آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

بایگانی

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۰ ق.ظ

چطور منظم مطالعه کنیم و کتاب بخونیم؟

١. خوندن یک عادته و مغز بیشتر کارهاش رو از روی عادت انجام میده. اگر مثل من عادت به خوندن مقالات چند صفحه ای روزانه داشته باشید خوندن یه کتاب هیچ بار اضافه ای حس نمیشه.

٢. کسی میتونه بخونه که دغدغه خاطر خاصی نداشته باشه. در نتیجه اونهایی که ذهن مشغول و یا ذهن بی انظباطی دارند و فکرشون همینطوری راه میره طبیعتا نمیتونند بیشتر از یکی دو صفحه پیشرفت کنند تا قبل از اینکه در دنیای بی فایده افکارشون دوباره گم شند.

٣. خوندن وقت میخواد و کسی که در گیر صد تا مسئله کار و زندگی و غیره است قاعدتا وقت خوندن پیدا نمیکنه.

۴. خوندن هدف میخواد و کسی میتونه بگه هدف داره که از دنبال کردن هدفش عمیقا لذت میبره. هر وقت دیدین کسی چشماش با خوندن مطلبی برق میزنه اون از خوندن هدف داره و میتونه تا ته کتاب یا مقاله رو بره.

۵. خوندن هویت میخواد. دانشجو ها و متخصصین و دانشمندا خیلی راحت مطالعه میکنند چون هویتشون وابسته و تعریف شده با مطالعه روزانه است. اما اونایی که تنها تیتر دانشجویی و تخصص رو بدست اوردند طبیعتا در براوردن نیازهای هویتیش کم میارند.

یاد اوری این پنج مورد به من کمک کرده نزدیک به ده هزار جلد کتاب خونده باشم تا امروز. امیدوارم به شما هم بتونه همین کمک رو بکنه.

منبع : طب روان


۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۲۰
Ali Hatami
يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ق.ظ

دانلود تلگرام طلایی

تلگرام طلایی یا طلگرام پیشرفته Telegram Talaei از سرویس های اصلی برنامه اصلی تلگرام از API های عمومی و آزاد تلگرام استفاده می کند و مستقیما به سرور اصلی تلگرام متصل می شود. تلگرام طلایی (طلگرام پیشرفته) این روزها یکی از پردانلودترین نسخه‌های غیررسمی تلگرام است که در بین کاربران ایرانی رواج پیدا کرده و تعداد دانلودهای بازار این اپلیکیشن نشان می‌دهد که در مدت کوتاهی توانسته حتی بسیاری از پیام رسان‌های داخلی با تسهیلات چند میلیارد تومانی را پشت سر بگذارد! این اپلیکیشن که برخلاف سایر نسخه‌های غیررسمی تلگرام دارای ویژگی‌های بسیار جالبی است و صرفا به تغییر ظاهر تلگرام بسنده نکرده است.

امکان جستجو در محتوای تصویری، ویدئویی و متنی در تمام کانال های تلگرام بدون اینکه در کانال ها عضو باشید! تمام پست های داغ از تمام کانال ها بدون عضویت در کانال !! این برنامه برای کاهش هزینه‌های ترافیک اینترنت همراه‌اولی‌ها هم طرحی ویژه دارد. همراه‌ اولی‌ها می‌توانند پست‌های کانال‌های برتر تلگرام را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

تلگرام طلایی

دانلود تلگرام طلایی – طلگرام پیشرفته :

  • نمایش کسانی که شماره موبایل شما را دارند
  • نمایش کاربران آنلاین
  • امکان انتخاب فونت
  • مرتب سازی تب ها
  • رفتن به اولین پست چت
  • بهبود واسط کاربری چت های مخفی و عدم نمایش نوتیفیکیشن در حالت مخفی
  • پشتیبانی کامل از زبان پارسی، تاریخ خورشیدی و قالب 24 ساعته
  • امکان قالب بندی و رنگ بندی نرم افزار و اشترک گزاری با سایر کاربران
  • حالت تبلت (سازگاری با انواع تبلت ها) در حالت افقی ظاهر برنامه عوض میشود
  • تفکیک پیامها بر اساس نوع آنها (مخاطبین، کانالها، گروه ها، رباتها)
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۲۸
Ali Hatami