی قصد بیشتر دیده شدن را دارد مورد اطمینان است؟

در این مقاله قصد دارم در مورد اینکه به چه شرکت هایی اعتماد کنیم و سئوی سایت خود را به آن ها واگذار کنیم صحبت کنم. پس برای اینکه بدانید چه شرکتی را برای سئوی سایت خود انتخاب کنید همراه آویناوب باشید.

 

چگونه بهترین شرکت را برای سئوی سایت خود انتخاب کنیم؟

همانطور که در بالا اشاره کردم شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و روز به روز با جست و جوی عبارت “سئوی سایت” سایت های زیادی در نتایج جست و جو ظاهر می شوند. اما آیا واقعا سایت هایی که در صفحه اول نتایج جست و جو قرار دارند بهترین سایت ها و شرکت ها در زمینه سئو هستند؟ در ادامه مواردی را عنوان می کنم که برای انتخاب بهترین شرکت در زمینه سئوی سایت به شما کمک بسزایی می کند.

 

1.فقط به جست و جو اکتفا نکنید

هر سایتی که در رتبه اول نتایج جست و جو قرار دارد مورد اعتماد نیست. امروزه به لطف تبلیغات گوگل سایت های زیادی رتبه اول در گوگل هستند. سایت هایی که امروز راه اندازی می شوند و فردا در رتبه اول گوگل هستند زیاد اند. پس هیچ گاه نمی توان به نتایج جست و جو اکتفا کرد. اگر این سایت ها ادعا می کنند که در سئو تخصص دارند پس چرا با تبلیغات گوگلی اول هستند؟ چرا به صورت طبیعی اول نیستند؟

از طرفی سایت های زیاد دیگری هم با روش سئوی کلاه سیاه خود را به رتبه های بالا در نتایج جست و جو رسانده اند که این سایت ها هم اصلا مورد اعتماد نیستند و بعد از چند وقت در صفحه اول بودن دوباره با افت رتبه مواجه می شوند.

شرکت های زیادی در زمینه سئو فعالیت می کنند که شاید سایتشان در گوگل جایگاه خیلی خوبی نداشته باشد و این هم تنها به خاطر مشتریان زیادشان است. شاید اینطور ترجیح می دهند که به سفارش مشتریان خود برسند تا اینکه سایت خودشان را به صفحه اول گوگل برسانند. خیلی از شرکت ها را می بینیم که اینگونه هستند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۴۹
Ali Hatami
چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۳۹ ق.ظ

ده پیشنهاد برای برند سازی کسب و کارهای کوچک

برند شما راهی است برای شناساندن کسب و کارتان به مخاطبانی است که می خواهید در آینده جذب کنید.مهم نیست که شما صاحب یک کارخانه بزرگ هستید و یا یک فروشگاه آنلاین کوچک با ده قلم جنس. داشتن برند برای یک کسب و کار کوچک همان اندازه مهم است که برای یک تجارت بزرگ. من در این مقاله قصد دارم ده پیشنهاد برای برند سازی کسب و کارهای کوچک را به شما معرفی کنم.

ده پیشنهاد برند سازی برای کسب و کارهای کوچک

پیشنهاد اول: برند خود را تعریف کنید.

صبر کنید! کمی فکر کنید، برند فقط یک لوگوی زیبا نیست. شما باید تجارت خود را از سر تا پا برسی کنید. باید توانید کل کسب و کار کوچک خود را در یک جمله خلاصه کنید. همین حالا تمرین کنید. آیا توانستید جمله خود را پیدا کنید؟ بسیار عالی! حالا می رویم سر پیشنهاد دوم.

پیشنهاد دوم: فکر کنید برند شما یک انسان است.

هر انسانی شخصیت خاص خود را دارد. شما نمی توانید دو نفر را پیدا کنید که صد در صد روحیاتی شبیه هم داشته باشند. به برند خود شخصیت بدهید. آیا برند کسب و کار کوچک شما روحیه ای آرام کلاسیک دارد یا پرانرژی و پر سر و صداست؟  لباسی که می پوشد رنگارنگ است یا رسمی؟ طرز حرف زدنش چطور است؟ تند و با مزه حرف می زند یا شمرده مثل یک معلم؟ سعی کنید شخصیت برند خود را تصور کنید و با آن ارتباط برقرار کنید.

پیشنهاد سوم: انگیزه های برندتان را بشناسید.

قهرمان برند شما کیست؟ دوست دارد مثل چه برندی معروف باشد؟ آن برند معروف چه کارهایی کرده که آنقدر رشد کرده است. خوب به حرف هایم گوش کنید. منظورم این نیست که یک برند موفق در زمینه کاری خودتان پیدا کنید و کاملا آن را کپی کنید. خواهش می کنم فکر کپی کاری را از سرتان بیرون کنید! می دانم نگران هستید ولی شجاعت داشته باشد و برندی برای کسب و کار کوچک خود بسازید که منحصر به فرد باشد اما می توانید از رقبای قدیمی خود الهام بگیرید.

 

پیشنهاد چهارم: رابطه ای ماندگار با مشتریان خود بسازید.

داشتن ده مشتری دائمی بهتر از صد مشتری گذری است. تمام تلاشتان را بکنید تا اعتماد آنان را جلب کنید. قول هایی ندهید که قادر به انجام آنها نیستید. صادقانه به آنان توضیح دهید که چرا فلان کار را نمی توانید برایشان انجام دهید. مطمئن باشید آنها شما را درک خواهند کرد و صداقت شما بدون پاداش نمی ماند.

پیشنهاد پنجم: لحن صدایتان را همیشه یکنواخت کنید.

تعجب کردید؟ شاید با خود بگویید لحن صدا دیگر چه ربطی به برند سازی دارد؟ من که به شما گفتم برند فقط یک لوگو نیست. برند شخصیت کسب و کار شماست. اگر همیشه از یک سری جملات و لحن خاص برای صحبت با مشتریان خود استفاده کنید به مرور زمان در ذهن آنان ماندگار تر خواهید شد.

پیشنهاد ششم: خسته کننده نشوید.

سعی کنید همیشه در معرفی کسب و کار خود خلاقیت داشته باشد، رنگ ها را عوض کنید. پیغام های جدید بفرستید و کارهای خلاقانه انجام دهید. مشتریان شما تازگی و خلاقیت را دوست دارند

پیشنهاد هفتم: ادای تجارت های بزرگ را در نیاورید.

بیایید واقع بین باشیم. شما یک کسب و کار کوچک دارید. شما توانایی هزینه میلیون ها تومان در سال را برای تبلیغات خود ندارید پس سعی نکیند کار آنها را کپی کنید. شما یک کسب و کار کوچک و دوست داشتنی هستید. اعتماد به نفس داشته باشید.

پیشنهاد هشتم: به برند خود احترام بگذارید.

مشتریان خود را با پایین آوردن قیمت خود راضی نکید چون اگر به این کار ادامه دهید ورشکست خواهید شد! در عوض به آنان خدمات بیشتری ارائه دهید. سعی کنید این را به آنان القا کنید که خاص هستند. سعی کنید فکر کنند تنها مشتری شما هستند. برای آنان وقت بگزارید. خلاصه به جای پایین تر آوردن قیمت ها از بازاریابی شخصی سازی شده استفاده کنید.

 

پیشنهاد نهم: خلاق و جسور باشید.

اگر ایده ای تازه و خلاقانه برای کسب و کار کوچک خود دارید بر روی آن پا فشاری کنید. به خودتان اعتماد داشته باشید جسورانه رفتار کنید. تمام تجارت های بزرگ جهان کار خود را از یک اتاق کوچک شروع کرده اند.

پیشنهاد دهم: کمی مرموز باشید.

همه چیز را راجع به کسب و کارتان از همان اول برای مشتریان توضیح ندهید. بگذارید خودشان شما و کسب و کارتان را کشف کنند. بگذارید هر روز دوباره به وب سایت شما برگردند تا چیز تازه ای از شما یاد بگیرند.

کلام آخر

برند شما یکی از مهم ترین چیز هایی است که در کسب و کار خود دارید. سعی کنید خاص و تازه باشید. برای ساخت برند خود زمان بگذارید و با متخصصان این رشته مشورت کنید. عجله نکنید و سعی کنید بهترین برند را بسازید

 

منبع : آویناوب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۳۹
Ali Hatami
دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ق.ظ

آشنایی با مدل های کسب و کار اینترنتی

اینترنت دنیای امروز را دگرگون کرده است و کسب و کار و تجارت نیز از این قائده مستثنی نیست. همه‌ی ما با فروشگاه‌های اینترنتی موفق و بزرگی که به درآمدهایی میلیاردی دست یافته‌اند، آشنایی داریم و شاید خودمان هم بارها از آنها خرید کرده باشیم. امروزه می‌توان با صرف هزینه‌ای نسبتا اندک، کسب و کاری را راه‌اندازی کرد و حتی بدون فروشگاه و محلی فیزیکی، به درآمد قابل توجهی دست یافت، ولی چه روش‌هایی برای تجارت آنلاین وجود دارد و برای انتخاب مدل های کسب و کار اینترنتی با چه گزینه‌هایی روبه‌رو هستیم؟ این پرسشی است که در ادامه به پاسخ آن می‌پردازیم.

 

بیایید فرض کنیم شما بهترین مایع ماکارونی را طبخ می‌کنید و دوستان‌تان به شما می‌گویند که باید از آن برای راه‌اندازی یک کسب و کار استفاده کنید. در این صورت، از چه مدل کسب و کاری استفاده خواهید کرد؟ یکی از گزینه‌های موجود این است که بگویید: «محصولی را تولید می‌کنم و آن را می‌فروشم.» ولی شما باید وقت بگذارید و بهترین مدل کسب و کاری را پیدا کنید که برای ایده‌ی جدیدتان مناسب است و شانس موفقیت شما را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد.

مدل کسب و کار شما چیست؟

مدل های کسب و کار اینترنتی

مدل های کسب و کار اینترنتی اصلی موجود عبارت است از:

۱. فروش محصول؛

۲. فروش خدمات؛

۳. فروش محصول اطلاعاتی.

 

فروش محصول به صورت آنلاین

فروش محصول: احتمالا این نخستین مدلی است که به ذهن هر فرد می‌رسد؛ برای این کار باید محصولی فیزیکی و قابل ارسال تولید کنید و آن را به‌صورت آنلاین به فروش برسانید. برای فروش محصول نیز می‌توانید از فروشگاه اینترنتی خودتان استفاده کنید، آن را در یکی از سایت‌های حراج عرضه کنید یا به‌عنوان فروشنده‌ی شخص ثالث، محصول خود را در بازاری آنلاین (مانند وب‌سایت آمازون که محصولات فروشندگان مختلف را برای فروش عرضه می‌کند)، به فروش برسانید.

مزیت‌های فروش محصولات به‌صورت آنلاین

فروش آنلاین محصولات (در مقایسه با فروش آنها در مکانی فیزیکی)، مزیت‌های فراوانی دارد. نخست اینکه مشتریان می‌توانند محصولات شما را مشاهده و بررسی کنند، بدون اینکه مجبور باشند به فروشگاه شما بیایند (البته اگر فروشگاهی داشته باشید). به علاوه مشتری‌ها می‌توانند تمام گزینه‌های موجود مانند نظرات سایر مشتریان، فهرست مواد تشکیل‌دهنده و دستورالعمل‌ها یا کاربردهای مربوطه را مشاهده کنند. ویدئو و عکس‌هایی از محصول شما در حین استفاده و بخش سؤالات متداول نیز به مشتریان اطلاعاتی می‌دهد که نمی‌توان در فروشگاه‌های آجری و فیزیکی به دست آورد.

اشکالات فروش محصولات به صورت آنلاین

شما باید چیزی را تولید، آن را انبار و سپس ارسال کنید. ممکن است کالاهای فیزیکی خراب شوند و تولید، انبار کردن و ارسال آنها نیز کار وقت‌گیری است. پس از ارسال نیز مشکل کالاهای مرجوعی پیش می‌آید. کنترل موجودی کالاهای فیزیکی، چالش بزرگی است. اگر کالای زیادی تولید کنید و کالاهایتان خراب شود، ضرر می‌کنید. اگر خیلی کم تولید کنید و موجودی‌تان تمام شود، فروش‌های بالقوه‌تان و شاید مشتری‌های خود را از دست بدهید که برای تأمین کالای خود، به سراغ منبع مورد اطمینان‌تری می‌روند.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

 

فروش خدمات به صورت آنلاین

مدل های کسب و کار اینترنتی - فروش خدمات به صورت آنلاین

فروش خدمات: خدمات را به خوبی می‌توان به صورت آنلاین، خرید و فروش کرد. دو روش اصلی فروش اینترنتی خدمات عبارت است از:

۱. استفاده از وب‌سایت به‌عنوان ابزار فروش: در این روش، کسب و کاری آفلاین، از وب‌سایت خود به‌عنوان ابزاری برای فروش خدماتی استفاده می‌کند که به‌صورت آفلاین ارائه می‌شود. بسیاری از کسب و کارهای آفلاین، از اینترنت به‌عنوان ابزار فروش خدمات خود استفاده می‌کنند. در این حالت، وب‌سایت بیشتر شبیه بروشوری برای کسب و کار شما عمل می‌کند. برای مثال، می‌توانید نجار، دندانپزشک یا وکیلی را از طریق وب‌سایت او بیابید (و ارزیابی کنید). اشتراک همه‌ی این کسب و کارها این است که تمام خدمات آنها را به‌صورت فیزیکی و آفلاین دریافت می‌کنید.

۲. استفاده از وب‌سایت به‌عنوان ویترین: در این روش، خدمات به صورت اینترنتی به فروش می‌رسند و عرضه می‌شوند. نمونه‌هایی از این خدمات، شامل بازاریابی اینترنتی، خدمات مسافرتی و سرگرمی است. فروش و عرضه‌ی تمام این موارد از طریق سِروِر فروشندگان انجام می‌شود.

مزیت‌های فروش اینترنتی خدمات

جذب مشتری از طریق وب‌سایتی که به خوبی طراحی و برای آن تبلیغات شده، بسیار کم‌هزینه‌تر از استفاده از روش‌های سنتی و آفلاین است. در این روش، مشتریان اطلاعات زیادی در مورد محصول شما دریافت می‌کنند و مجبور نیستند برای بررسی گزینه‌های موجود به محل شما بیایند. همیشه وب‌سایت‌هایی که به خوبی طراحی شده‌اند و دارای محتوای زیادی هستند، عملکرد بهتری از رقبای ضعیف‌تر دارند. صرف‌نظر از اینکه وب‌سایت شما بروشوری برای کسب و کارتان باشد یا ویترینی برای نمایش محصولات و خدمات شما، راه‌اندازی این مدل کسب و کار، سریع‌تر و آسان‌تر از فروش محصولات و خدمات به صورت سنتی است.

اشکالات فروش اینترنتی خدمات

در این مدل کسب و کار اینترنتی، سطح بالایی از رقابت وجود دارد، به‌ویژه برای کلمات کلیدی خاص. برای مثال، اگر شما لوله‌کشی در تهران باشید، به سختی می‌توانید در نتایج جست‌وجو برای کلمه‌ی کلیدی «لوله‌کش تهران»، در رتبه‌ی بالایی قرار بگیرید، زیرا با جست‌وجوی این کلمه‌ی کلیدی در گوگل، بیش از صدها هزار نتیجه نمایش داده می‌شود. به همین دلیل، باید به دنبال استفاده از طرح بازاریابی محتوای تهاجمی باشید. از آنجا که به‌طور کلی، فرصت ایجاد رابطه‌ای حضوری با مشتری را نمی‌یابید، ایجاد وبلاگی جذاب همراه با نمایش ویدئو، نقش مهمی در این مدل کسب و کار اینترنتی ایفا می‌کند. نمونه‌هایی از فروشندگان خدمات اینترنتی شامل وب‌سایت‌های نمایش آنلاین ویدئو، ارائه‌ی خدمات میزبانی وب، بازاریابی ایمیلی، فروش بلیط هواپیما و ارائه‌دهندگان خدمات محلی آفلاین است.


مقاله مرتبط: ۵ توصیه اولیه برای پول درآوردن از فضای آنلاین

فروش اطلاعات به صورت آنلاین

مدل های کسب و کار اینترنتی - فروش محصولات اطلاعاتی

فروش اطلاعات: معمولا طراحان مرتبط با سبک زندگی و بازاریابان اینترنتی، این مدل کسب و کار را انتخاب می‌کنند. به‌طور معمول، در زمان فروش محصولات یا خدمات، تنگنایی به وجود می‌آید؛ اغلب صاحبان کسب و کار، حداکثر تا میزان محدودی فروش دارند و بدون ایجاد تغییر در کسب و کارشان (از طریق استخدام کارکنان بیشتر، خرید تجهیزات بیشتر و غیره) نمی‌توانند میزان فروش خود را افزایش دهند، ولی در مورد محصولات اطلاعاتی، چنین محدودیتی وجود ندارد و تنها عامل محدودکننده‌ی میزان فروش، ظرفیت سرور میزبان وب شماست (یعنی حجم اطلاعاتی که می‌توانید در وب‌سایت خود نمایش بدهید و تعداد کاربرانی که می‌توانند از وب‌سایت شما بازدید کنند).

در این روش، محصولات منحصرا به صورت الکترونیکی و خودکار عرضه می‌شوند. پرداخت‌ها و صدور صورت‌حساب‌ها نیز به صورت خودکار و توسط سبد خرید و دروازه‌ی پرداخت انجام می‌شود و محدودیتی در تعداد تراکنش‌هایی که در طول شبانه‌روز پردازش می‌شود، وجود ندارد.

فروش اطلاعات را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد:

۱. فروش اطلاعات قابل دانلود: رایج‌ترین محصول قابل دانلود، کتاب الکترونیک است و در قیمت‌های گوناگونی عرضه می‌شود. سایر محصولات قابل دانلود، شامل فایل‌های صوتی (MP3)، ویدئویی (MP4) و متنی است. معمولا در دوره‌های آموزشی که قیمت‌های بالاتری دارند، ترکیبی از فایل‌های پی‌دی‌اف و صوتی و ویدئویی ارائه می‌شود.

۲. دریافت حق عضویت در وب‌سایت‌ها: برخی وب‌سایت‌ها، خدماتی شامل امکان دسترسی به روزنامه، مجله یا مقالات را ارائه می‌دهند و برخی نیز وب‌سایت‌هایی کامل با فایل‌های ویدئویی و صوتی و انجمن‌هایی تعاملی هستند و برای استفاده از تمام خدمات آنها باید در آن وب‌سایت‌ها عضو شوید. این وب‌سایت‌ها معمولا به صورت ماهانه یا سالانه، مبلغی را به‌عنوان حق عضویت دریافت می‌کنند. گاهی این وب‌سایت‌ها به صورت خودکار، مقدار معینی مطلب و محتوا (مانند درس‌هایی از دوره‌ای آموزشی) را در طول دوره‌ی زمانی معینی به هر یک از اعضای جدید ارائه می‌دهند. هدف از این روشِ «قطره‌ای»، جلوگیری از غرق کردن مشترکان جدید با حجم زیادی از محتوا و وادار کردن آنها به پرداخت حق عضویت برای دوره‌ی زمانی طولانی‌تری است.

مزیت‌های فروش اینترنتی اطلاعات

مدلی که بسیاری از فروشندگان این خدمات آنلاین، برای ارائه‌ی اطلاعاتِ‌ مداوم از آن استفاده می‌کنند، مدلی از صدور صورت‌حساب‌های دوره‌ای است. با صدور صورت‌حساب‌های ماهانه یا سالانه، برای دستیابی به موفقیت، به تعداد بسیار کمتری از مشتریان نیاز خواهید داشت. در این مدل کسب و کار اینترنتی، پس از ایجاد محصول، برای تعمیر و نگهداری سیستم به زمان بسیار اندکی نیاز دارید. از آنجا که این مدل مقیاس‌پذیر است، به راحتی می‌توانید بدون مواجهه با دشواری‌های رایج در کسب و کارهای فروش محصولات و خدمات به تعداد زیادی از خریداران خدمات ارائه دهید.

اشکالات فروش اینترنتی اطلاعات

بیشتر فروشندگانِ اطلاعات در انتقال ارزش واقعی اطلاعاتی که به فروش می‌رسانند، با مشکل مواجه هستند؛ با وجود اطلاعات رایگان فراوانی که به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفته است، متقاعد کردن کاربران برای پرداخت بهای اطلاعات و محتوای شما کار دشواری است. علاوه بر آن، به‌راحتی می‌توان محتوای دیجیتالی را کپی و سرقت کرد؛ بنابراین باید به دنبال راهی برای حفاظت از محتوای خود و جلوگیری از سرقت آن باشید.


مقاله مرتبط: ۵ مهارت ضروری برای راه‌اندازی کسب و کار آنلاین

نکته‌ای در مورد فروش اینترنتی اطلاعات

مردم تمایلی ندارند برای اطلاعات قدیمی پولی بپردازند. در بیشتر موارد، مطالبی که ارا‌ئه می‌دهید باید مشکلی جاری و حل‌نشده را حل کند؛ بنابراین همیشه به بهترین روش برای انجام کارها فکر کنید. دانستن اینکه چگونه می‌توان کاری دشوار یا گیج‌کننده را انجام داد، مبنای خوبی برای تولید محصولی اطلاعاتی است. هرگز تصور نکنید مردم حاضرند برای اطلاعاتی که شبیه مطلبی معمولی است، پولی بپردازند. مطلب شما باید جامع و کامل باشد و مشکلی واقعی را حل کند.

آنچه هر کسب و کار اینترنتی به آن نیاز دارد

صرف‌نظر از اینکه چه مدل کسب و کار اینترنتی انتخاب می‌کنید، به یک استراتژی محتوا نیاز دارید. بدون داشتن محتوایی منسجم در وب‌سایت خود، هرگز نمی‌توانید ترافیک موتورهای جست‌وجو را به سایت خود جذب کنید و مشتریان بالقوه نیز به اطلاعاتی که برای انجام خریدی آگاهانه نیاز دارند، دست نخواهند یافت و احتمالا هرگز خریدی از شما نخواهند کرد.

 

مدل کسب و کار اینترنتی انتخابی شما چیست؟

مدل های کسب و کار اینترنتی

بیایید به مثال دستور پخت مایع ماکارونی خوشمزه برگردیم. چه مدل کسب و کاری را برای عرضه‌ی آن انتخاب خواهید کرد؟

فروش محصول: شما می‌توانید مایع ماکارونی خوشمزه‌ی خود را در حجم بالایی تولید، بسته‌بندی و انبار و به دوستداران ماکارونی در سراسر کشور ارسال کنید. می‌توانید محصول خود را در اندازه‌ها (یک‌نفره، خانواده، مهمانی)، مزه‌ها (با گوشت، ادویه‌دار، اُرگانیک) و سبک‌های گوناگون (فقط مایع ماکارونی، همراه با رشته‌های ماکارونی، همراه با مخلوط ادویه‌ی خشک) ارائه دهید. شما باید کارخانه‌ای راه‌اندازی کنید یا تولید محصول خود را به کارخانه‌ی دیگری بسپارید. در هر صورت، انجام این کارها هزینه‌بر است و باید به درگاه پرداخت اینترنتی، حمل‌کننده‌ی کالا، تولید، شکایات و مرجوعی کالا نیز فکر کنید.

فروش خدمات: دستور پخت ویژه‌ی شما می‌تواند در یک شرکت تهیه‌ی غذای ایتالیایی مورد استفاده قرار بگیرد یا می‌توانید با استفاده از وب‌سایتی که به صورت بروشوری برای کسب و کار تهیه‌ی غذای شما عمل می‌کند، برای آن بازاریابی کنید یا به رستوران‌ها، خدمات آموزش داخلی ارائه دهید. شاید هم بتوانید به افرادی که قصد دارند پخت ماکارونی اصیل و خوشمزه را یاد بگیرند، آموزش‌هایی ارائه دهید. راه‌اندازی چنین کسب و کاری، ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر از تولید محصول فیزیکی و واقعی است و متمایز کردن آنچه ارائه می‌دهید از طریق فروش خدمات، آسان‌تر است.

فروش محصول اطلاعاتی: این روش، ساده‌ترین (و بنابراین کم‌استرس‌ترین) گزینه است. می‌توانید کتاب الکترونیکی ساده‌ای بنویسید و در آن، روش پخت و مواد تشکیل‌دهنده‌ی مایع ماکارونی خود را توضیح دهید یا یک سایت عضویت آشپزی کامل راه‌اندازی و در آن از ویدئوها و انجمن‌های گفت‌وگوی اعضا استفاده کنید و با افزایش تعداد اعضای سایت، مطالب آموزشی موجود در آن را گسترش دهید.

 

منبع : چطور

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۲۸
Ali Hatami
  1. ستفاده از خبرنامه

یک خبرنامه ایمیلی که به طور منظم به مشترکان فهرست ایمیل مارکتینگ ارسال می کنید، روش بسیار خوبی برای گرم نگه داشتن تنور فروش است. شما می توانید محتوای خبرنامه خود را از مطالب وبلاگ خودتان و یا حتی از سایر سایت های فعال در حوزه فعالیت تان انتخاب کنید.

با ارسال منظم یک خبرنامه سودمند می توانید شهرت خود به عنوان یک متخصص مجرب در حوزه فعالیت تان را تثبیت کرده و رابطه خود با مشترکان تان را تقویت کنید. از آنجایی که به طور مرتب محتوای رایگان و باکیفیت ارسال می کنید، مشترکان شما به بازکردن و خواندن ایمیل های شما عادت خواهند کرد و این عادت، تاثیر خود را در نرخ بازشدن و نرخ کلیک ایمیل های فروش-محور شما نشان خواهد داد.

 

  1. ارسال سلسله وار ایمیل های سریالی

یک روش دیگر برای تعامل با فهرست مشترکان بازاریابی ایمیلی، ارسال سلسه وار ایمیل های سریالی یا قطره ای (یک مجموعه از ایمیل هایی که به صورت خودکار و بر طبق یک زمان بندی مشخص، پشت سر هم ارسال می شوند) است.

به عنوان مثال، می توانید در یک صفحه از سایت خود (صفحه فرود) شرکت در یک دوره رایگان ایمیلی درباره موضوعی که به حوزه فعالیت تان ارتباط دارد را به مخاطبان خود پیشنهاد کنید. هر فردی که در فهرست شما ثبت نام کند، به طور خودکار این سلسله ایمیل ها را به طور مرتب در طی چند ایمیل و در طول چند روز، چند هفته یا ماه دریافت خواهد کرد.

مزیت این مجموعه سلسله وار نسبت به خبرنامه این است که مجبور نمی شوید که هربار محتوای جدیدی را تهیه کنید؛ محتوای مورد نظر را یکبار تولید می کنید، آن را قطعه بندی می کنید و با انجام تنظیمات لازم، آن محتوا بر طبق برنامه زمان بندی مورد نظر شما به شکل خودکار برای مشترکان جدیدتان ارسال خواهد شد.

بهتر است که دو صفحه فرود طراحی کنید؛ یکی برای یک خبرنامه ایمیلی و دیگری برای یک دوره رایگان. سپس مخاطبان خود را به هر دو هدایت کنید و ببینید که کدام یک نرخ تبدیل بیشتری دارد. مخاطبان شما متفاوت هستند، بنابراین همیشه بهتر است که امتحان کنید تا ببینید که چه چیزی برای شخص شما و کسب و کارتان موثرتر واقع می شود.

از این طریق هم مشابه با ارسال خبرنامه، ارزش آفرینی می کنید و به علاوه، مرتباً و به درخواست مستقیم خود مشترک در معرض دید او قرار می گیرید.

 

  1. اطلاع رسانی درباره پیشنهادهای ویژه

یکی از روشهای نسبتاً سنتی در ایمیل مارکتینگ، اطلاع رسانی به مشترکان درباره پیشنهادهای ویژه ای است که به خاطر تعطیلات یا ایام خاصی از سال ارائه می کنید. مثلاً می توانید فروش آخر سال، فروش تابستانه و فروش ویژه ای که به خاطر تخلیه انبار انجام می دهید را از طریق ایمیل به اطلاع مشترکین ایمیل مارکتینگ خود برسانید. به علاوه، می توانید روزهای خاصی مانند روز مادر را به آنها یادآوری کنید، یا حتی یک ایمیل تبریک سالروز تولد برای آنها ارسال کنید که حاوی یک کد تخفیف است.

 

  1. ارائه تخفیف های مخصوص مشترکان فهرست ایمیل مارکتینگ

چه یک خبرنامه معمولی برای مشترکان خود ارسال می کنید، یا مجموعه ای از ایمیل های سریالی، یا ایمیل اطلاع رسانی برای پیشنهادهای ویژه، در هر صورت و در همه آنها می توانید یک کد تخفیف قرار بدهید تا انگیزه خرید مشترکان شما تقویت شود.

امکان ایجاد کدهای تخفیف منحصر به فرد برای تک تک مشترکان وجود دارد، اما بهتر است که از یک کد تخفیف برای همه مشترکان استفاده کنید و برای استفاده از آن محدودیت زمانی تعیین کنید. ضمناً روی این محدودیت زمانی در ایمیل خود تاکید کنید.

این پیشنهاد محدود دو مزیت دارد: اول اینکه مانع استفاده چندباره از کد تخفیف در آینده می شود و دوم، یک حس اضطرار ایجاد می کند که مشترکان فهرست بازاریابی ایمیلی شما را ترغیب می کند تا به جای صبر کردن، همین الآن دست به کار شوند و چیزی را خریداری کنند.

 

  1. اطلاع رسانی درباره مسابقات و هدایایی که از طریق رسانه های اجتماعی ارائه می کنید

شما می توانید از فهرست ایمیل مارکتینگ خود برای تقویت حضورتان در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. مثلاً فرض کنید که به منظور جذب ترافیک به صفحه فرود سایت و افزایش مشترکان فهرست ایمیل مارکتینگ تان روی تبلیغات سرمایه گذاری کرده اید، اما تعداد دنبال کنندگان شما در رسانه های اجتماعی به میزان مطلوب نیست. برای افزایش دنبال کنندگان تان در رسانه های اجتماعی می توانید مسابقه، قرعه کشی یا پیشنهادات خاصی که در رسانه های اجتماعی قرار می دهید را از طریق ایمیل به اطلاع مشترکان فهرست بازاریابی ایمیلی خود برسانید.

این استراتژی یک کانال دیگر را نیز برای افزایش تعامل مشترکان فهرست ایمیل تان در اختیار آنها قرار می دهد و نه تنها باعث می شود که آن مشترکین زودتر به قسمت های انتهایی قیف فروش برسند، بلکه این امکان را نیز به وجود می آورد که آن پیشنهادات و مسابقات را به اطلاع دوستان و دنبال کنندگان خود هم برسانند و به عبارتی برای شما بازاریابی دهان به دهان (word of mouth) انجام بدهند. از این طریق برند خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار می دهید و آنها را وارد قیف فروش خود می کنید.

آیا شما هم در کسب و کار خود از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنید؟ لطفاً ایده ها و نظرات خود درباره این مطلب از مجموعه مطالب آموزش ایمیل مارکتینگ را با ما در میان بگذارید.

منیع : گویا آی تی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۲۸
Ali Hatami
جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ب.ظ

عناصر اصلی در بازاریابی اینترنتی

با استفاده روز افزون تمامی مردم جهان از اینترنت جهت خرید و فروش، بازاریابی اینترنتی به یک صنعت پر درآمد تبدیل شده است. طبق گزارش سازمان آمار امریکا در سال 2015 مبلغ 59.82 میلیارد دلار برای بازاریابی اینترنتی هزینه شده است که این مبلغ تا سال 2020 به 113.18 میلیارد دلار هم خواهد رسید. این ارقام میزان اهمیت بازاریابی اینترنتی را در کشوری که خود به وجود آورنده اینترنت بوده است بیان می کند. من در این مقاله قصد داریم با نگاهی اجمالی، شما را با عناصر اصلی در بازاریابی اینترنتی آشنا کنم.

بازاریابی محتوا

بیش از 72% از بازاریاب ها بیان می کنند که تولید محتوایی مرتبط با موضوعی که آن را بازاریابی می کنند یکی از بهترین تاکتیک های قابل استفاده در بازاریابی اینترنتی است. 63% از شرکت هایی که دارای فروش بالا هستند از وبلاگ هایی با محتوا های مرتبط استفاده مییکنند و 93% از تجارت های موفق در شبکه های اجتماعی بسیار فعال هستند.

اگر شما از محتوایی مرتبط و بسیار خوب برای وب سایت تجارت خود استفاده کنید. کاربران بیشتری به سایت شما مرجعه می کنند. از اجناس و خدمات شما بیشتر استفاده می کنند و در نتیجه شما در دنیای مجازی معروف تر خواهید شد. اگر شما برای وب سایتتان وبلاگی دارید، واقعا به محتوایی که در آن می گذارید توجه کنید.

بازاریابی اینترنتی

تولید محتوای تصویری:

” یک تصویر بیش از هزار لغت حرف می زند” این ضرب المثل انگلیسی واقعا در بازاریابی اینترنتی درست است. استفاده کردن هرچه بهتر و بیشتر از عناصر غیر متنی مانند عکس، فیلم و صوت می تواند مطالب شما را کاربر پسند کند. تحقیقات نشان می دهد که کاربران بیشتر مایل هستند فیلمی تبلیغاتی راجع به کالایی ببینند تا یک صفحه راجع به آن بخوانند. اگر محتوای شما طوری تنظیم شده باشد که عکس و فیلم بیشتری داشته باشدف شما در بازاریابی اینترنتی موفق تر خواهید بود.

حتما بخوانید  روش های کسب درآمد از وردپرس

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی:

درصد بسیاری بالایی از تصمیماتی که مردم راجع به خرید کالایی و یا استفاده از خدمتی می گیرند از روی حرفی است که دوستان و آشنایان شان زده اند. پس برای تاثیر گزاری بر روی مشتریانتان باید اول بر روی خانواده و دوستان آنان تاثیر بگزارید! و این مهم تنها با فعالیت بسیار زیاد شما در شبکه های اجتماعی امکان پذیر است. بنا بر اطلاعات و آمار بدست آمده اینستاگرام رتبه اول در جذب مشتری و بعد از آن فیس بوک و تلگرام رتبه های بعدی را دارند. اگر می خواهید در تجارت خود فعال باشید و از بازاریابی اینترنتی بهرمند شوید، حداقل در یکی شبکه های اجتماعی فعال باشید.

بازاریابی اینترنتی و دستگاه های جدید:

بسیاری از کاربران اینترنتی از موبایل،تبلت و یا لپ تاپ های خود استفاده می کنند. شما باید وب سایت خود را طوری طراحی کنید که در هر وسیله ای زیبا و کارآمد باشد. این کار شما را قادر می سازد تا بازاریابی خود را گسترش دهید در غیر این صورت گروه بزرگی از مشتریان آینده خود را از دست خواهید داد.

کلام آخر:

بازاریابی اینترنتی با سرعت زیادی در حال رشد است. اگر می خواهید جان دوباره ای به تجارت خود ببخشید، حتما باید فعالیت های اینترنتی خود را گسترش دهید تا بتوانید مشتریان زیادتری را به خود جذب کنید. برای اینکه بتوانید با رقبای خود در دنیای مجازی رقابت کنید باید یک تیم حرفه ای از بازاریابان و طراحان سایت را استخدام کرده تا قدم به قدم همراه شما باشند و تجارت شما را به بهترین صورت به مشتریان شما معرفی کنند.

منبع : آویناوب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۱۶
Ali Hatami
سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ق.ظ

نکات قابل توجه در طراحی دکوراسیون اداری

 نکات قابل توجه در طراحی دکوراسیون اداری اینست که اگر شما صاحب یک شرکت هستید یا در یک محیط اداری فعالیت می کنید احتمالا تا کنون برای شما به اثبات رسیده است که فضای کار و دکوراسیون داخلی یک دفتر اداری تاثیر مستقیمی با افزایش کارایی کارکنان و رضایت شغلی آنان دارد. پژوهش های علمی ثابت کرده اند که این تنها یک احساس نیست بلکه از نظر علمی بسیار مهم است که چیدمان دکوراسیون اداری یا دکوراسیون مغازه، نورپردازی محیط و کاربرد رنگها و نیز انتخاب مبلمان باید بسیار حرفه ای و با رعایت دقیق استانداردها و اشراف به علم دکوراسیون داخلی و معماری صورت بگیرد.

همچنین تاثیر ذهنی و بصری که از یک دکوراسیون اداری یا دکوراسیون مغازه خاص و حرفه ای بر مراجعان و کارفرمایان برجا می ماند غیر قابل چشم پوشی است. بنابراین اگر قصد دارید در محل کارتان تغییراتی ایجاد کنید بهتر است به صورت اساسی و حرفه ای صورت گیرد تا هم وقت و هزینه شما مدیریت شود و هم نتیجه ی کار بسیار رضایت بخش و مطلوب باشد.

دکوراسیون های بهینه برای محیط های اداری و کاری کوچک

نکات قابل توجه در طراحی دکوراسیون اداری عبارت است از مدیریت فضا در دکوراسیون داخلی اداری از آن رو حائز اهمیت است که بهره وری به میزان ارتباط کارکنان با یک دیگر در محل کار و تعامل آنها بستگی دارد، به همین دلیل در محیط های کار کوچک برای آن که بازدهی مطلوب و مناسب باشد لزوم طراحی داخلی اصولی غیر قابل اجتناب است.

دکوراسیون های اداری باز

آزادی عمل برای کسانی که در محیط های اداری کوچک کار می کند و همچنین دقت در این مسئله که هر یک از کسانی که در دفتر کار مشغول به انجام وظایف خود هستند در محیطی آرام و راحت  به فعالیت خود می پردازند. اگر محیط کار شما کوچک باشد و فضای محدودی برای قدم زدن وجود داشته باشد ممکن است منجر به آشفتگی محیط کار شود و مانع از انجام درست فعالیت ها شود. در طراحی محیط های کوچک کاری باید فضای کافی برای نشستن و راه رفتن به راحتی فراهم باشد، عموما طرح دفتر باز برای این چنین محیط های کاری کوچک پیشنهاد می شود.

حتما بخوانید:  ترکیب مبلمان برای نشیمن‌های کوچک در دکوراسیون داخلی

نمونه ای از دکوراسیون باز با ترکیب بندی های روشن

 طراحی دکوراسیون این اداره کوچک یا دکوراسیون مغازه با جدا سازی فضای کارکنان و ایجاد یک فضای خصوصی برای هر یک از افرادی که در این مجموعه مشغول کار هستند بسیار حرفه ای می باشد. ترکیب رنگ کرم تیره در کف پوش با رنگ روشنی از چوب که در  کار استفاده شده است و تلفیق این رنگ ها با رنگ سفید که نشانه خلوص و سادگی است. ریز کاری های است که طراح به آن توجه داشته است. ایجاد کیفیت در فضایی اندک در این طراحی به خوبی نمایان است. استفاده از نور آباژور نیز فضایی دنج را فراهم کرده است.

تفکیک فضای کاری و اداری با استفاده از پارتیشن های ثابت

در این نمونه از  طراحی دکوراسیون اداری از پارتیشن ثابت برای تفکیک فضای کاری اداری از سایر قسمت های موجود در یک محیط اداری استفاده شده است علت استاده از رنگ روشن در این طراحی ایجاد حس آزادی بیشتر فردی و عدم درک حس خستگی است. آن چه که باید دیگر بار متذکر شد حفظ حریم شخصی هر یک از کارکنان در این چنین شرکت هایی است. جلوگیری از انتشار حس قرار گیری در یک محیط کوچک و بسته آدمی را دل مرده و کسل می کند و از ایجاد حس خلاقیت او می کاهد. بنابراین باید تا حد امکان محیط را برای کارکنان دلنشین نمود تا انرژی لازم در اختیار فرد برای انجام فعالیت شغلی را داشته باشد. استفاده از تابلو درروبرو کارکنان نیز برای این منظور است.

دکوراسیون اداری پارتیشن شده با کمد و قفسه های چوبی

در این طرح از فضا به نحوی شایسته  استفاده شده است ایجاد فضایی باز با کمک رنگ سفیدکه نماد خلوص است سبب ایجاد حس مشارکت و همکاری در تعامل با یک دیگر را ایجاد می کند. بدون ایجاد اخلال در کار یک دیگر به انجام کار های خود می پردازند. وجود یک میز نیز در کنار هر یک از قسمت ها به منظور استفاده جانبی از دیگر مزیت های این طراحی به شمار می آید. پنجره های که به سمت محیط زیبای بیرون دید دارد نیز از ویژگی های این اتاق کار برای کارکنان است که این طراحی جذاب به نظر می رسد.

حتما بخوانید:  دکوراسیون داخلی گلخانه

استفاده بهینه از فضا در دکوراسیون اداری

در این طراحی از فضای که در اختیار کارکنان قرار گرفته است به بهترین نحو استفاده شده است. تعداد کارکنان در دفتر به صورت بهینه در این فضا گنجانده شده اند. برای هر یک از کارکنان توانایی استفاده از یک فضای شخصی به منظور راحتی فرد در نظر گرفته شده است. استفاده از چوب سبب القای حس زندگی و سر زندگی به کارکنان می شود و استفاده از نور طبیعی که حس شادابی به محیط می بخشد. استفاده از رنگ روشن کف پوش نیز برای ایجاد هارمونی با رنگ تیره نیز استفاده است.

استفاده از رنگ های شاد و تاثیر گذار در چیدمان فضای دکوراسیون اداری

استفاده درست از فضا در این محیط کوچک و دلباز وجایگزینی مناسب افراد در جایگاه خود وبه سمت نور طبیعی در ایجاد حس سرزندگی و نشاط و تحریک حس خلاقیت در کارکنان تاثیر بسزایی دارد استفاده از رنگ سبز که نشانه تازگی است و به محیط روح می بخشد. رنگ سبز نیز به طور هوشمندانه ای بر افزایش میزان تمرکز و ثبات محیط انتخاب شده است. در هر قسمت به این نکته توجه شده است که فضای کافی و لازم برای هر فرد وجود داشته باشد و افراد به راحتی بتوانند با همکاران خود به تعامل و مشارکت بپردازند.

ترکیب بندی مدرن با رنگ نقره ای برای چیدمان دکوراسیون اداری کوچک

این طراحی دکوراسیون اداری برای یک دفتر کوچک بسیار مناسب است هر قسمت در عین حال که فضای اندکی دارد اما به عنوان یک اتاق مستقل محسوب می شود. رنگ نقره ای یا خاکستری روشن یک جایگزین برای رنگ سفید که در ایجاد حس اصالت و رسمیت میحط اداری کمک می کند رنگ نقره ای از رنگ های پیچیده ای اما در عین حال قابل درک نیز است نقره ای نماد ثروت در تعاریف رنگی و نشانه ظرافت می باشد. در هر قسمت تمامی آن چه که برای یک فرد لازم است برای انجام فعالیت همچون فضای مناسب و کافی و دنج فراهم است. و یک اتاق خصوصی برای انجام فعالیت ها شغلی است.

 

منبع : درسا البرز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۱۳
Ali Hatami
شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ق.ظ

طراحی سایت در کرج

 سئو و بهینه سازی در کرج

آوینا وب به عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه افزایش ترافیک وب سایت , سئو سایت در کرج , سئو , افزایش رتبه کلمات در وب سایت گوگل و سایر موتورهای جستجو می تواند به شما کمک کند , اگر نیاز به راهکارهای سئو و بهینه سازی سایت دارید با ما تماس بگیرید . آوینا وب با سال ها فعالیت مستمر در زمینه طراحی سایت در کرج و بهینه سازی وب سایت های اینترنتی برای موتور های جستجو (سئو) با گروهی قدرتمند متشکل از کارشناسان وب درخدمت هم میهنان عزیز است . آوینا وب با تجربه ای چندین ساله در مدیریت وبسایت های مشتریانمان و اشکال مختلف خدمات سئو و خدمات وب ، با اعتماد به نفس میگوییم که ما می توانیم یک تفاوت واقعی در وبسایت شما ایجاد کنیم.امروز با ما تماس بگیرید و بگذارید تا قابلیت های بالقوه ی وبسایتتان شکوفا شود.

 

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) به استفاده از رسانه‏های جدید دردنیای تجارت اطلاق میشود که این بازاریابی دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته می باشد و نام دیجیتال مارکتینگ را به خود گرفته است. در واقع می توان گفت به تمام فعالیتهایی که به منظور تبلیغ محصول، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت میگیرد دیجیتال مارکتینگ گفته می شود. در واقع در دیجیتال مارکتینگ مشتریان بیشترین اهمیت را دارند به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند  وب سایت، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی در تحلیل رفتار مشتری میکنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند.

 
 
بازاریابی محتوایی

محتوا تمام آن چیزی است که کاربران با آن در تعامل هستند؛ از این رو بیشتر تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال، وابسته به محتوا و نیازمند بازاریابی محتوا هستند.

بازاریابی محتوایی یعنی تولید و انتشار محتوای با ارزش برای جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتری. نوع محتوا (مقاله، عکس، ویدئو، اینفوگرافی و …) کاملاً به محصول یا خدمات شما بستگی دارد. به زبان دیگر، شما با تولید محتوا با کاربران ارتباط برقرار می‌کنید، آن‌ها در کنار آگاهی و علاقمندی، به شما اعتماد می‌کنند و با شما وارد معامله می‌شوند.

آویناوب با پیاده‌سازی و معرفی سرویس‌های زیر به شما پیشبرد بازاریابی محتوایی‌تان کمک می‌کند.

 

طراحی سایت
 
 

برای تجارت خود نیاز به وب سایت دارید؟

طراحی سایت شرکتی، تخصص اصلی آویناوب در طراحی سایت است. وب سایت های شرکتی باید علاوه بر داشتن ظاهر گرافیکی و خلاقانه، دارای نظم و ترتیب خاصی باشند. در دنیای اقتصاد امروز، تبلیغات موثر در بقای یک شرکت حرف اول را میزند. در این حالت داشتن یک وب سایت بسیار قوی و حرفه ای برای اطلاع رسانی امری بسیار جدی است. شرکت شما برای ادامه تجارت خود قطعاً نیاز به حضور قوی و جدی در دنیای مجازی خواهد داشت. این امر با طراحی سایت شما می تواند شروع شود. در گذشته به این شکل بوده که طراحی سایت ساده در دنیای مجازی می تواند حرکت مفیدی در روند شرکت داشته باشد، ولی در حال حاضر مدیران آگاه می دانند که داشتن یک وب سایت ساده کمک چندانی به آنها نخواهد کرد. در حال حاضر داشتن یک وب سایت حرفه ای بهمراه تبلیغات موثر می تواند پاسخگوی بسیار از خدمات شما در شرکت باشد. اگر ساده بنگریم، کوچکترین فایده ای که وب سایت می تواند داشته باشد، معرفی خدمات و محصولات آن است. طراحی سایت شرکتی خود را توسط آویناوب بصورت حرفه ای و شکیل سفارش دهید و پس از آن اهداف خود را بهاشتراک گذاشته تا آویناوب شما را در تجارتتان به موفقیت های بزرگی برساند. تجارتتان را گسترش دهید تا همه شما را بشناسند.

 

به بهترین نحو میزبان مخاطبان خود در اینترنت باشید!

 

آویناوب تضمین درست دیده شدن شما در جایی که باید در آن قرار بگیرید را پس از طراحی سایت به شما می دهد. ما با استفاده از تکنیک ها و استراتژی های زیبایی شناختی و کاربرپسند، به وب سایت شما فراتر از دید معمولی، به عنوان اعتبار برند شما در دنیای دیجیتال نگریسته و قدرت جذب مخاطبانتان را در طراحی سایت تان بالا می بریم. تیم آوینا، در تمام مراحل بعد از سفارش در کنار شما خواهد بود و از آن جهت که تمام مراحل کدنویسی و قالبها توسط ما در طراحی سایت انجام شده است، تمام مراحل به صورت سفارشی شده تا جلب نظر نهایی مشتریانمان انجام خواهد شد. ما اعتقاد داریم محتوای خوب، شما را از رقبایتان متمایز می سازد. ما ناگریز از پذیرش این واقعیت هستیم که مشتریان دیجیتالی شده اند و به هنگام انتخاب برای خرید معمولاً زمان زیادی را در اینترنت به مطالعه می پردازند لذا همواره شرکت هایی موفق ترند که در اینترنت متمایز تر از رقبایشان هستند.

 
 

با آویناوب نسبت به رقبایتان یک قدم جلوتر باشید

داشتن مزیت رقابتی تنها عاملی است که شما را نسبت به رقبایتان ترجیح می دهند. شما از طریق طراحی وب سایت منحصر به فرد خود می توانید کسب و کارتان را نسبت به رقبایتان متمایز کنید.
آوینا وب تضمین می کند که طراحی وب سایت شما با توجه به استاندارهای جهانی و به صورت کاملا منحصر به فرد شما را متمایز از رقابایتان جلوه دهد.
در آویناوب طراحی سایت شما مطابق با نیازهای مخاطبانتان و به صورت کاملا کاربر پسند طراحی می شود.
امروزه در عصر دیجیتال داشتن یک وب سایت خوب نیاز اصلی هر کسب و کاری است. در واقع هر کسب و کاری بدون داشتن یک وب سایت حرفه ای نمی تواند حرفی برای گفتن در بین رقبایش داشته باشد. ما در تیم آوینا وب به شما قول می دهیم وب سایتی بسازیم که کسب و کارتان را متحول کند.

 

سئو در کرج

اگر شما ساکن استان البرز و شهر کرج هستید و دارای کسب وکاری که نیازمند ارتقا آن می باشید باید به این نکته توجه داشته باشید که خیلی از کاربران و یا مشتریان شما برای یافتن خدمات شما از طریق جستجو در گوگل اقدام می نمایند . و آنها می خواهند خدمات و محصولات خود را در شهر و استان خود بیابند در جستجوی خود آن را ذکر می نمایند فرض کنید شما دنبال شرکت طراحی سایت در کرج و یا سئو در کرج هستید مسلما چون می خواهید با شرکت های کرج همکاری نمایید دباید در جستجوی خود عبارت در کرج را ذکر نمایید تا گوگل با توجه به الگوریتم های خود شرکت هایی را که فعالیت آنها در زمینه سئو می باشد و در کرج فعالیت می نمایند را برای شما نمایش می دهد . ولی اگر شما به جای عبارت سئو در کرج ، عبارت سئو خالی را سرچ نمایید گوگل تمام شرکت هایی که در زمینه سئو سایت فعالیت می نمایند را نمایش می دهد حال فرقی نمی کند که در کجای ایران فعالیت می نمایند . بنابراین ممکن است شما از نتیجه جستجو خرسند نباشید . بنابراین برای اینکه شما بتوانید مشتریان خود را به سمت سایت جذب نمایید و آنها را به فروش تبدیل نمایید باید به این نکته توجه بفرمایید که در چه کلمات کلیدی باید جایگاه کسب نمایید .

 

منبع : آویناوب

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۱۱
Ali Hatami
پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹ ق.ظ

سئو سایت در کرج

سئو در کرج

اگر شما ساکن استان البرز و شهر کرج هستید و دارای کسب وکاری که نیازمند ارتقا آن می باشید باید به این نکته توجه داشته باشید که خیلی از کاربران و یا مشتریان شما برای یافتن خدمات شما از طریق جستجو در گوگل اقدام می نمایند . و آنها می خواهند خدمات و محصولات خود را در شهر و استان خود بیابند در جستجوی خود آن را ذکر می نمایند فرض کنید شما دنبال شرکت طراحی سایت در کرج و یا سئو در کرج هستید مسلما چون می خواهید با شرکت های کرج همکاری نمایید دباید در جستجوی خود عبارت در کرج را ذکر نمایید تا گوگل با توجه به الگوریتم های خود شرکت هایی را که فعالیت آنها در زمینه سئو می باشد و در کرج فعالیت می نمایند را برای شما نمایش می دهد . ولی اگر شما به جای عبارت سئو در کرج ، عبارت سئو خالی را سرچ نمایید گوگل تمام شرکت هایی که در زمینه سئو سایت فعالیت می نمایند را نمایش می دهد حال فرقی نمی کند که در کجای ایران فعالیت می نمایند . بنابراین ممکن است شما از نتیجه جستجو خرسند نباشید . بنابراین برای اینکه شما بتوانید مشتریان خود را به سمت سایت جذب نمایید و آنها را به فروش تبدیل نمایید باید به این نکته توجه بفرمایید که در چه کلمات کلیدی باید جایگاه کسب نمایید .

چرا سئو سایت در کرج؟

پیشنهاد بنده به شما این است که اگر در زمینه کاری خاصی فعالیت می نمایید که می خواهید در تمام ایران جایگاه کسب نمایید در ابتدا از کلمات راحتتر آغاز کنید یعنی چه؟فرض کنید بنده می خواهم در کلمه خدمات سئو جایگاه اول را کسب نمایم . چون کلمه خدمات سئو کلمه پر رقابت تری است و برای یک سایت نو پا می تواند سخت باشد که این جایگاه را در زمان کم کسب نماید بهتر است در فاز اول در کلمات هم خانواده و کم رقابت تر جایگاه کسب نماید مانند خدمات سئو در کرج ، پس از کسب رتبه اول در این کلمه دیگر راحتتر می تواند در کلمه خدمات سئو جایگاه کسب نماید .توصیه من به شما این است که در حوضه ای که فعالیت می نمایید حتما در کرج رتبه اول را کسب نمایید تا بتوانید بازار کاری خود را در استان خود بدست آورید و بر اعتبار و محبوبیت خود نیز بیافزایید .

شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو در کرج

شرکت های زیادی هستند که در زمینه سئو در کرج فعالیت می نمایند اما باید به این نکته توجه داشته باشید که سئو سایت فرآیندی حساس و تخصصی می باشد برخلاف چیزی که بعضی از شر کتها و سئو کاران به آن معتقد هستند . و سئو را کاری راحت و حتی گاهی بی ارزش تلقی می کنند و همچنان آن را یک لیستی از فعالیت های تکراری در نظر می گیرند ، در حالی که سئو سایت امروزی چیزی فرا تر از این فعالیت های تکراری می باشد در واقع سئو سایت امروزه برگرفته از آنالیز و بررسی دقیق می باشد .

مشاور سئو در کرج

یکی دیگر از خدماتی که یک سئو کار در کرج می تواند به شما ارائه دهد مشاوره در زمینه سئو می باشد . اگی می خواهید سئو سایت خود را به یک سئو کار واگذار کنید ۲ راه پیش روی شما می باشد

واگذار کردن پروژه سئو سایت به سئو کار . که در این روش دیگر شما در گیر فعالیت های سئو سایت خود نخواهید بود و شرکت های سئو کار در کرج تمام فعالیت های لازم برای سئو سایت شما را انجام خواهند داد و شما را به جایگاه خواهند رساند در این زمینه اصولا شما هزینه را پس از رسیدن به جایگاه پرداخت می نمایید اما نکته قابل توجه در این زمینه این است که اصولا شرکت های سئو در کرج تضمین ماندگاری به شما نخواهند داد و یا تضمین را در قبال پرداخت هزینه به شما خواهند داد . مشکلی که در این زمینه وجود دارد وابستگی شما به شرکت های سئو کار می باشد و اینکه سئو یک فرایند مداوم می باشد و اگر رها شود ممکن است جایگاه خود را از دست بدهید .اما در مشاور سئو شرایط متفاوت می باشد شما می توانید در سازمان و شرکت خود فرآیند سئو را دنبال نمایید واز تجربیات یک سئو کار در محیط کار خود بهره مند شوید . که اگر می خواهید در این زمینه بیشتر آشنا شوید مشاور سئو را حتما مطالعه نمایید

منبع : آویناوب

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۰۹
Ali Hatami