آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

بایگانی

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۱۸ ب.ظ

آیا خرید فالوور اینستاگرام تاثیری بر فروش دارد؟

خرید فالوور اینستاگرام یکی از راه‌های افزایش دنبال کننده‌ها در این پلتفرم است. شما می‌توانید از فالوورهای فیک و یا واقعی برای افزایش تعداد دنبال کننده‌های خود استفاده کنید؛ اما فالوور فیک بخریم یا واقعی؟ آیا فالوورهای فیک می‌توانند به صورت مستقیم منجر به افزایش فروش شوند؟ خرید فالوور برای اینستاگرام چه ضرورتی دارد؟ تا انتهای این مقاله از دیجی فالوور با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را پیرامون خرید فالوور بگیرید. 
 

follower.jpg
 

آیا خرید فالوور اینستاگرام ضرورت دارد؟


همان‌طور که می‌بینید این روزها کسب و کارهای زیادی به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی روی آورده‌اند و از این طریق سعی دارند تا سود و فروش کسب و کار خود را افزایش دهند. افزایش فالوور اینستاگرام، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های صاحبان کسب و کارهایی است که در اینستاگرام در حال فعالیت هستند؛ چرا که معیار معتبر بودن یک برند تجاری در این شبکه تعداد فالوورهای آن است. به همین‌خاطر اکثر کاربران به راه‌هایی مانند خرید فالوور روی آورده‌اند و حتی برای این عمل هزینه‌های زیادی را نیز صرف می‌کنند. اما سوال اساسی اینجاست که آیا خرید فالوور برای یک پیج تجاری ضرورت دارد؟ فالوور فیک بخریم یا واقعی؟

فالوور داشته باشید تا کاربران به شما و برندتان اعتماد کنند

یکی از ضرورت‌های خرید فالوور، اعتماد سازی برای کاربران است. اگر به تازگی اقدام به راه‌اندازی یک پیج تجاری و یا فروشگاهی در اینستاگرام کرده باشید، باید در ابتدای کار تعداد فالوورهایتان به اندازه‌ای باشد که توجه کاربران را جلب کرده و آن‌ها را به دنبال کردن پیج شما ترغیب کند. همچنین اگر کالا و محصولی برای فروش داشته باشید، تا زمانی که تعداد دنبال کننده‌هایتان به حد مطلوبی نرسیده باشد، مشتری برای خرید به شما اعتماد نمی‌کند. بنابراین می‌توان این‌طور گفت که لازمه فعالیت یک پیج تجاری در اینستاگرام، داشتن تعداد بیشتری کاربر به عنوان فالوور است. خرید فالوور ایرانی یکی از راه‌های موثر برای افزایش فالوور می‌باشد.


چرا کاربران از اینستاگرام استفاده می‌کنند؟


برای فهمیدن این موضوع که خرید فالوور ضرورت دارد یا خیر قبل از هر چیزی باید بدانید چرا کاربران از این پلتفرم استفاده می‌کنند؟ بین استفاده از اینستاگرام و افزایش فالوورهای آن چه ارتباطی وجود دارد؟ به طور کلی کاربران برای سه منظور از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند:

• اشتراک گذاری لحظات خود و ارتباطات دوستانه

هر چند اینستاگرام یک پیام‌رسان نیست اما کاربران زیادی به واسطه آن با دوستان خود ارتباط برقرار می‌کنند. این شبکه اجتماعی یک پلتفرم بصری است که بر پایه عکس و ویدیو طراحی شده ست و کاربرانی از سراسر دنیا می‌توانند از طریق آن لحظات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. بنابراین اگر تنها برای این منظور از این شبکه استفاده می‌کنید، خرید فالوور اینستاگرام ضرورتی ندارد.

• برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی

اگر می‌خواهید از طریق پیج خود در اینستاگرام یک کمپین راه‌اندازی کنید و یا بر روی نظر کاربران تاثیرگذار باشید، باید افراد زیادی شما را دنبال کنند. بنابراین خرید فالوور در این مورد کمک زیادی به دیده شدن کمپین و فعالیت شما در اینستاگرام می‌کند. توجه داشته باشید که خرید فالوور فیک در این زمینه هیچ کمکی به شما نمی‌کند؛ اگر می‌خواهید یک کمپین تاثیرگذار داشته باشید و از این طریق پیام خود را به کاربران منتقل کنید باید پیجی پربازدید توسط کاربران واقعی داشته باشید.

• بازاریابی کسب و کار و برندهای تجاری

بعضی از برندهای تجاری و کسب و کارها برای بازاریابی و تبلیغ خدمات خود از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده می‌کنند. این کسب و کارها در اینستاگرام به دنبال سود و فروش بیشتر هستند؛ بنابراین مسلم است که به تعداد بیشتری فالوور نیز نیاز دارند. توجه داشته باشید که در این مورد نیز خرید فالوور اینستاگرام باید واقعی باشد تا شما را به هدفی که دارید برساند؛ فالوورهای فیک نمی‌توانند به مشتریان کسب و کارتان تبدیل شوند و تاثیری در میزان فروش نیز نخواهند داشت.
 

digi folow.jpg


تاثیر خرید فالوور فیک اینستاگرام را دست کم نگیرید


همان‌طور که کمی پیش هم اشاره کردیم امکان خرید دو نوع فالوور فیک و واقعی برای اینستاگرام وجود دارد. بعضی از افراد در خرید فالوور ارزان زیاده‌روی می‌کنند و از این طریق اعتماد کاربران خود را از دست می‌دهند. زمانی که شما در خرید فالوور فیک زیاده‌روی کنید و تفاوت میان فالوور و تعداد لایک‌ها و بازدید پست‌هایتان فاحش باشد، کاربر متوجه فیک بودن آن‌ها شده و دیگر به شما به عنوان یک برند تجاری اعتماد نمی‌کند. بنابراین سعی کنید تا می‌توانید فالوور فیک نخرید و یا آن‌ها را به تناسب با فالوور واقعی خریداری کنید.


با خرید فالوور اینستاگرام تبلیغات بگیرید و درآمد کسب کنید


برای رسیدن به درآمد از طریق این شبکه نیازی نیست حتما شما هم صاحب یک کسب و کار باشید. افراد زیادی هستند که با گرفتن تبلیغات و درج  و معرفی برندهای مختلف در پیج خود به درآمدهای خوبی می‌رسند. اما فراموش نکنید که لازمه گرفتن تبلیغ، داشتن یک پیج پربازدید است. بنابرای شما می‌توانید از طریق خرید فالوور واقعی تعداد دنبال‌کننده‌های خود را افزایش داده و از این طریق برای کسب و کارهای دیگر در ازای دریافت مبالغی تبلیغ کنید.


فالوورهای فیک هیچ‌گونه تعاملی با پیج شما ندارند


فراموش نکنید که فالوور فیک کاربری است که هیچ فرد حقیقی پشت اکانت آن‌ها حضور ندارد؛ بنابراین نباید از آن‌ها انتظار تعامل داشته باشید. این فالوورها پست‌های شما را نمی‌بینند و لایک نمی‌کنند پس به مشتریان کسب و کارتان نیز تبدیل نمی‌شوند. از طرفی اگر فالوور فیک بخرید و تعامل پیجتان پایین باشد، پیج‌های فروشگاهی و تجاری نیز برای تبلیغات خود از شما استفاده نمی‌کنند. از این‌رو تنها راه کسب درآمد از طریق خرید فالوور اینستاگرام، خرید فالوور واقعی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۸
Ali Hatami
دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۲۰ ب.ظ

با خرید فالوور اینستاگرام به فروش میلیونی برسید

مردم هر روزه در سراسر دنیا از شبکه‌های اجتماعی مختلفی استفاده می‌کنند و اینترنت و ابزارهای دیجیتال تقریبا به جز جدایی ناپذیر زندگی افراد تبدیل شده است. در این میان اینستاگرام با میلیون‌ها کاربر فعال، یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا به شمار می‌رود. این برنامه که با هدف به اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو طراحی شده است، خیلی زود توانست به یکی از پلتفرم‌های پولساز برلی کسب درآمد تبدیل شود. به نظر شما چگونه می‌توان از طریق اینستاگرام به درآمد میلیونی رسید؟ خرید فالوور اینستاگرام چگونه می‌تواند به این هدف کمک کند؟ برای پاسخ این سوالات تا انتها با دیجی ممبر همراه باشید.

 

با اینستاگرام به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل می‌شوید

اگر یکی از کاربران اینستاگرامی باشید و نگاهی کوتاه به اکسپلور این شبکه بیاندازید بی‌شک با پیج‌های فروشگاهی و تجاری زیادی روبه‌رو می‌شوید که با هدف معرفی و فروش کالا و خدمات به خصوصی فعالیت می‌کنند. اینستاگرام این روزها دیگر فقط برنامه‌ای برای اشتراک‌گذاری تصاویر شخصی نیست؛ بلکه به زمینه‌ای مناسب برای کسب و کار تبدیل شده است. از این‌رو بیزینس‌های زیادی برای درآمدزایی بیشتر، کسب و کار خود را به اینستاگرام کشانده و سعی می‌کنند تا به کمک آن و استفاده از قابلیت‌های ویژه این برنامه، سود و فروش خود را چند برابر کنند.

اما فعالیت در اینستاگرام به سادگی راه‌اندازی یک حساب کاربری نیست؛ چرا که هم‌اکنون برندهای معروفی موفق شده‌اند تا در اینستاگرام فعالیتی مثبت و هدفمند داشته باشند. بنابراین اگر می‌خواهید به پای رقیبان خود برسید، باید با استراتژی پیش بروید و قبل از اقدام فاکتورهای لازم مانند خرید فالوور اینستاگرام را برای تبدیل شدن به یک فروشنده حرفه‌ای داشته باشید.

پیشنهاد می کنم مقاله دیلیت اکانت اینستاگرام سایت همیار وب را هم بخوانید.

 

یک فروشنده اینترنتی این اشتباه را تکرار نمی‌کند!

اولین شرط برای تبدیل شدن به یک فروشنده در اینستاگرام، تعامل سازنده و مثبت با مخاطب است؛ این یکی از استراتژی‌های لازم برای موفقیت و رسیدن به فروش بیشتر در این شبکه است. یکی از بزرگترین مزیت‌هایی که فروش و کسب و کار آنلاین نسبت‌ به شیوه‌های سنتی فروش دارد، همین امکان ایجاد تعامل با مشتری است. شما در فروشگاه خود نمی‌توانید با مخاطب تعامل زیادی برقرار کنید و از این طریق او را به مشتری بالقوه کسب و کارتان تبدیل کنید.

اما در فروش آنلاین و بیزینس در اینستاگرام این امکان را دارید تا با شبکه‌سازی و ایجاد تعامل با کاربران، آن‌ها را به برند و بیزینس خود علاقه‌مند کرده و سپس به سادگی به مشتریان کسب و کارتان تبدیل کنید. بنابراین همینکه یک صفحه در اینستاگرام داشته باشید و هر زمان که دوست داشتید خدماتتان را در آن معرفی کنید، نمی‌تواند شما را به هدفی که به دنبالش هستید برساند.

 

رازهایی برای افزایش فروش در اینستاگرام

همان‌طور که کمی پیش اشاره کردیم، اینستاگرام فرصت مناسبی را برای فروش اغلب کسب و کارها فراهم کرده است و صفحات زیادی با این هدف راه‌اندازی شده‌اند. اما به راستی چه تعداد از آن‌ها موفق بوده‌اند تا به فروش بیشتری برسند؟ یکی از چالش برانگیزترین قسمت‌های راه انداختن یک کسب و کار در اینستاگرام، تعداد فالوورهای پیج است. تا زمانی که تعداد زیادی از کاربران شما را نشناسند و صفحه شما را دنبال نکنند نمی‌توانید به فروش برسید؛ چرا که:

  • معیار معتبر بودن و قابل اعتماد بودن در اینستاگرام، تعداد فالوور و لایک است.
  • تا زمانی که فالوورهایتان زیاد نباشند، در این شبکه دیده نمی‌شوید.

بنابراین اولین اقدام بعد از راه‌اندازی یک پیج تجاری، در پیش گرفتن استراتژی‌هایی برای فروش بیشتر است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

1.خرید فالوور اینستاگرام

یکی از بهترین راه‌های افزایش فالوورها، خرید فالوور ایرانی است. اگر یک کسب و کار تازه تاسیس باشید و هنوز برند و نام تجاری شما زیاد شناخته شده نباشد، خرید فالوور برای شما ضرورت بیشتری دارد. فراموش نکنید تا زمانی که تعداد فالوورهایتان به حد مطلوبی نرسیده باشد، نمی‌توانید کاربران را ترغیب کنید تا شما را دنبال کنند. بنابراین خرید فالوور به نحوی موتور راه‌اندازی کسب و کار شما در اینستاگرام است و با این عمل با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ هم تعداد فالوورهایتان بالا می‌رود و هم از طریق اعتمادسازی برای دیگر کاربران، آن‌ها به صورت طبیعی و تدریجی شما را دنبال می‌کنند و در مدت زمان کوتاهی به یکی از پیج‌های شناخته شده در اینستاگرام تبدیل می‌شوید.

موضوعی که باید به آن دقت کنید این است که در خرید فالوور ارزان و فیک زیاده‌روی نکنید؛ چرا که اگر تفاوت بین تعداد فالوور و لایک‌های شما فاحش باشد کاربر متوجه فیک بودن آن‎‌ها شده و نتیجه عکس و بی‌اعتمادی آن‌ها را به دنبال دارد. برای خرید فالوور اینستاگرام، از فالوور واقعی به همراه فیک استفاده کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.

 

فالوور واقعی و فالوور فیک؛ کدام بهتر است؟

احتما نام فالوورهای واقعی و جعلی به گوشتان خورده باشد. فالوورهای فیک همان‌طور که از نامشان پیداست هیچ‌گونه فعالیتی در پیج شما ندارند و تنها آمار دنبال‌کننده‌ها را افزایش می‌دهند. از آنجایی که افرادی حقیقی پشت اکانت آن‌ها نیست و پست‌ها را نمی‌بینند و لایک نمی‌کنند، بنابراین به مشتری تبدیل نشده و سودی به صورت مستقیم عاید شما نکرده و حضورشان صرفا موجب اعتمادسازی می‌شود. اما اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام دارید، بهتر است فالوور واقعی بخرید. این افراد که اکانت‌هایی کاملا واقعی هستند بعد از خرید و اضافه شدن به پیج می‌توانند به مشتری بالقوه کسب و کارتان تبدیل شوند.

 

2. از ربات برای افزایش فالوور استفاده کنید

یکی‌دیگر از راه‌های افزایش فالوور و رسیدن به فروش بیشتر در این شبکه، استفاده از ربات است. شما پس از آنکه اشتراکی در این ربات‌ها خریداری کردید می‌توانید شاهد افزایش فالوورهای پیج خود باشید. از قابلیت‌های مثبتی که ربات‌‌های اینستاگرامی دارند می‌توان به مواردی چون: امکان وارد کردن شهر و جنسیت افرادی که می‌خواهید عضو پیج شما شوند اشاره کرد. حتی این امکان نیز وجود دارد که آیدی پیج رقیب و کسب و کارهای مشابه را به ربات بدهید تا فالوورهای آن‌ها جذب پیج شما شوند. بنابراین یکی از استراتژی‌های مناسب برای افزایش فروش در کنار خرید فالوور اینستاگرام، استفاده از ربات است. تعرفه اشتراک استفاده از این ربات‌ها در سایت‌های مختلف متفاوت است؛ می‌توانید نازل‌ترین تعرفه‌ها را در سایت دیجی ممبر مشاهده کنید.

 

با خرید فالوور اینستاگرام به فروش میلیونی برسید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۲۰
Ali Hatami
يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹ ق.ظ

ربات اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

این تعریفی است که ویکی پدیا برای ما ارائه می‌دهد ولی به زبان ساده تر اگر تعریف کنیم ، ربات دستگاه و یا برنامه ای است که کارهای تکراری روزانه ما را بصورت خیلی سریع و دقیق انجام می‌دهد.

برای مثال فرض کنید شما می‌خواهید از فردی بخواهید که برای شما یک لیوان آب بیاورد ، این کار بسیار ساده است شما از فرد مقابل خواهش می کنید که یک لیوان آب به شما بدهد و طرف مقابل نیز در عرض چند ثانیه و یا چند دقیقه این کار را برای شما انجام میدهد.

ولی بگذارید کار را کمی پیچیده تر کنیم ، شما از طرف مقابل بجای یک لیوان ، هزار لیوان آب می خواهید ؛ در این صورت طرف مقابل نه تنها کار شما را انجام نمی دهد بلکه ممکن است با شما خیلی تند رفتار کند.

فرض کنیم طرف مقابل این کار شما را (با پول 🙂 ) قبول میکند ، در این صورت نیز چندین ساعت شاید چند روز طول بکشد.

اینجاست که ربات ها به داد ما می رسند ، اگر شما این کار را به یک ربات بسپارید این کار را در عرض چند ساعت بدون درد سر برای شما انجام خواهد داد ، ( بدون هیچ چشم داشتی )

حالا که ربات و انسان را با همدیگر مقایسه کردیم بیایید مزایا و معایب هر دو را بدانیم:

 

تفاوت انسان و ربات

1. با هوش بودن

همانطور که میدانید انسان بسیار بسیار باهوش تر از یک ربات هست ، اگر به مثال بالا برگردیم شما اگر از انسان یک لیوان آب بخواهید کافی است بگویید ، ” خواهش می کنم یک لیوان آب برای من بیاورید “. ولی اگر بخواهید از یک ربات چنین درخواستی بکنید باید بسیار دقیق به آن بگویید که از چه راهی برود ، از کدام لیوان استفاده کند ، جای شیر آب کجاست ، جای لیوان کجاست و…

2. وفادار بودن

همانطور که گفتیم انسان بسیار باهوش تر از ربا است ولی عیب این کار در این است که انسان هر وقت بخواهد می تواند این هوش خود را در جهت منفی استفاده کند ، برای مثال اگر از کسی که دوستتان ندارد بخواهید برای شما آب بیاورد ممکن است داخل آب سمی برای کشتن شما بیندازد ولی ربات ها بسیار وفادارتر از انسان ها هستند و دقیقا چیزی که شما میگویید را انجام می‌دهند.

3. سریع بودن

ربات ها بسیار سریع تر از انسانها هستند و میتوانند کاری را چندین هزار بار برای شما انجام دهند ولی انسان بخاطر محدودیت های خود نمیتواند مثل ربات ها سریع باشد.

4. خسته شدن

همانطور که می دانید ربات ها اصلا نیازی به استراحت ندارند و تا زمانی که به برق و یا اینترنت وصل هستند کار می کنند. ولی این برای انسانها صدق نمی کند ، انسانها نیاز به استراحت و نیاز به خواب دارند و هر چقدر بیشتر کار کنند میزان بهره آنها کمتر می شود.

5. دقیق بودن

ربات ها در انجام کارها بسیار دقیق هستند و دقیقا کاری را که شما میگویید را انجام می دهند و (اکثراً) خطایی نزدیک به سفر دارند ولی انسانها جایزالخطا هستند و هر لحظه ممکن است مرتکب خطایی شوند.

 

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام همانطور که از نامش هم پیداست رباتی است که تمامی فعالیت های اینستاگرام را بصورت دقیق و خیلی سریع برای شما انجام می دهد.

شما می توانید با استفاده از ربات اینستاگرام تمامی فعالیت های خود در اینستاگرام را به آن بسپارید ، ربات می تواند برای شما تمامی فعالیت های اینستاگرامی از جمله لایک ، کامنت ، فالو ، ویو ، دایرکت و… انجام دهد.

 

چگونه با استفاده از ربات اینستاگرام می توانیم فالوور جذب کنیم؟

جذب فالوور در اینستاگرام فرایندی است که به فعالیت شما بستگی دارد ، اگر شما در پیج افراد مختلف فعالیت کنید ، این باعث می شود که طرف مقابل نیز یک نگاهی به پیج شما بیندازد. شما باید ربات اینستاگرام را بصورت هدفمند برنامه ریزی کنید.

 

منظور از افزایش فالوور هدفمند با استفاده از ربات اینستاگرام چیست؟

افزایش فالوور هدفمند فرایندی است که شما بر روی قشر خاصی از جامعه فعالیت می کنید و این کار سود بسیار زیادی به شما خواهد داد.

برای مثال فرض کنید شما کسب و کاری در اصفهان دارید و می خواهید فروش خود را افزایش دهید ، در این مورد باید شما روی افرادی تمرکز کنید که اهل اصفهان هستند یا فرض کنید شما اکستنشن مو انجام می دهید در این صورت شما باید بیشتر روی پیج خانم ها تمرکز کنید تا آقایان.

 

ربات اینستاگرام چگونه فعالیت های هدفمند انجام می دهد؟

همانطور که در مثال بالا گفتیم اکثر کسب و کار ها نیاز به هدفمند سازی افزایش فالوور خود دارند ولی به راستی ربات اینستاگرام چگونه می تواند این کار را انجام دهد؟

در مثال اصفهان شما با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید به عنوان مکان ، اصفهان و به عنوان هشتگ ، چندین هشتگ محلی اصفهان را انتخاب کنید در این صورت ربات فقط روی افرادی کار میکند که واقعا اهل اصفهان هستند.

و یا در مثال اکستنشن می توانید به عنوان کاربر هدف خانم ها را فیلتر کنید در این صورت ربات فقط روی پیج خانم ها متمرکز شده و روی پیج آنها فعالی انجام خواهد داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۳۹
Ali Hatami
سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۱۶ ب.ظ

دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن موبایل

حذف اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن موبایل

تا چند ماه پیش پاک کردن اکانت اینستاگرام تنها در وبسایت اینستاگرام ممکن بود. در آپدیت‌های جدید اپلیکیشن اینستاگرام، این امکان از خود اپلیکیشن فراهم شده است.

برای پاک کردن اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن موبایل مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

بعد از باز کردن اکانت اینستاگرام به پروفایل خود رفته و گزینه Setting را طبق تصویر انتخاب کنید.

 

تنظیمات اینستاگرام

 

صفحه را اسکرول کنید و پایین بیایید. گزینه Help Center را انتخاب کنید.

 

هلپ سنتر اینستاگرام

 

در صفحه بعد طبق تصویر Managing your account را لمس کنید.

 

مدیریت اکانت

 

و سپس بر روی Delete Your Account بزنید.

 

پاک کردن اکانت اینستاگرام

 

طبق تصویر How do I delete my account را انتخاب کنید.

 

حذف اینستاگرام

 

به قسمت پایین صفحه بروید و به Go to the Delete Your Account page که رسیدید؛ بر روی هایپر لینک آبی کلیک کنید.

 

نحوه حذف اکانت اینستاگرام

 

علت پاک کردن اکانت اینستاگرام خود را انتخاب کنید و سپس برا یآخرین بار پسورد خود را در کادر مستطیلی وارد کنید. و در نهایت بر روی Permanently delete my account کلیک کنید.

 

مراحل حذف اکانت اینستاگرام

 

تمام! اکانت اینستاگرام شما حذف شد.

حذف اکانت اینستاگرام از طریق وبسایت اینستاگرام

این روش به مراتب از روش اپلیکیشن موبایل راحت‌تر است.

در قدم اول مرورگر خود را باز کنید و به این آدرس https://www.instagram.com/ بروید.با وارد کردن یوزر و پسورد وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

 

ورود به اینستاگرام

بر روی این لینک  https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/ کلیک کنید و طبق مراحل آخر روش حذف پروفایل اینستاگرام در اپلیکیشن موبایل، پیش بروید.

حذف اکانت از دسکتاپمنبع : نوین هاب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۱۶
Ali Hatami
سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۰۰ ب.ظ

روش‌های کسب‌ درآمد از اینستاگرام چیست؟

 

 

 

روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام برای هر فرد فرق می‌کند اما به صورت کلی چند روش کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد:

 

فروش تبلیغات صفحه برای برندهای دیگر

شاید بتوان پردرآمدترین روش کسب درآمد از اینستاگرام را تبلیغات دانست! برندهای زیادی وجود دارند که تازه در اینستاگرام شروع به فعالیت کرده‌اند یا قصد دارند محصولات، خدمات، جشنواره‌ها و مسابقات خود را از طریق صفحات پرمخاطب به کاربران معرفی کنند. صفحاتی که تعداد دنبال‌کنندگان و تعامل کاربران در آن‌ها زیاد است، یک صفحه مناسب برای برندهایی که قصد تبلیغات دارند محسوب می‌شوند. اینفلوئنسرها یا افراد تاثیرگذار معمولاً تعداد زیادی دنبال‌کننده دارند و درآمد خوبی از طریق تبلیغات کسب می‌کنند. این روش تنها مختص به اینستاگرام نیست و در سایت‌ها نیز درآمد زیادی نصیب مدیران سایت می‌کند اما در اینستاگرام، بیشترین درآمد را نصیب افرادی که قصد کسب درآمد از اینستاگرام دارند ، می‌کند.

 

فروش مستقیم کالا یا خدمات

بسیاری از شرکت‌ها، برندها و افراد از اینستاگرام به عنوان یک شبکه بازاریابی بسیار عالی استفاده می‌کنند. در واقع چنین افراد یا کسب‌وکارهایی از پتانسیل بسیار بالای اینستاگرام برای معرفی محصول یا خدمات بهره می‌برند و آنها را به کاربران دیگر معرفی می‌کنند. افراد در این روش از اینستاگرام به صورت مستقیم درآمد ندارند اما با معرفی محصول و خدمات، کاربران را به سایت یا مغازه دعوت می‌کنند و کاربر خرید انجام می‌دهد. البته افرادی وجود دارند که بدون داشتن سایت، محصول یا خدمات خود را از طریق اینستاگرام به فروش می‌رسانند؛ مثلاً فردی که لباس می‌فروشد، لباس‌های خود را در اینستاگرام قرار می‌دهد و اگر کاربری قصد سفارش داشته باشد، می‌تواند با استفاده از تلگرام یا تماس محصول خود را سفارش دهد و هزینه آن را به صورت مستقیم برای فروشنده واریز کند. از طرفی باید دقت داشته باشید که باتوجه به مشکلات داخلی و خارجی، کمی ریسک است! اگر اینستاگرام فیلتر شود، دیگر راهی برای برای فروش محصول از طریق اینستاگرام وجود ندارد و فروشنده باید به دنبال راه‌حل دیگری باشد. حال فرض کنید همین کسب‌وکار یک وب‌سایت راه‌اندازی کند؛ حتی اگر اینستاگرام فیلتر شود یا برای کاربران ایرانی تحریم شود، مشتریان شما به راحتی از طریق سایت محصول موردنظر را سفارش می‌دهند و با وجود کاهش درآمد شما، برند شما برای همیشه پایدار باقی می‌ماند. همچنین در صورت فیلتر شدن می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی دیگری که کاربران بیشتری نسبت به بقیه دارند، برای معرفی محصولات و خدمات استفاده کنید.

درآمد حاصل از این روش نیز فوق‌العاده است! فرض کنید فروشنده گل و گیاه هستید؛ اگر تنها ۱K فالوور فعال داشته باشید و در روز بتوانید ۲۰ گل بفروشید، در ماه چندین میلیون درآمد نصیب شما می‌شود. حال اگر تعداد فالوورهای فعال صفحه شما بیشتر باشند، سفارش‌ها نیز افزایش می‌یابند و درآمد بیشتری کسب می‌کنید.

 

اشتراک‌گذاری لینک سایت‌های مختلف

یکی دیگر از روش‌های بسیار پرطرفدار، اشتراک‌گذاری لینک سایت‌ها در صفحه خود است! اگر در اینستاگرام فعالیت می‌کنید، حتماً تاکنون سایت‌های پیش‌بینی فوتبال را دیده‌اید که صفحات زیادی آنها را تبلیغ می‌کنند. جالب است بدانید بابت قرار دادن لینک‌ چنین سایت‌هایی درآمدهای بسیار بالایی دارند که البته این روش را می‌توان با روش اول کسب درآمد از اینستاگرام (فروش تبلیغات صفحه برای برندهای دیگر) یکی دانست اما گاهی کاربران لینک‌هایی نظیر همکاری در فروش قرار می‌دهند! این روش به این صورت است که فروشگاه‌های اینترنتی به کاربرانی که قصد کسب درآمد دارند، یک لینک اختصاصی ارائه می‌دهند که اگر مشتریان با استفاده از آن آدرس وارد سایت شوند و خرید انجام دهند، درصدی از فروش به آن کاربر تعلق می‌گیرد.

 

۲ روش برای قرار دادن لینک‌های همکاری در فروش برای اینستاگرام وجود دارد:

  • قرار دادن لینک در بخش بیو
  • قرار دادن لینک در استوری (این قابلیت فقط برای صفحات تجاری با بیش از ۱۰K فالوور فعال است)

اگر قصد کسب درآمد از این روش را دارید، کافی است با یکی از فروشگاه‌های اینترنتی شروع به همکاری کنید و لینک محصولات آن را در اینستاگرام خود قرار دهید و درآمد خوبی کسب کنید. البته این روش در سایت‌ها، تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی نیز قابل استفاده است اما در اینستاگرام به دلیل داشتن تعداد کاربران فعال بسیار بالا، درآمد بیشتری برای شما بدست می‌آورد.

 

برندسازی برای شرکت‌ها در ازای دریافت هزینه

شرکت‌های تازه‌کار زیادی وجود دارند که برای برندسازی خود هزینه می‌کنند! یکی از روش‌های برندسازی برای کسب‌وکارهای مختلف استفاده از صفحات پرمخاطب در اینستاگرام است. اگر یک صفحه پرمخاطب با فالوور فعال زیاد در اینستاگرام دارید، می‌توانید با چنین شرکت‌هایی صحبت کنید و با دریافت هزینه در یک پست آن‌ها را معرفی کنید و آیدی مربوط صفحه به آن شرکت را در همان پست قرار دهید. البته باید بدانید چنین شرکت‌هایی بیشتر از معرفی، به دنبال تعریف کردن از آن برند هستند! تنها اگر از صحت کار آن شرکت اطمینان دارید، دست به چنین کاری بزنید؛ اگر صحبت‌های شما در مورد آن کسب‌وکار مخالف چیزی باشد که کاربران تجربه می‌کنند، نه تنها برندسازی خوبی برای آن شرکت انجام نمی‌شود بلکه ممکن است فالوورهای خود را از دست بدهید.

 

کسب درآمد از طریق تبلیغات در استوری

اگر استوری‌های صفحه شما بازدید خوبی می‌گیرد، یک صفحه با پتانسیل درآمد بسیار بالا دارید! استوری اینستاگرام که تنها ۲۴ ساعت در صفحه شما می‌ماند، بیشترین بازدهی را برای نمایش تبلیغات از طریق فالوورهای شما دارد. در این روش نیز می‌توانید محصولات یا برند یک کسب‌وکار را معرفی کنید و بابت هر معرفی چندین میلیون تومان درآمد کسب کنید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۰۰
Ali Hatami