آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

بایگانی

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۲۹ ب.ظ

قفل گذاری روی ویدیوهای آموزشی

قفل گذاری ویدیو از طریق ربات:

 

 

 

قفل گذاری ویدیو برای تمام افرادی که با رسانه ها سرو کار دارند، از جمله کسانی که در زمینه آموزش ویدیویی و راه دور فعالیت دارند، به عنوان مهم ترین مسائل حال حاضر محسوب می شود. با پیشرفت تکنولوژی و ورود سیستم های الکترونیکی به زندگی افراد، در بیشتر زمینه ها روش های خلاقانه و جدیدی برای پیشبرد کار و رسیدن به اهداف کاری ایجاد می شود. رسانه ها یکی از مهم ترین روش های انتقال مفاهیم هستند که به راحتی درک مطالب را برای افراد امکان پذیر خواهد کرد. از جمله رسانه های محبوب و پر کاربرد، ویدیو ها هستند که در بسیاری از زمینه ها کاربرد دارند. برای ساختن یک ویدیوی مناسب و مفید که تاثیر گذاری بالایی داشته باشد، از روش های مختلفی استفاده می کنند. با توجه به زحمت های بسیار زیادی که برای ساخت ویدیو ها کشیده می شود، قفل گذاری ویدیو می تواند نقش بسیار مهمی در امنیت و حفظ آن داشته باشد.

 

 

روش های قفل گذاری:

 

روش های قفل گذاری رسانه در انواع بسیار زیاد و متنوعی وجود دارند و همواره در حال بروز رسانی و ارتقا برای حفظ بیشتر رسانه های تصویری هستند. تصور کنید که شما برای ساخت یک ویدیوی آموزشی در زمینه فعالیت خود اقدام به تهیه دوربین های با کیفیت کرده و پس از ضبط ویدیو با استفاده از روش هایی ویرایش های مورد نیاز را بر روی فیلم بکار برده اید. حال اقدام به پخش فیلم آموزشی خود کرده و پس از مدتی شاهد پخش فیلم مربوط به شما از منبع دیگری خواهید بود. برای مشخص کردن مالکیت ویدیوی مورد نظر باید از روش های پیچیده‌ای اقدام کنید که زمان بر است و هزینه های اضافی را به شما تحمیل می کند. در صورتی که اگر با استفاده از یکی از روش های قفل گذاری ویدیو، از پخش و کپی آن جلوگیری می کردید دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه اضافی نخواهید داشت.

 

 

 

روش جدید و خلاقانه قفل گذاری:

 

امروزه از روش های بسیار خلاقانه و جدیدی برای قفل گذاری ویدیو استفاده می کنند که با توجه به نوع ویدیو و امکاناتی که در اختیار دارید می توانید از روش مناسب مد نظر خود استفاده کنید. ذکر این نکته ضروری است که برخی از این روش ها ساده بوده و می توان با استفاده از راه کار هایی قفل گذاری فیلم و رسانه مورد نظر را شکست و از آنها استفاده کرد. در این حالت پیشنهاد می شود که از روش های قفل گذاری بهینه و مناسب استفاده کنید. از جمله روش های حرفه‌ای قفل گذاری ویدیو با امنیت بالا می توان به قفل گذاری ویدیو با ربات تلگرام اشاره کرد. امروزه رسانه های اجتماعی و کاربرد آنها در بسیاری از زمینه ها افزایش چشم گیری داشته است به صورتی که تمام کسب و کار ها سعی بر پیشرفت کاری از این طریق خواهند داشت.

 

با توجه به محبوبیت بسیار زیاد شبکه های اجتماعی روزانه شاهد ارتقاء آنها خواهیم بود که در زمینه های مختلفی قابلیت استفاده داشته باشند. تلگرام از جمله شبکه های اجتماعی پر استفاده و مورد علاقه سایر افراد در کشور ماست که دارای امکانات متفاوتی است. از جمله این امکانات می توان به ربات های آن اشاره کرد. ربات های تلگرام برای کاربرد های مختلفی ساخته می شوند. از مهم ترین و موثرترین ربات های تلگرامی، می توان رباتی برای قفل گذاری ویدیو را نام برد که می تواند امنیت سایر ویدیو ها را به صورت کاملا حرفه‌ای و عالی تضمین کند. شما می توانید به سادگی وارد این ربات شده و با استفاده از چند حرکت ساده امنیت کامل ویدیوی خود را در قالب نرم افزار افزایش دهید. در ادامه به طور کامل در رابطه با ربات قفل گذاری ویدیو در تلگرام صحبت می کنیم.

 

 

نحوه قفل گذاری ویدیو از طریق ربات تلگرام

 

ربات تلگرام با کاربرد قفل گذاری ویدیو همانند سایر ربات های تلگرام قابل استفاده خواهد بود. اگر حتی یکبار از ربات های تلگرام استفاده کرده باشید به راحتی می توانید از این روش برای قفل گذاری ویدیو های خود استفاده کنید. با ورود به ربات تلگرام مربوطه، با زدن گزینه‌ی استارت، آغاز شروع به کار ربات را به آن اعلام می کنید. پس از شروع کار ربات ویدیو مورد نظر خود را جهت قفل گذاری برای ربات ارسال می کنید و یا به زبانی دیگر آپلود می کنید. ربات تلگرام با استفاده از روش هایی اقدام به قفل گذاری بر روی ویدیوی مربوطه کرده و در نهایت یک نرم افزار به شما تحویل می دهد. برای استفاده از این نوع ربات، با توجه به طرز کار بسیار عالی و قفل گذاری ویدیو بسیار حرفه‌ای باید هزینه‌ی مربوطه را پرداخت کنید.

 

 

نحوه دریافت نرم افزار و لایسنس از ربات:

 

 

پس از قفل گذاری ویدیو، نرم افزار را تحویل می گیرید. نرم افزار مربوطه دارای لایسنس است و به راحتی قابلیت باز شدن و نصب نخواهد داشت. شما می توانید لایسنس مربوط به نرم افزار خود را از ربات دریافت کرده و برای باز کردن ویدیو که به صورت نرم افزار قفل گذاری شده است از آن استفاده کنید. اگر می خواهید ویدیو را برای اشخاص دیگری ارسال کنید باید لایسنس مربوطه را برای شخص مورد نظر بفرستید تا بتواند نرم افزار مربوطه را باز کرده و به ویدیو شما دسترسی پیدا کند. در هنگام باز کردن و یا قفل گذاری ویدیو باید به این نکته دقت کنید که نرم افزار تولید شده تنها بر روی یک سیستم کامپیوتری قابلیت نصب و باز شدن خواهد داشت.

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۸ ، ۲۰:۲۹
Ali Hatami