آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

بایگانی

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳ ق.ظ

آموزش افزایش سرعت مرورگرهای مختلف با 4 ترفند کلیدی

افزایش سرعت مرورگر هدف بسیاری از کاربران امروزی است. چون بر اساس اخبار تکنولوژی با پیشرفت فناوری در سطوح جدید و بی‌نظیر و افزایش سرعت روزافزون پهنای باند، آدمی انتظار دارد که بتواند با کارآمدی بیشتری از اینترنت استفاده کند.

با این همه پیشرفت باز هم عواملی هستند که مانع تجربه‌ لذت جستجوی بدون وقفه در اینترنت می‌شوند. در ادامه نکاتی برای افزایش کیفیت و بهره‌وری جستجو در اینترنت ذکر کرده‌ایم.

با مطالعه این ترفندهای کامپیوتر و اجرای آن‌ها می‌توانید از گشت‌وگذار با اینترنت سریع‌تر، لذت ببرید و به هدف افزایش سرعت مرورگر برسید. پس تا انتها همراه روکیدا باشید.

1- از یک مرورگر سریع و کوچک استفاده کنید

مرورگری که استفاده می‌کنید بسیار مهم است. مرورگر شما باید علاوه بر سرعت بالا، بتواند امنیت کافی را برای دسترسی وب شما فراهم کند.

مرورگر شما مانند دروازه‌ شخصی ورودتان به اینترنت است. بنابراین باید مرورگری را انتخاب کنید که به شما اطمینان دهد زمانی که در اینترنت هستید بدون قطعی خواهید بود.

زمان بارگذاری صفحه یکی از عوامل دخیل در سرعت مرورگر است. در واقع مدت زمانی است که طول می‌کشد تا مرورگر به ما صفحه سایت را نشان دهد. این زمان با توجه به نوع مرورگر و تعداد افزونه‌های تعیین می‌شود.

اندازه‌گیری زمان بارگذاری بسیار سخت است زیرا عوامل متعددی روی آن تاثیر دارند. اما به طور کلی گوگل کروم، فایرفاکس و سافاری مرورگرهای سریعی هستند.

 

افزونه‌ها به آسانی می‌توانند سرعت کامپیوتر شما را کم کنند. از طرفی آ‌نقدر باعث فرسایش سیستم شما شوند که در نهایت نتیجه آن خرابی و مشکل کامپیوتر شما باشد.

اگرچه بعضی افزونه‌ها بسیار مفید هستند ولی با توجه به آن چه گفتیم بهتر است دائما مشکل نداشتن آن‌ها بررسی کرده تا افزایش سرعت مرورگرتان را تجربه کنید.

2- حافظه پنهان (cache) مرورگر خود را بهینه‌سازی کنید

وقتی که شما در حال جستجو و گشت وگذار در اینترنت هستید و هر صفحه وبی را که بازدید می‌کنید، مرورگر شما به‌صورت خودکار در قالب یک فایل کپی در هارد دیسک شما ذخیره می‌کند.

این فایل‌ها در حافظه پنهان کامپیوتر شما ذخیره می‌شود تا به بارگیری سریع‌تر آن صفحات وب خاص در آینده کمک کند.

هر وقت که دوباره به آن سایت‌ها را سر می‌زنید مرورگرتان فقط قسمت‌های جدیدی را که از آخرین بازدیدتان اضافه شده‌اند بارگیری می‌کند.

اگر حجم حافظه پنهان شروع افزایش پیدا و شما زیاد به سایت‌های قبلی مراجعه نکنید این بار اضافی حافظه مرورگر را کند می‌کند و نمی‌توانید به هدفتان از افزایش سرعت مرورگرتان برسید. اجازه دهید در ادامه بهینه‌سازی این فایل را برای مرورگرهای مختلف توضیح دهیم.

نحوه بهینه‌سازی کش مرورگر در کروم

  1. کروم را باز کنید.
  2. روی علامت 3 نقطه در بالا سمت راست کلیک کنید.
  3. روی More Tools و سپس Clear Browsing Data کلیک کنید.
  4. برای حذف کل حافظه پنهان در کروم روی All Time کلیک کنید.
  5. Cookies and other site data وCached images and files را انتخاب کنید.
  6. روی Clear data کلیک کنید.

نحوه بهینه‌سازی کش مرورگر در فایرفاکس

  • فایرفاکس را باز کنید.
  • به منو بروید و روی گزینه Options کلیک کنید.
  • روی گزینه Privacy and Security کلیک کنید.
  • روی Cookies and Site Data کلیک کنید.
  • روی Clear data کلیک کنید.
  • گزینه Cached Web Content را انتخاب کنید.
  • بعد از اتمام کار کادر About را ببندید.

 

3- مدیریت درست تب‌ها را یاد بگیرید

کاربران برای افزایش سرعت مرورگر خود بهتر است در مورد مدیریت مفید تب‌های خود کوشا باشند. باز نگه داشتن صفحات متعدد سرعت جستجوی شما را پایین می‌آورد. بهترین روش برای مدیریت تب‌ها، نگه داشتن آن‌ها در تعداد کم است.

اگر کارتان ضروری است برای مدیریت تب‌ها و دسترسی آسان به همه آن‌ها توصیه می‌کنیم تعدادی از آن‌ها را بوکمارک کنید.

گوگل کروم دارای یک ویژگی کاربردی در این زمینه به اسم گروه‌بندی تب است.

این ویژگی در زیر مجموعه ابزارهای کروم موجود است. گروه‌بندی تب به ​​شما این امکان را می‌دهد که دسته‌ای از وب سایت‌ها را با یک کلیک به‌طور همزمان باز کنید.

می‌توانید نام و رنگ گروه تب را به سلیقه خود تغییر دهید و سپس تب‌های گروه را هر طور که خودتان دوست دارید مرتب و گروه‌بندی کنید.

این قابلیت به ویژه هنگام کار همزمان روی چندین پروژه یا هنگام مقایسه گروهی از محصولات بسیار مفید است.

برای ایجاد تب‌های گروهی، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. صفحه کروم را باز کنید و روی تب مورد نظر راست کلیک کنید. سپس گزینه‌Add tab to new group را انتخاب کنید.
  2. یک نام و رنگ برای گروه تب‌ها انتخاب کنید.
  3. تب‌های جدید باز کنید و روی هر کدام راست کلیک کنید و گزینه Add tab to new group را برای آن ها نیز انتخاب کنید.
  4. گروه هر یک از تب‌ها را انتخاب کنید. هر تب رنگ گروه خود را خواهد گرفت.

می‌توانید برای عملکرد بهینه و افزایش سرعت مرورگ خود از افزونه‌های مدیریت تب استفاده کنید.

این افزونه‌ها  با به تعویق انداختن تب‌های بلااستفاده، مدیریت سشن‌ها (sessions)، پیش نمایش تب‌ها و انجام سریع پاکسازی، باعث ذخیره حافظه می‌شوند و روی افزایش سرعت مرورگر تاثیر دارند.

کسانی که از کروم استفاده می‌کنند، می‌توانند از افزونه The Great Suspender استفاده کنند و آن‌هایی که کاربر فایرفاکس هستند، می‌توانند Max Tab را امتحان کنند.

4- از کامپیوتر خود خوب نگهداری کنید

اگر اینترنت شما همیشه بسیار کند است و تمام راه‌هایی که گفتیم برای افزایش سرعت مرورگ خود امتحان کردید، شاید زمان آن رسیده که به کامپیوترتان شک کنید.

 

می‌دانمی با شرایط فعلی اقتصادی خیلی از ما در موقعیت خرید یک سیستم جدید نیستیم. بنابراین شاید بخواهید این روش‌های ارزان را برای افزایش سرعت کامپیوتر خود در نظر بگیرید:

  • حافظه کامپیوتر خود را افزایش دهید تا توانایی سیستم برای اجرای سایت‌ها و برنامه‌های جدیدتر بالاتر برود.
  • Defragmentation را روی هارد دیسک خود اجرا کرده و با این کار به سیستم فایل خود کمک کنید تا کارایی بیشتری داشته باشد.
  • پردازش‌های خاصی در پس‌زمینه به‌صورت خودکار در جریان هستند و احتمالا شما از آن‌ها مطلع نیستید. مانند به‌روزرسانی‌های خودکار که پهنای باند را تنظیم می‌کنند. این‌ پردازش‌ها را در تسک منیجر ببندید.
  • ممکن است بعضی از ویروس‌ها دلیل کند شدن کامپیوتر شما باشند. به همین دلیل سعی کنید به طور منظم کامپیوتر خود را برای یافتن ویروس و بدافزارها بررسی کنید.
  • برنامه‌ و نرم‌افزارهایی را که نمی‌خواهید، از هارددیسک خود پاک کنید تا فضای خالی برای کامپیوتر خود ایجاد کنید.

نکات ساده برای افزایش سرعت مرورگر

چندین راهکار وجود دارد که ‌می‌توانید از آن‌ها برای کمک به بهینه‌سازی تجربه گردش در وب خود استفاده کنید. اما موفقیت شما بستگی به نوع کاری خواهد داشت که در محیط آنلاین انجام می‌دهید.

این ترفندهای ساده که در بالا برای افزایش سرعت مرورگر گفتیم مقصرهای اصلی تجربه گردش آهسته در وب را هدف قرار می‌دهند.

سعی کنید از تعداد اندکی افزونه‌ها استفاده کنید تا تجربه بهتری از گردش در وب داشته باشید.

 

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۰۰ ، ۱۱:۳۳
Ali Hatami
سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸ ب.ظ

ربات اینستاگرام چیست؟

با گذشت زمان ، تکنولوژی سریعتر پیشرفت می کند. اکنون ، تقریباً سه قرن پس از آغاز انقلاب صنعتی اروپا ، مکانیزاسیون کار با فناوری های مدرن پیوند ناگسستنی دارد. به همین دلیل ، ما به تدریج در مسیری حرکت می کنیم که اگر نتوانیم در حال حاضر بگوییم ، مطمئناً در آینده نزدیک خواهیم گفت که روبات ها بیشتر از انسانها در کارهای روزانه مشغول هستند.

با کمی توجه به جهان پیرامون خود ، متوجه می شویم که تجارت نیز از پیشرفت های فناوری سود برده است. شاید بدانید که مشاغل آنلاین اخیراً درگیر شده اند و از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. به همین دلیل ابزارهایی برای سهولت استفاده صاحبان مشاغل از رسانه های اجتماعی ایجاد شده است.

یکی از جدیدترین نمونه های تاثیر فناوری بر تجارت ، ربات های اینستاگرام است. اگر هنوز با این ابزارها آشنایی ندارید ، بهتر است زمان را از دست ندهید. در این مقاله ، ما ابزاری را معرفی کرده ایم که کسب و کار شما در اینستاگرام برای جلو بردن گاز از آن استفاده می کند.

 

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات های اینستاگرام را می توان یک پیشرفت بزرگ یا حتی انقلابی در زمینه بازاریابی اینستاگرام دانست. می دانید که پیشرفت در اینستاگرام عمدتا به افزایش فالوور بستگی دارد. یکی از راه های جذب فالوور ، معرفی صفحه به دیگران است. برای تشخیص صفحه ، باید حساب های دیگر مانند پست های آنها را دنبال کنید ، نظر دهید و ...
استفاده از ربات های اینستاگرام بهترین راه برای جلوگیری از انجام این کارهای تکراری و خسته کننده است.

ربات های اینستاگرام به شما کمک می کنند تا صفحه خود را به آسانی با انجام اقدامات در اینستاگرام مانند دنبال کردن و دنبال کردن ، دوست داشتن و نظر دادن ، ارسال پیام های فوری و موارد دیگر مدیریت کنید.

اگر از این روبات ها به راحتی استفاده می کنید ، می توانید سفارشات و مشتریان را در فروشگاه خود پردازش کنید و همچنین محتوایی را در صفحات بدون نگرانی ایجاد کنید. به طور کلی می توان این ربات ها را فرشته های نجات تجارت در اینستاگرام دانست. اگر هنوز به این گفته شک دارید ، مطمئناً با دانستن ویژگی های ربات اینستاگرام متقاعد خواهید شد.

 

تفاوت ربات اینستاگرام با برنامه های افزایش فالوور چیست؟

از جمله نکات متمایز کننده ربات اینستاگرام از نرم افزارهای افزایش فالوور اینستاگرام این نکته است که روش آنها برای افزایش فالوور، وارد کردن مستقیم فالوورها به اکانت شما بود که این فالوور ها واقعی نبوده و به اصطلاح فیک هستند و در پیشرفت پیج شما هیچ نقشی نداشتند. اما این کار در ربات اینستاگرام به صورت غیر مستقیم انجام می شود به این نحو که با استفاده از ترفندهای خاصی اکانت های هدف شما را، به فالو کردن اکانت شما بنا به تمایل خودشان ترغیب می کند که در نتیجه آن، تعداد فالوورهای واقعی و میزان لایک اکانت شما افزایش خواهد یافت.

در پیج هایی که ماهیت تجاری دارند و از ربات استفاده می کنند این ربات ها با انجام اتوماتیک فعالیت هایی مانند لایک کردن، فالو ، کامنت گذاشتن و ... پیج تجاری مورد نظر را جلوی چشم کاربران بسیاری برده و اینگونه برای آن، کار تبلیغ و بازاریابی انجام می دهند و موجب بیشتر دیده شدن پیج می شوند.

اکنون به این سوال بر می خوریم که ربات اینستاگرام با انجام چه فعالیتهایی موجب افزایش یافتن فالوورهای واقعی اکانت ها می شود؟

یک ربات اینستاگرامی به گونه ای زمانبندی شده و هدفمند، همه فعالیتهای اصلی و پایه ای اینستاگرام مانند لایک، فالو، آنفالو، کامنت، فرستادن دایرکت و ریپلای کردن استوری را به انجام می رساند. مقصود از فالوورهای جذب شده هدفمند این است که به عنوان مثال شما می خواهید ربات اینستاگرام، فالوورهایی را جذب اکانت شما بکند که منحصر به شهر یا مکان خاصی باشند مثلا ساکن تهران باشند یا تمایل دارید که فالوورهای جذب شده شما متعلق به صنف یا شغل بخصوصی باشند یا حتی می خواهید تفکیک جنسیتی را اعمال کنید و یا بسیاری از هدفمندسازی های دیگری که ربات اینستاگرام قابلیت اعمال آنها را در اختیار شما گذاشته است، برخوردار شوید.

 

اگر دنبال قوی ترین ربات اینستاگرام هستید به سایت همیار وب مراجعه کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۰۰ ، ۱۲:۱۸
Ali Hatami
سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۲۲ ق.ظ

اسرار کوین ترودو

بررسی زندگی و اسرار کوین ترودو و سخنان او: کوین ترودو ( کوین مارک ترودو ) «Kevin Mark Trudeau» کارآفرین ، تاجر ، نویسنده کتاب و بازیکن حرفه ای بیلیارد با بیش از 60 شرکت ثبت شده در سراسر جهان با گردش مالی بیش از 3 میلیارد دلار در سال و مالک 3 شبکه ماهواره ای در انگلستان ، یکی از آنها شبکه گلف نامیده می شود ، یکی از کانال های رسمی در انگلستان. او بدون داشتن والدین ثروتمند و تنها با تلاش خود برای خود یک امپراتوری تجاری ایجاد کرد و همچنین رازهای موفقیت را از گروه های مخفی آمریکایی آموخت و به این ثروت بزرگ دست یافت.

یکی از حقایق زندگی کوین ترودو این است که برخی از مشکلات زندگی او تصادفی است، در حالی که برخی دیگر ناشی از دست درازی و پاپوشهایی است که برای او ایجاد شده است. او اولین فردی بود که اسرار گروه های مخفی آمریکا را فاش کرد و طبیعتاً با مخالفت آنها روبرو شد. به نظر می رسد که همین گروه های مخفی سرانجام او را به 10 سال زندان کشاندند تا از انتشار بیشتر این اطلاعات که کوین ترودو در اختیار داشت جلوگیری کنند. اگر بیشتر می خواهید با اسرار کوین ترودو آشنا شوید تا آخر این پست با ما همراه باشید.

 

زندگینامه ترودو

کوین ترودو در 6 فوریه 1963 در لین ، ماساچوست آمریکا متولد شد و اکنون 58 ساله است. پدرش یک جوشکار معمولی و مادرش خانه دار بود ، بنابراین خانواده آنها متعلق به قشر متوسط و پایین جامعه بود. کوین ترودو از کودکی همیشه برای پیشرفت ، موفقیت و ثروت تلاش می کرد. همانطور که ذهن او پر از این سوالات بود و او به دنبال موفقیت مالی و ثروت بود ، دائماً کتابهای مختلفی را برای کشف این اسرار می خواند. سرانجام ، فردی که خود عضو یک گروه مخفی آمریکایی بود ، گروه مخفی برادران هود را به کوین ترودو معرفی کرد.

نوجوانی کوین ترودو

پدر کوین ترودو جوشکار است و دوران دبیرستان را در دبیرستان سنت ماری در همان شهر گذراند. کوین در دوره نوجوانی بود و به دنبال راهی برای ثروتمند شدن می گشت.این روزها بود که ترودو پس از ملاقات با یکی از دوستانش به کارگاهی در مورد تکنیک های تقویت حافظه پیوست. کوین ترودو توضیح می دهد که من زمانی با مرد معروف و ثروتمندی آشنا شدم که به خواسته وصف ناپذیر من برای ثروتمند شدن و موفق شدن پی برد.

او پیشنهاد می کرد که هر از گاهی با من ملاقات کند تا به من در ساختن یک زندگی بهتر کمک کند. برای آموزش روشهای ثروتمند شدن ، یافتن شغل بهتر و موفقیت. او به من قول داد که اگر آموزه های او را در زندگی خود به کار گیرم ، می توانم به هر چیزی که می خواهم برسم! من که جذب رفتار و کلامش شدم فوراً قبول کردم. کوین ترودو اظهار می کند که من بلافاصله بدون آنکه بدانم به عضویت انجمن های مخفی درآمدم!

 

قانون جذب ترودو

از اسرار دیگر کوین ترودو این است که هر فرد می تواند غول جادویی خود را با چراغی داشته باشد و بدون هیچ محدودیتی رویاها و آرزوهای خود را یکی پس از دیگری ایجاد کند. کوین حتی در ابتدایی ترین کتاب خود می گوید که این یک کتاب انگیزشی نیست و قانون جذب را کاملاً علمی با استدلال های منطقی بیان می کند ، او به شما نمی گوید که اگر بنشینید و فقط مثبت بیندیشید ، پول جاری می شود یا به دست خواهید آورد.حتی اگر از مخالفان شدید قانون جذب هستید ، پس از گوش دادن به کوین ترودو ، کاملاً متقاعد خواهید شد ، مگر اینکه منطق ، علم و تجربه را نپذیرید! و اینکه می فهمید مشکل اصلی کتاب و فیلم راز چیست و چرا بسیاری از افراد حتی نتیجه معکوس از این موضوع گرفتند!

 

کتاب مگا مموری به یاد کوین ترودو

کتاب کوین مارک ترودو Memory Cloud یا Mega Memory به فارسی ترجمه نشده است ، اما افراد زیادی هستند که از این کتاب استفاده کرده و سمینارهایی را برای تقویت حافظه برگزار کرده اند. این کتاب تمریناتی را فهرست می کند که همگی دارای مبنای علمی هستند و با انجام این تمرینات می توانید حافظه خود را تقویت کرده و تمرکز خود را افزایش دهید. در سال 2004 ، کوین مارک ترودو دومین کتاب خود را با عنوان (داروهای طبیعی – آنها نمی خواهند شما بدانید) نوشت که در سال 2005 ، یعنی یک سال بعد منتشر شد. یکی از موفق ترین ها است اینها کتابهای ترودو هستند و به مدت بیست و شش هفته در فهرست پرفروش ترین های ایالات متحده قرار دارند و نزدیک به پنج میلیون نسخه در ایالات متحده فروخته شده است.

آرزوی تو دستور توست

سمینار خواسته شما ( آرزوی تو دستور توست )به سفارش کوین ترودو انجام شده است که به یکی از پرفروش ترین و بهترین دوره های قانون جذب در ایران تبدیل شده است. این سمینار به مدت 3 روز در کوه های آلپ زیبا در سال 2009 برگزار شد .این دوره با هزینه ورودی 10000 دلار برای هر نفر در یکی از لوکس ترین مکان های جهان و بدون عکاسی برگزار شد.

این دوره صوتی 13 ساعته راه اندازی شد که تحت قانون جذب در سال اول انتشار به یکی از پرفروش ترین دوره ها تبدیل شد. کوین ترودو به شما می آموزد که چگونه در سمینار آرزوهای خود به خواسته ها و اهداف خود برسید! تمام آموزه های کوین ترودو در مورد ذهن و استفاده صحیح از قانون جذب به قانونی باز می گردد که سالها در گروه های مخفی برای موفقیت مورد استفاده قرار گرفته و خواهد بود. در این سمینار فوق العاده ، کوین ترودو سعی می کند اصول اولیه قانون جذب واقعی را به شما آموزش دهد.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۰۰ ، ۱۱:۲۲
Ali Hatami