آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

بایگانی

دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز به نام بی معرفت

دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز به نام بی معرفت


متن آهنگ علی پیشتاز بی معرفت


نمیشه مثه اولش رابطمون معلوم بود

قصه از سرش

ولی باز فرصت دادم فکر میکردی بازندم

ولی بازم من حرفاتو میگم باشه قبول

هه اصا باشه نمون

دستات با یکی دیگه بود و رفتاراتم یکی یکی زود تغییر کرد

کم کم عشقمونو تعطیل کرد

چطوری اومد دلت من تورو اونقد ولت کردم

و نیست بخشش

اینه توو زندگیم دیگه بخشش


 دانلود ترانه جدید علی پیشتاز به نام بی معرفت 


بی معرفت کجای دنیایی نیستی و من میمونم تنهایی

بی معرفت کجای دنیایی

نیستی و من میمونم تنهایی

ازت طرد شدم من نمیشناسیم اصلا

واست ساده بودم گرفت جونمو درد

منو بیقراری و چشم انتظاری

همین سهم من بود

شاید کم گذاشتم که این حق من بود

ی فرصت ندادی و

رفتی چقد زود

تو هم بیقراری شبا خواب نداری

تویه سرد مغرور

بی معرفت کجای دنیایی نیستی و من میمونم تنهایی

بی معرفت کجای دنیایی

نیستی و من میمونم تنهایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۴
Ali Hatami

نظرات (۳)

۱۵ مهر ۹۷ ، ۲۱:۵۸ پکیج کسب درآمد اینترنتی
سلام 
از سایت ما هم سر بزنید
https://daramad724.com/product/make-money1/
۱۵ مهر ۹۷ ، ۲۲:۰۳ کسب درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی با سایت درآمد 724
۲۶ آبان ۹۷ ، ۰۱:۴۰ رسانه فیلم ایرانی
اگر اهل فیلم و سریال ایرانی باشید رفیق فیلم باز شما یعنی رسانه فیلم ایرانی به نشانی ( https://film-irani.ir ) همیشه با شما همراه است پس شما هم با ما همراه شوید. زمینه فعالیت ما دانلود فیلم ایرانی به صورت رایگان و یا نسخه قانونی و همچنین معرفی جدیدترین فیلم های سینمای ایران هست. شما می توانید جدیدترین تیزرهای فیلم و سریال ها و همچنین بازیگران و خلاصه داستان آنها را مطالعه کنید و سپس دانلود کنید. دانلود رایگان فیلم ایرانی , دانلود فیلم ایرانی جدید , دانلود فیلم ایرانی جدید با لینک مستقیم , دانلود فیلم ایرانی با کیفیت عالی , دانلود فیلم سینمایی ایرانی , دانلود سریال ایرانی , دانلود سریال ایرانی جدید , دانلود فیلم با لینک مستقیم , دانلود فیلم ایرانی بدون سانسور , دانلود فیلم ایرانی با حجم کم , دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت 480p , دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت 720p , دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت 1080p , دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت 1080HQ , دانلود انیمیشن ایرانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی