آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

بایگانی

آیا فالوور کاملا واقعی و فعال وجود دارد؟

همه ما دوست داریم فالوورهای پیج مان واقعی و فعال باشند به همین خاطر فالوورهایی که قرار است خریداری کنیم هم باید فعال باشند. کسی از فالوور فیک و غیرفعال خوشش نمی آید! حالا واقعا فالوور فعال و واقعی وجود دارد که بخریم؟

ببینید تمام سایت هایی که فالوور می فروشند فالوور فعال به شما نمی دهند. این به این معنی نیست که فیک باشند! نه اینطور نیست منظور این است که فعال نیستند یعنی شما نباید ازشان انتظار داشته باشید که محصولات تان را خریداری کنند! چون غیرواقعی هستند اما از دید اینستاگرام فالوور واقعی محسوب می شوند. چون پروفایل های کاملا واقعی هستند ولی فعال نیستند.

البته خیلی از سایت های فالوور فیک ارزان قیمت می فروشند که اکثر این سایت ها فالوور خارجی ارائه می کنند. کیفیت این فالوورها به شدت پایین است و اصلا پیشنهاد نمی کنیم که از این فالوورها خریداری کنید.

به طور کلی اگر می خواهید فالوور واقعی ایرانی و کاملا فعال خریداری کنید باید از سایت های معتبر و قدیمی در این حوزه استفاده کنید. چون الان سایت های زیادی در این حوزه فعالیت می کنند که 90 درصدشان غیرقابل اعتماد هستند. از کجا فالوور بخریم؟ در ادامه بهترین سایت خرید فالوور واقعی و فعال را به شما معرفی می کنم.

 

خرید فالوور واقعی ایرانی و فعال به درد چه کسانی می خورد؟

خرید فالوور واقعی به درد افراد یا شرکت هایی می خورد که قصد دارد در اینستاگرام فروش محصول داشته باشند. اگر جزء این دسته هستید حتما باید سایتی را پیدا کنید که فالوور واقعی ایرانی داشته باشد چون واقعا فالوور فیک اینستاگرام به دردتان نمی خورد و عدد فالوورتان را فقط بالا می برد.

این فالوورها که واقعی محسوب می شود از دید اینستاگرام واقعی هستند و هیچگونه ضرری برای پیج تان ندارد. از مزیت های استفاده از فالوور واقعی می توان به افزایش لایک و کامنت، افزایش اعتماد سازی مشتریان، افزایش فروش، افزایش ورودی از هشتگ ها و اکسپلور و در نهایت افزایش فالوور واقعی اینستاگرام اشاره کرد.

اگر قصد دارید فالوور اینستاگرام خریداری کنید اول هدف تان را از این کار مشخص کنید. شاید شما فقط به دنبال بالا بردن عدد فالوور پیج تان هستید! در این صورت می توانید از بسته های خرید فالوور ارزان هم استفاده کنید. اما اگر هدف تان آگاهی از برند و افزایش فروش و درآمدتان است حتما باید اقدام به خرید فالوور واقعی و فعال اینستاگرام کنید در غیر اینصورت اگر این کار را انجام ندهید خیلی بهتر است.

 

آیا خرید فالوور واقعی لایک زن حقیقت دارد؟

همانطور که گفته شد این فالوورها فقط عدد فالوورهای پیج تان را افزایش می دهند و فعال نیستند. زمانی که از فالوورهای واقعی استفاده می کنید نباید انتظار این را داشته باشید پستی که منتشر می کنید توسط این فالوورها لایک شود. یا استوری که منتشر می کنید باید در نظرسنجی شرکت کنند یا ریپلای استوری کنند!

اما متاسفانه سایت هایی به تازگی اقدام به پکیج های خرید فالوور واقعی لایک زن کرده اند که واقعا حقیقت ندارد. این هم یکی از کلک های بازاریابی برای فروش بیشتر محصولات شان است و نباید گوگل این جور تبلیغات را بخورید.

 

منبع مطلب : https://www.dana.ir/news/1821069.html

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی