آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

بایگانی

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

احتمالا تا الان روش های زیادی را برای جذب فالوور پیج اینستاگرام تان امتحان کردید اما بازخورد خوبی نگرفتید! مسلما شما هم دوست دارید فالوورهای پیج اینستاگرام تان روز به روز در حال افزایش باشند اما تا الان با روش هایی که امتحان کردید بازخورد خوبی نگرفتید!

طبیعی است چون در سال ۲۰۲۲ روش های جذب فالوور اینستاگرام دست خوش تغییرات زیادی بوده است و به خاطر همین تا الان نتوانسته اید بازخورد مطلوبی از روش های افزایش فالوور دریافت کنید. ما در این مقاله قصد داریم یکی از امن ترین و بهترین روش ها را برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تان به شما معرفی کنیم.

استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام کلید گمشده شما در جذب فالوور اینستاگرام است. با استفاده از ربات اینستاگرام به طرز شگفت انگیزی می توانید فالوورهای پیج تان را روز به روز بیشتر کنید و در نهایت درآمد شما از اینستاگرام افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد ربات اینستاگرام و نحوه کار کرد آن بدست بیاورید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. چون علاوه بر ذکر مزایا و ویژگی های ربات اینستاگرام قرار است بهترین ربات اینستاگرام در ایران برای جذب فالوور را به شما معرفی کنیم. پس اگر دنبال بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام هستید حتما همراه ما باشید.

ربات اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟

ربات اینستاگرام برنامه ای تحت وب است که به صورت اتوماتیک کار می کند. ربات اینستاگرام با اتصال به پیج اینستاگرام شما و انجام فعالیت های تعاملی از طریق پیج شما در اینستاگرام به بیشتر دیده شدن پیج تان کمک می کند و در نهایت مخاطبان هدف شما را به پیج تان جذب می کند.

ربات اینستاگرام بدون دخالت شما و فقط با یک بار برنامه ریزی تمام کارهای مورد نیاز شما را از طریق پیج تان در اینستاگرام به صورت ۲۴ ساعته انجام می دهد. فقط کافی است ربات را روی اهداف خود تنظیم کنید و شاهد رشد روز افزون پیج تان باشید.

بعد از خرید ربات اینستاگرام کافی است پیج تان را به آن متصل کنید و تنظیمات مربوط به ربات را انجام دهید. سپس می بینید که ربات اینستاگرام چطور به شما در جذب فالوورهای هدف تان کمک می کند. ربات های اینستاگرام قابلیت های بسیار خوب و زیادی دارند که در ادامه همین مقاله به آن ها می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

آیا ربات اینستاگرام واقعا فالوور واقعی جذب می کند؟

ربات اینستاگرام به خودی خود باعث افزایش فالوور پیج تان نمی شود. ربات اینستاگرام کاری می کند تا مخاطبان هدف تان پیج شما را ببینند و سپس فالو کنند. اما سوال مهم این است که چطور با استفاده از ربات اینستاگرام می توانیم فالوورهای واقعی و هدفمند جذب کنیم؟ پاسخ به این سوال کاملا واضح است. شما باید ربات اینستاگرام را روی اهداف کاری خود تنظیم کنید تا فالوورهایی که جذب می کند مطابق با حوزه فعالیت تان باشد.

به عنوان مثال اگر پیج شما در زمینه فروش لوازم آرایشی بانوان فعالیت می کند باید ربات را روی فعالیت های تعاملی با مخاطبان این گروه تنظیم کنید. مثلا باید ربات را روی لایک کردن پست هایی تنظیم کنید که دارای هشتگ های لوازم آرایشی هستند. یا کامنت گذاشتن زیر این نوع پست ها شما را در معرض دید مخاطبان هدف تان قرار می دهد. پس در نتیجه اگر به این ترتیب عمل کنید قطعا فالوورهای کاملا واقعی و هدفمند جذب خواهید کرد.

آیا استفاده از ربات اینستاگرام بهتر از خرید فالوور اینستاگرام است؟

خرید فالوور اینستاگرام برای شما فالوور واقعی نمی آورد! این مسئله خیلی مهم را باید بدانید که با خرید فالوور اینستاگرام نباید انتظار جذب فالوورهای واقعی برای پیج تان را داشته باشید. خرید فالوور فقط به درد افرادی می خورد که عدد فالوورها در پیج شان برایشان مهم است وگرنه به خودی خود هیچ سودی برای شما ندارد! بعضی از دوستان فکر می کنند خرید فالوور واقعی هم وجود دارد اما باید بگوییم این هم یک دروغ بزرگ است! اگر از هر سایتی اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید در نهایت تعدادی فالوور غیرواقعی به پیج شما وارد می کنند.

اما زمانی که از بهترین روش یعنی فعالیت های تعاملی برای جذب فالوور اینستاگرام دارید استفاده می کنید نباید نگران جذب فالوور فیک باشید چون در این روش مخاطبان هدف تان هستند که شما را پیدا می کنند و اقدام به فالو کردن پیج تان می کنند. این کار توسط ربات اینستاگرام به خوبی انجام می شود فقط کافی است پیج تان را به ربات اینستاگرام متصل کنید و به تماشای بیشتر شدن فالوورهای واقعی پیج تان بنشینید!

پیج اینستاگرام بخریم یا از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

خرید پیج اینستاگرام هم مثل خرید فالوور است ممکنه تعداد زیادی از فالوورهای پیجی که خریداری می کنید فیک باشد و عملا برای شما بازدهی نداشته باشد! مگر اینکه اقدام به خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی کنید در این صورت فالوورهای پیج تان واقعی خواهد بود اما به طور کلی خرید پیج اینستاگرام هیچوقت پیشنهاد نمی شود چون دردسرهای خودش را خواهد داشت!

اگر هم پیجی خریداری کنید که فالوورهای واقعی داشته باشد باز هم به دردتان نمی خورد! چون فالوورهای پیج فعلی علاقه ای به کسب و کارتان نخواهند داشت به همین دلیل بعد از اینکه پیج را خریداری می کنید و محتوای درون آن را تغییر می دهید با افت شدید تعامل در پیج تان مواجه خواهید شد. اما اگر از ربات اینستاگرام برای جذب فالوور استفاده کنید از همان ابتدا فالوورهایی که جذب می کنید مخاطبان هدف شما خواهند بود. پس استفاده از ربات اینستاگرام در مقابل با خرید پیج اینستاگرام استراتژی خیلی بهتری برای ورود به بازار است.

مزایای ربات اینستاگرام چیست؟

از مهمترین مزایای ربات اینستاگرام کم هزینه بودن و اتوماتیک کار کردن آن است. یعنی بدون دخالت شما و با یک بار تنظیم ربات شما به صورت ۲۴ ساعته به جای شما در اینستاگرام فعالیت می کند. هزینه آن هم ماهیانه حدود ۷۰ تا ۹۰ هزار تومان است. در زیر مزایای استفاده از ربات های اینستاگرام را به صورت تیتر وار برای شما عنوان کرده ایم.

  • افزایش فالوور با کمترین هزینه
  • جذب فالوور هدفمند و واقعی
  • کمک به برندسازی در اینستاگرام
  • کسب درآمد بیشتر از اینستاگرام

معایب ربات اینستاگرام چیست؟

بزرگترین عیب ربات های اینستاگرام نا امن بودن آن هاست. در واقع خیلی از ربات های اینستاگرام از دید اینستاگرام فعالیت های اسپم گونه دارند و اینستاگرام به محض برخورد با ربات های اینستاگرام آن ها را شناسایی می کند و در نهایت پیج شما که به آن متصل است ممکنه برای همیشه بسته شود. در ادامه تعدادی از معایب ربات های اینستاگرام را عنوان کرده ایم. البته مزایای آن از معایبش بیشتر است.

  • احتمال جذب فالوورهای غیرهدفمند
  • احتمال پایین آمدن نرخ تعامل پیج
  • احتمال بسته شدن پیج برای همیشه
  • کم بودن سرعت جذب فالوور اینستاگرام

منبع:

 https://harfetaze.com/256933/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۰۱ ، ۱۴:۵۴
Ali Hatami
جمعه, ۴ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۵۶ ب.ظ

از مجازات زمین خواری چه می دانید؟

هر چند زمین خواری اصطلاحی است که از سوی رسانه ها ایجاد شده است اما به هر حال مستند قانونی برای اشخاصی که به اراضی ملی و دولتی دست درازی می کنند و با عملیاتهای مشخص خود را مالک و متصرف قلمداد می کنند در ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی جرم انگاری شده است و نحوه ارتکاب آن توضیح داده شده است .

به موجب ماده ۶۹۰ قانون مجازات (( هر کس بوسیله صحنه سازی از قبیل پی کنی ، دیوارکشی ، تغییر حد فاصل ، امحای مرز ، کرت بندی ، نهرکشی ، حفرچاه ، غرس اشجار و زراعت و امثال آن به تهیه آثار تصرف در اراضی مزروعی اعم از کشت شده یا در آیش زراعی ، جنگل ها و مراتع ملی شده ، کوهستان ها ، باغ ها ، قلمستان ها ، منابع آب ، چسمه سارها ، انهار طبیعی و پارک های ملی ، تاسیسات کشاورزی و دامداری و دامپروری و کشت و صنعت و اراضی موات و بایر و سایر اراضی و املاک متعلق به دولت یا شرکت های وابسته به دولت و شهرداری ها و یا اوقاف و همچنین اراضی و املاک و موقوفات و محبوسات و اثلاث باقیه که برای مصارف عام المنفعه اختصاص یافته یا اشخاص حقیقی یا حقوقی به منظور تصرف یا ذیحق معرفی کردن خود یا دیگری مبادرت نماید یا بدون اجازه سازمان حفاظت محیط زیست یا مراجع ذیصلاح دیگر مبادرت به عملیاتی نماید که موجب تخریب محیط زیست و منابع طبیعی گردد یا اقدام به هرگونه تجاوز و تصرف عدوانی یا ایجاد مزاحمت یا ممانعت از حق در موارد مذکور نماید به مجازات ۱ ماه تا ۱ سال حبس محکوم می شود .

دادگاه موظف است حسب مورد رفع تصرف عدوانی یا رفع مزاحمت یا ممانعت از حق یا اعاده وضع به حال سابق نماید .

تبصره ۱ – رسیدگی به جرائم فوقالذکر خارج از نوبت به عمل می آید و مقام قضایی با تنظیم صورت مجلس دستور متوقف ماندن عملیات متجاوز را تا صدور حکم قطعی خواهد داد .

تبصره ۲ _ در صورتی که تعداد متهمان ۳ نفر یا بیشتر باشد و قرائن قوی بر ارتکاب جرم موجود باشد قرار بازداشت صادر خواهد شد . مدعی می تواند تقاضای خلع ید و قلع بنا و اشجار و رفع آثار تجاوز را بنماید.


 

مجازات زمین خواری

به موجی ماده ۶۹۰ مجازات زمین خواری ۱ ماه تا ۱ سال حبس می باشد و همانطور که گفته شد در بیشتر مواقع اشخاص زمین خوار مرتکب جرائم دیگری از جمله جعل و استفاده از سند مجعول ، کلاهبرداری ، پرداخت رشوه به کارمندان و مقامات دولتی می شوند که در این صورت مجازات آنها با لحاظ مجازات دیگر جرائم ارتکابی آن تعیین می گردد.

زمین خواری از جمله جرائمی است که در حوزه اراضی و املاک اتفاق می افتد که با تصرف عدوانی املاک و اراضی ملی و دولتی و اراضی موات شروع می شود و در ادامه مجرم در جهت تصاحب اراضی و املاک معمولا به ارتکاب جرائم دیگری از قبیل جعل و استفاده از سند مجعول ، جعل اسناد هویتی ، پرداخت رشوه و کلاهبرداری اقدام می کند .

پس در میزان مجازات فرد مرتکب زمین خواری علاوه بر مجازات تعیین شده در ماده ۶۹۰قانون مجازات ، ارتکاب جرائم دیگر نیز تاثیر گذار است .

 

منبع مطلب : https://vakilparvandi.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۵۶
Ali Hatami