تنظیمات تبلیغات و حساب کاربری در اینستاگرام
آگهی (ADS) امکانی است که اپلیکیشنها در فضای مجازی در اختیار مشتریان قرار میدهند تا در میان دیگر کاربران ADS تبلیغاتی خود را توزیع کنند. اینستاگرام هم این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است. شما از طریق این گزینه میتوانید فعالیتهای تبلیغاتی خود را ببینید. همچنین اگر پیج فروشگاهی دارید عملکرد تبلیغاتی خود را مشاهده کنید. نایس فالوور به طور کامل به تنظیمات این بخش پرداخته است.
قسمت آگهی (ADS)شامل سه بخش است. (ذکر این نکته لازم است که ADS در ایران فعال نیست)
Ad Topic: این بخش شامل سه موضوع است که شما با انتخاب هر یک تبلیغات نسبتا کمتری از آن موضوعات ملاحظه میکنید. این سه موضوع الکل، آموزش فرزندان و حیوانات خانگی است.
Ad Activity: این بخش شامل تبلیغاتیهای است که اخیرا با آن تعامل داشتهاید و همچنین اطلاعاتی درباره برند آنها کسب کردهاید.
About Ads: این بخش شامل سایتهای است که اطلاعاتی درباره تبلیغات اینستاگرام را در اختیار شما قرار میدهد.
حساب کاربری Account
این بخش شامل تنظیمات کاملی از حساب کاربری شماست و زیر قسمتهای مختلف آن را توضیح میدهیم. با نایس فالوور همراه باشید.
Personal Information: در این قسمت شما اطلاعات شخصی خود را از قبیل ایمیل، جنسیت، شماره موبایل و تاریخ تولد را مشاهده میکنید.
: این قسمت مدت زمان فعالیت شما را نمایش میدهد همچنین قادر به تنظیم کردن ساعت فعالیت خود هستید.
Saved: این بخش شامل تمامی پستهای ذخیره شده در اینستاگرام هست همچنین قادر به ویرایش دستهبندی پستهای ذخیره شده هستید.
Close Friends: شما در این قسمت قادر به انتخاب دوستان نزدیک خود هستید و لیست کاملی از آنها در اختیار شما قرار میگیرد. با انتخاب دوستان نزدیک و تشکیل Close Friends شما توانایی به اشتراک گذاری استوری و پستها برای دوستان نزدیک خود هستید.
Language: در این قسمت شما زبان مورد نظر خود را برای اینستاگرام انتخاب میکنید.
Caption: با فعال کردن این بخش به صورت خودکار زیر نویس انگلیسی برای شما تولید میشود.
Contact Syncing: هنگامی که این بخش را فعال میکنید اینستاگرام هر چند وقت یکبار تمام اطلاعات شما را به صورت خودکار ذخیره میکند. با این کار قادر به جستجو راحتتر مخاطبین خود هستید. یعنی زمانی که یک کاربر را حذف کردهاید و بعدها به دنبال آن میگردید سادهتر آن را پیدا میکنید. با فعال بودن این گزینه فعالیتهای شما در مورد مخاطبین خود در اینستاگرام ذخیره میشود.
Sharing to Other Apps: همانطور که از اسم این گزینه پیداست شما قادر به اشتراک گذاری اکانت خود با سایر شبکههای اجتماعی هستید. بسیاری از افراد همیشه ساخت اکانت برایشان بسیار آزار دهنده است ولی با این گزینه مشکل آنها برای ساخت اکانتهای متفاوت از بین میرود.
Cellular Data Use: شما در این بخش قادر به مشاهده حجم مصرفی اینستاگرام خود هستید همچنین با فعال کردن گزینه Use Less Data حجم مصرفی اینستاگرام را کاهش میدهید. البته با فعال کردن این گزینه عکس و فیلمهای نمایش گذاشته شده برای شما با کیفیت پایینتری خواهد بود. همچنین به این نکته توجه کنید که گزینه Use Less Data مصرف اینترنت سیم کارت شما را کاهش خواهد داد.
Original Photos : با فعال کردن این بخش پست و استوریهای شما در گالری گوشی به صورت خودکار ذخیره میشود.
Request Verification: حتما در اینستاگرام بعضی از کاربران را مشاهده کردهاید که در کنار نام کاربری آنها یک تیک آبی است. برای دریافت تیک آبی یا بعضی دیگر از گزینهها شما باید در این قسمت یک فرم درخواست مخصوص اینستاگرام را پر کنید.
Posts You’ve Liked: شاید برایتان پیش آمده باشد که بخواهید پستهای که لایک کردهاید را مشاهده کنید. با این گزینه قادر به مشاهده تمام پستهای که لایک کردهاید هستید. کافی وارد این قسمت شوید و تمامی پستهای لایک شده توسط خود را مشاهد و همچنین ویرایش کنید.
Branded Content Tools: این بخش شامل ابزاری برای کسانی است که تیک آبی از اینستاگرام دریافت کرده باشند. با این گزینه شما قادر به مارک کردن یا برند سازی محتوای هستید که توسط شما یا همکاران تجاری شما تولید شده است.
Switch to Professional Account: با انتخاب این گزینه شما قادر به تغییر حساب کاربری خود از شخصی به تجاری یا بالعکس هستید. اگر حساب شما شخصی است برای تغییر به شما دو نوع تجاری سازی پیشنهاده میشود که در زیر به آن میپردازیم.
- Business: با فعال کردن این گزینه شما قادر به مشاهده آنالیز پست و استوری خود هستید. این آنالیز شامل شرح کاملی از تعداد لایکها و مشاهده، ذخیره پست شما توسط نفرات گوناگون هستید. با فعال کردن این گزینه اطلاعات تماس شما هم برای دیگران قابل مشاهده است.
- Creator: با فعال کردن این گزینه شما قادر به مشاهده آنالیز بهتری نسبت به گزینه Business هستید و آنالیزی بهتری از رشد پیج خود خواهید داشت و همچنین مدیریت بهتری در حساب کاربری و پیامهای ارسال شده خود خواهید داشت.