آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

بایگانی

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

شنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۳۵ ب.ظ

5 تا از بهترین فیلم‌های ترسناک سال 2022

سال 2022 تا به اینجا برای فیلم‌های ترسناک ترکیب جذابی از فیلم‌های جدید و بازسازی فیلم‌های محبوب گذشته بوده و می‌توان با اطمینان گفت که طرف‌داران این ژانر تا اینجا از وضعیت فیلم‌های ترسناک رضایت کامل دارند. در 2022 قسمت‌های جدید فرنچایزهایی مانند جیغ، کشتار با اره برقی در تگزاس و هالووین، فیلم‌های کالت مانند جیپرز کریپرز: تولد دوباره، شعبده‌بازی 2 و یتیم: اولین قتل به علاوه فیلم‌های جدیدی از کارگردانان مشهور ژانر ترسناک مانند جردن پیل و اسکات دریکسون به روی پرده سینما خواند رفت. در این مقاله به بررسی 5 عنوان از بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۲۲ بپردازیم. با ما همراه باشید.

‘X’

ایکس

تاریخ انتشار: 18 مارس 2022

بازیگران: میا گاث، جنا اورتگا، مارتین هندرسون، بریتنی اسنو، اوون کمپبل، کید کادی

تی وست، کارگردان و نویسنده فیلم اسلشر ایکس نسبت دقیق دو اصل هوش و ترس را در این فیلم رعایت کرده تا فیلمی جذاب و ترسناکی بسازد که بیننده را تا انتها روی صندلی میخکوب می‌کند. داستان فیلم ایکس در سال 1979 در تگزاس رخ می‌دهد زمانی که گروهی فیلمساز جوان برای فیلم‌برداری فیلمی درباره بزرگسالان به خانه یک زوج پیر در روستایی در تگزاس می‌روند. همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه زوج پیر از محتوای فیلم آگاهی پیدا می‌کنند و حال عوامل فیلم باید برای نجات جان خود مبارزه کنند. مشاهده تریلر

‘You Won't Be Alone’

 

تو تنها نخواهی بود

تاریخ انتشار: 1 آوریل 2022

بازیگران: نومی راپاس، آناماریا مارینکا، آلیس انگلرت، کارلوتو کوتا

در اولین تجربه کارگردانی خود، گوران استولوزکی فیلمی آشنا و در عین حال نوین خلق می‌کند که گیج‌کننده، محصور کننده، خونین، تلخ‌وشیرین و زیبا است. تو تنها نخواهی بود داستان ربوده شدن دختری جوان را توسط شخصیتی اساطیری از یکی از روستاهای مقدونیه را در قرن 19 بازگو می‌کند. دوشیزه پیر ماریا این دختر جوان را تبدیل به جادوگر می‌کند اما دخترک که راجع به زندگی انسان‌ها کنجکاو شده، برای درک بهتر انسان‌ها شروع به کشتار و تسخیر آن‌ها می‌کند. مشاهده تریلر

‘Scream’

 

جیغ

تاریخ انتشار: 14 ژانویه 2022

بازیگران: نو کمبل، کورتنی کاکس، دیوید آرکت، دیلن مینت، جک کواید، جنا اورتگا، ملیسا باررا، هتر ماتارازو

جیغ پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های اسلشر جیغ است که در سال 1996 توسط وس کریون ساخته شد. مت بتینلی-اولپین و تایلر جیلت با حفظ میراث کریون، این دنباله پرطرف‌دار را ساختند که با فروش 140 میلیون دلاری در باکس آفیس، عنوان هشتمین فیلم پرفروش سال 2022 را از آن خود کرد. «جیغ» داستان زنی را روایت می‌کند که به شهر زادگاه خود بازگشته است. او قصد دارد از هویت فردی که مرتکب مجموعه‌ای از جرائم بی‌رحمانه شده است، پرده‌برداری کند. مشاهده تریلر

‘Shut In’

 

حبس شده

تاریخ انتشار: 10 فوریه 2022

بازیگران: وینسنت گالو، رینی کوالی، جیک هاروویتز، پنلوپه مارتون

حبس شده اولین فیلم اورجینال شبکه دیلی وایر به کارگردانی دی جی کاروسو است که در تاریخ 10 فوریه از صفحه یوتیوب این شبکه در دسترس قرار گرفت. به گزارش دیلی وایر، 500 هزار بیننده در 72 ساعت اولیه انتشار، این فیلم را مشاهده کردند. داستان فیلم درباره مادر جوانی است که توسط دوست پسر خشن خود در زیرزمین زندانی شده و باید راهی برای محافظت از خود و دو فرزندش پیدا کند. مشاهده تریلر

‘Texas Chainsaw Massacre’

 

کشتار با اره‌برقی در تگزاس

تاریخ انتشار: 18 فوریه 2022

بازیگران: سارا یارکین، السی فیشر، مارک برنهام، مو دانفورد، نل هادسون

کشتار با اره برقی در تگزاس نهمین فیلم از مجموعه کشتار با اره برقی در تگزاس و اقتباسی مستقیم از فیلم اول مجموعه است که اولین بار در سال 1974 ساخته شد. دیوید بلو گارسیا فیلم‌برداری این نسخه را بر عهده دارد که چندین دهه پس از فیلم اول اتفاق می‌افتد. داستان این فیلم بر هدف قرار گرفته شدن گروهی از جوانان توسط صورت چرمی تمرکز می‌کند که ناگهان با بازمانده‌ای انتقام جوی از قتل‌های قبلی‌اش روبه‌رو می‌شود. مشاهده تریلر

 

جهت مشاهده و دانلود فیلم ترسناک می‌توانید به آدرس https://30nama.com/genre/horror در وب سایت سی نما مراجعه کنید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۱ ، ۱۳:۳۵
Ali Hatami

آیا فالوور کاملا واقعی و فعال وجود دارد؟

همه ما دوست داریم فالوورهای پیج مان واقعی و فعال باشند به همین خاطر فالوورهایی که قرار است خریداری کنیم هم باید فعال باشند. کسی از فالوور فیک و غیرفعال خوشش نمی آید! حالا واقعا فالوور فعال و واقعی وجود دارد که بخریم؟

ببینید تمام سایت هایی که فالوور می فروشند فالوور فعال به شما نمی دهند. این به این معنی نیست که فیک باشند! نه اینطور نیست منظور این است که فعال نیستند یعنی شما نباید ازشان انتظار داشته باشید که محصولات تان را خریداری کنند! چون غیرواقعی هستند اما از دید اینستاگرام فالوور واقعی محسوب می شوند. چون پروفایل های کاملا واقعی هستند ولی فعال نیستند.

البته خیلی از سایت های فالوور فیک ارزان قیمت می فروشند که اکثر این سایت ها فالوور خارجی ارائه می کنند. کیفیت این فالوورها به شدت پایین است و اصلا پیشنهاد نمی کنیم که از این فالوورها خریداری کنید.

به طور کلی اگر می خواهید فالوور واقعی ایرانی و کاملا فعال خریداری کنید باید از سایت های معتبر و قدیمی در این حوزه استفاده کنید. چون الان سایت های زیادی در این حوزه فعالیت می کنند که 90 درصدشان غیرقابل اعتماد هستند. از کجا فالوور بخریم؟ در ادامه بهترین سایت خرید فالوور واقعی و فعال را به شما معرفی می کنم.

 

خرید فالوور واقعی ایرانی و فعال به درد چه کسانی می خورد؟

خرید فالوور واقعی به درد افراد یا شرکت هایی می خورد که قصد دارد در اینستاگرام فروش محصول داشته باشند. اگر جزء این دسته هستید حتما باید سایتی را پیدا کنید که فالوور واقعی ایرانی داشته باشد چون واقعا فالوور فیک اینستاگرام به دردتان نمی خورد و عدد فالوورتان را فقط بالا می برد.

این فالوورها که واقعی محسوب می شود از دید اینستاگرام واقعی هستند و هیچگونه ضرری برای پیج تان ندارد. از مزیت های استفاده از فالوور واقعی می توان به افزایش لایک و کامنت، افزایش اعتماد سازی مشتریان، افزایش فروش، افزایش ورودی از هشتگ ها و اکسپلور و در نهایت افزایش فالوور واقعی اینستاگرام اشاره کرد.

اگر قصد دارید فالوور اینستاگرام خریداری کنید اول هدف تان را از این کار مشخص کنید. شاید شما فقط به دنبال بالا بردن عدد فالوور پیج تان هستید! در این صورت می توانید از بسته های خرید فالوور ارزان هم استفاده کنید. اما اگر هدف تان آگاهی از برند و افزایش فروش و درآمدتان است حتما باید اقدام به خرید فالوور واقعی و فعال اینستاگرام کنید در غیر اینصورت اگر این کار را انجام ندهید خیلی بهتر است.

 

آیا خرید فالوور واقعی لایک زن حقیقت دارد؟

همانطور که گفته شد این فالوورها فقط عدد فالوورهای پیج تان را افزایش می دهند و فعال نیستند. زمانی که از فالوورهای واقعی استفاده می کنید نباید انتظار این را داشته باشید پستی که منتشر می کنید توسط این فالوورها لایک شود. یا استوری که منتشر می کنید باید در نظرسنجی شرکت کنند یا ریپلای استوری کنند!

اما متاسفانه سایت هایی به تازگی اقدام به پکیج های خرید فالوور واقعی لایک زن کرده اند که واقعا حقیقت ندارد. این هم یکی از کلک های بازاریابی برای فروش بیشتر محصولات شان است و نباید گوگل این جور تبلیغات را بخورید.

 

منبع مطلب : https://www.dana.ir/news/1821069.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۰۱ ، ۱۱:۳۰
Ali Hatami