آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

بایگانی

با رشد شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام، بسیاری از کسب و کارها تمایل دارند محصولات و خدمات خود را به مردم بفروشند. دغدغه اصلی صاحبان مشاغل، جذب مشتری است. در اینستاگرام قبل از هر چیز داشتن فالوور مهم است. هر چه پیج شما فالوور بیشتری داشته باشد، درآمد شما بیشتر خواهد بود. اما آیا باز هم می توانید با روش های قدیمی در جذب فالوور موفق باشید؟ نه اینطور نیست! شما باید از جدیدترین و بهترین راه ها برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید وگرنه رشد چشمگیری نخواهید داشت.

با گسترش شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام کسب و کارهای زیادی مایل به فروش محصولات و خدماتشان به افراد شده اند. دغدغه اصلی صاحبین کسب و کارها هم جذب مشتری است. در اینستاگرام قبل از هر چیز داشتن فالوور مهم است. تعداد فالوورهای پیج تان هرچقدر بیشتر باشد درآمدتان هم بیشتر خواهد بود. اما آیا با روش های قدیمی هنوز هم می توان در جذب فالوور موفق بود؟ خیر این طور نیست! باید از جدیدترین و بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید در غیر اینصورت رشد چشمگیری نخواهید داشت.

در حال حاضر استفاده از ربات اینستاگرام بهترین و ارزان ترین روش برای افزایش فالوور واقعی و هدفمند است. با ربات افزایش فالوور اینستاگرام به راحتی و بدون دردسر می توانید مخاطبان هدف یعنی علاقه مندان واقعی به کسب و کارتان را به پیج اینستاگرام خود جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید.

سوال مهمی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که بهترین ربات اینستاگرام کدام است؟ شاید ندانید اما تعداد ربات های اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است و در این صورت انتخاب برای کاربران سخت می شود. چون همه ربات های اینستاگرام به خوبی کار نمی کنند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین ربات اینستاگرام از نظر امنیت و جذب فالوور را به شما معرفی کنیم. پس اگر دنبال بهترین ربات های افزایش فالوور اینستاگرام هستید حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

ربات افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام برنامه تحت وب یا اپلیکیشن موبایلی است که وظیفه اصلیش انجام یکسری کارهای روتین در اینستاگرام برای افزایش تعامل با کاربران است. در واقع ربات اینستاگرام به پیج شما متصل می شود و دقیقا به جای شما فعالیت های تعاملی مثل فالو کردن دیگران، لایک کردن پست ها، کامنت گذاشتن، ارسال دایرکت و ... را انجام می دهد.

البته ربات های اینستاگرام قابل برنامه ریزی هستند و دقیقا می توانند تارگت ها را روی اهداف کاری شما قرار دهند. مثلا می توانند فقط پست هایی را لایک کنند که مربوط به هشتگ های مرتبط به کارتان است. در این صورت افرادی به پیج ما مراجعه می کنند که علاقه مند به کسب و کارتان هستند. در نهایت هم پیج شما را فالو می کنند. دقیقا این کار جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام است.

 

مزایا و معایب ربات های اینستاگرام چیست؟

مهمترین مزیت ربات اینستاگرام افزایش فالوور طبیعی و اورگانیک است. با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید افرادی را به پیج تان جذب کنید که واقعا علاقه مند به کسب و کارتان هستند. هزینه پایین استفاده از ربات اینستاگرام نسبت به دیگر روش های افزایش فالوور مثل تبلیغات در اینستاگرام مزیت دیگرش است. همینطور فعالیت اتوماتیک (24 ساعته) ربات بدون دخالت شما از مهمترین مزیت های ربات اینستاگرام محسوب می شود.

اما اجازه دهید از معایب ربات اینستاگرام هم به شما بگوییم. یکی از بزرگترین معایب ربات اینستاگرام کاهش نرخ تعامل در پیج است. اگر تارگت درستی روی ربات قرار ندهید ممکن است افرادی پیج شما را فالو کنند که علاقه چندانی به فعالیت شما در اینستاگرام نداشته باشند. در این صورت ممکن است بعد از مدتی به فالوور روح تبدیل شوند و نرخ تعامل در پیج تان به شدت کاهش پیدا کند.

از دیگر معایب ربات های اینستاگرام احتمال دیسیبل شدن یا بسته شدن پیج تان برای همیشه است. اگر از ربات مطمئن استفاده نکنید ممکن است با این مشکلات مواجه شوید. خیلی از ربات های قدیمی که آپدیت نشده اند امنیت پایینی دارند و اینستاگرام آنها را به عنوان ربات شناسایی می کند. به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی پس از شناسایی، پیج تان را مسدود می کند.

 

بهترین ربات اینستاگرام چه ویژگی هایی دارد؟

ربات های اینستاگرام ویژگی های زیادی دارند که برای جذب فالوور هدفمند می توانید از آن ها استفاده کنید. یکی از مهمترین ویژگی های ربات اینستاگرام هوشمند بودن و همه کار بودنشان است. یعنی به راحتی قابل برنامه ریزی برای انجام اهداف کاری تان هستند. در ادامه تعدادی از ویژگی های بهترین ربات اینستاگرام را برای شما عنوان می کنم.

  • قابلیت جذب فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام
  • قابلیت جذب فالوور با فالو و آنفالو کردن هوشمند
  • قابلیت جذب فالوور بر اساس موقعیت جغرافیایی
  • قابلیت جذب فالوور بر اساس جنسیت
  • قابلیت جذب فالوور بر اساس هشتگ
  • شناسایی و حذف فالوورهای فیک پیج خودتان
  • استخراج کامنت گذاران برای قرعه کشی مسابقه
  • قابلیت اتصال چند اکانت اینستاگرام به ربات
  • گزارش گیری دقیق از فعالیت های انجام شده ربات
  • قابلیت کامنت گزاری، لایک کامنت و منشن کردن افراد
  • قابلیت تنظیم کردن سرعت انجام فعالیت ها
  • قابلیت ورود پست ها به اکسپلور اینستاگرام
  • قابلیت زمان بندی ارسال پست ها

 

بهترین ربات های افزایش فالوور اینستاگرام در ایران

همانطور که می دانید ربات های افزایش فالوور در اینستاگرام زیاد هستند اما نکته مهم این است که بهترین ربات اینستاگرام کدام است؟ از بین ربات های موجود کدام یک واقعا امنیت بالایی دارد و درست کار می کند؟ نگران نباشید در ادامه قصد داریم بهترین ربات های افزایش فالوور اینستاگرام که تیم ما تست کرده است و از کارایی و امنیت آن مطمئن هستیم را به شما معرفی کنیم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۱
Ali Hatami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی