آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

بایگانی

چگونه می توانیم از بین موسسات پایان‌نامه نویسی بهترین را انتخاب کنیم؟ اگر دانشجو هستید و قصد انجام پایان‌نامه خود را دارید، بی‌شک یکی از بزرگ‌ترین سوالاتی که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند، پیدا کردن یک موسسه عالی جهت سپردن پایان‌نامه خود است.

به نظر شما، موسسات انجام پایان‌نامه باید چه ویژگی هایی داشته باشند در چه زمینه ای می توانند از یکدیگر پیشی بپیرند؟ بگذارید صریح باشیم! عواملی که باعث میشوند موسسات انجام پایان‌نامه با یکدیگر بتوانند رقابت کنند در سه مولفه کیفیت، سرعت و خدمات خلاصه میشود.

زمانی که موسسه ای بخواهد برتری خود را نسبت به دیگری در انجام پایان‌نامه نشان دهد، بهترین محقق و پژوهشگران رو به کار میگیرد و در نتیجه، کیفیت پایان‌نامه های انجام شده بالاتر میروند؛

در قدم بعدی باید سرعت رسیدگی و پاسخدهی موسسات را بررسی کرد و در آخر، با بررسی خدماتی که هر موسسه همراه با انجام پایان‌نامه ارائه میکنند، میشود بهترین موسسات انجام پایان‌نامه را پیدا و به صورت لیست در آورد.

 

کدام موسسه انجام پایان‌نامه از همه بهتر است؟

اگر بخواهیم از بهترین موسسه انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری صحبت کنیم، این کار بسیار دشوار خواهد بود. در حقیقت، ما به صورت کاملا بی طرفانه تنها ویژگی و خدمات هر موسسه را ذکر و توصیه خواهیم کرد.اما، تصمیم گیری نهایی بر عهده خواننده متن خواهد بود که ترجیح میدهد کار خود را به کدام موسسه بسپارد. به همین علت، سعی کردیم تا بهترین موسسات رو گلچین کرده و خوانندگان محترم در این مقاله قرار دهیم.

در نظر داشته باشید که بهترین موسسه انجام پایان‌نامه را نمی توان بر اساس ارزان‌ترین و یا گران‌ترین سرویس دهی انتخاب نمود زیرا در انجام امور پژوهشی، تنها چیزی که حرف اول رو میزند کیفیت کار انجام شده است و نه تعرفه ای که برای انجام ان کار تعریف شده است.

بهترین موسسه های انجام پایان‌نامه ارشد و دکتری در ایران

در قسمت زیر لیستی را تهیه کرده ایم که به ترتیب خدمات بیشتر و نظرات مشتریان بالاترین امتیازات را از بالا به پایین داشتند. به عبارت دیگر علاوه بر بررسی خدمات هر موسسه، لیستی که تهیه کرده ایم، موارد ابتدایی لیست تاکنون با کمترین میزان شکایت فعالیت داشته اند و توصیه میشوند.

1: موسسه تز نویسان

اولین گزینه ای که در این لیست به آن پرداخته ایم که مورد تایید وبسایت کی خوبه نیز هست، موسسه علمی – پژوهشی تز نویسان است که بالاترین درصد رضایت مشتریان و همچنین بالاترین کیفیت پروژه های انجام شده را در کارنامه خود دارد. در سال های اخیر، این موسسه که در خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب تهران واقع شده است در رنک اول بهترین موسسه انجام پایان‌ نامه با استناد به نظر متخصصین و گزارش چند خبرگزاری، قرار داشته است.این موسسه با در اختیار داشتن بیش از 500 پژوهشگر خبره در تمامی رشته ها، توانایی انجام هرگونه پروژه ای را با بالاترین کیفیت و دقت را داراست

تمامی دانشجویانی که قصد نوشتن پایان‌نامه خود را داشتند، بدون شک حداقل یک بار فرم پذیرش پروژه این موسسه را پر کرده اند.موسسه تز نویسان مفتخر است که اگر هریک از موسسات در انجام پایان نامه شما عاجز بودند یا پروژه نصف و نیمه به شما تحویل داده اند، تنها کافیست با تز نویسان تماس حاصل فرمایید و در رفع مشکل به شما یاری خواهد رساند.همچنین این موسسه توانایی انجام پایان نامه به زبان های انگلیسی، فرانسوی و عربی را نیز دارد که همین مسئله از موسسه تزنویسان بهترین میسازد.

 

2: موسسه ایستگاه دانشجو

حالت عجیبی که بین موسسات وجود دارد موسسه ایستگاه دانشجو می باشد. موسسه ای بدون حتی یک کامنت منفی از طرف دانشجویان که نشان دهنده تعهد و پشتیبانی کامل از دانشجویان می باشد.کسانی که می خواهند پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری انجام دهند حتما باید این موسسه را به خاطر داشته باشند و با خیال راحت با آن کار کنند چرا که کمترین کامنت منفی متعلق به این موسسه است و هر چه کامنت برای این موسسه داده شده همگی مثبت بوده که نشان از مسئولیت پذیری این موسسه می باشد. همچنین برای سه سال پیاپی به عنوان موسسه نمونه کشوری از طرف دانشجویان انتخاب شده است و بدین ترتیب ایستگاه دانشجو می تواند به جرأت بهترین انتخاب برای دانشجویان باشد.

برای نوشتن پروپوزال، انتخاب موضوع پایان نامه و مقاله بیس خوب و جدید، انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد در رشته های مختلف مدیریتی، روانشناسی، علوم انسانی، حسابداری، علوم تربیتی و سایر رشته ها ایستگاه دانشجو همیشه می تواند انتخاب اول و مطمئن دانشجویان باشد. این موسسه با داشتن رابط اکسپت مقالات را برای دانشجویان دکتری در تمام رشته ها گرفته و آنها را برای دفاع آماده می کند.پشتیبانی سایت ایستگاه دانشجو بسیار قوی بوده و همیشه جوابگوی دانشجویان هستند. همچنین برای انجام پایان نامه به زبان انگلیسی و زبان های دیگر ایستگاه دانشجو گزینه اول در کل کشور می باشد.

 

3: کانون پژوهشگران ایران


بهترین موسسه انجام پایان‌نامه را اگر قصد داشتیم با انگشت‌نشان دهیم، با جرئت می توان گفت انگشتمان این موسسه را مورد اشاره قرار میداد، یعنی کانون پژوهشگران ایران! علیرغم سابقه فعالیتی نه چندان طولانی این موسسه، کانون پژوهشگران ایران با در اختیار داشتن پژوهشگرانی خبره، پایان‌نامه و پروژه دانشجویان را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت انجام میدهد.

این موسسه از ابتدای تاسیس تا به امروز در خیابان جمالزاده تهران نرسیده به فاطمی، تبدیل به سری در میان سر ها شده است و همواره دانشجویان بسیاری را جهت دریافت بالاترین نمره پایین نامه همراهی کرده است.در صورتی که خارج از کشور در حال تحصیل هستید و در انجام پایان نامه انگلیسی زبان نیاز به کمک دارید، کانون پژوهشگران ایران بهترین گزینه برای شماست.

 

4: موسسه تزآگاه

موسسه تزآگاه که توسط چند پژوهشگر خبره اداره میشود، یک موسسه دانشجو محور هست که از صفر تا صد انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری با دانشجو همراه هست و علاوه بر توضیح کامل پروسه انجام پایان‌نامه، تمامی مراحل را نیز همراه با روش ارائه به دانشجو اموزش میدهد و از تجربیات خود به دانشجو شرح خواهد داد.

این روش دقیقا بر خلاف روش معمول دفاتر پایان‌نامه فروشی است که پایان‌نامه از پیش نوشته شده را بدون هیچ آموزش و توضیحی به دانشجو میفروشند.

 

5: موسسه سریع تز

در میانه تحقیق در مورد بهترین موسسه انجام پایان‌نامه در تهران، به مورد بسیار جالبی برخورد کردیم که پایان‌نامه ها و پروژه های دانشجویان را به زبان انگلیسی و اغلب برای دانشجویان خارج کشور انجام میداد. این موسسه که  سریع تز نام دارد از پژوهشگران انگلیسی زبانی تشکیل شده است که بعضی از آنها در ایران مشغول کار هستند و یا تحصیلات تکمیلی خود را در مقطع دکتری، در ایران گذراندند و برخی دیگر در خارج از کشور به صورت دورکاری فعالیت میکنند.

همچنین با در اختیار داشتن اشنایان در دانشگاه های خارج از کشور، به خوبی توانایی چاپ و اکسپت مقاله را نیز دارند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۲
Ali Hatami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی