آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

بایگانی

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۱۷ ق.ظ

30 روش فوق العاده برای افزایش فروش آنلاین

روش های زیادی برای افزایش فروش در کسب و کارهای آنلاین وجود دارد که خیلی از دوستان از آن بی خبر هستند و استفاده نمی کنند. در این مقاله قصد داریم روش های کاربردی و ساده ای را به شما معرفی کنیم که اگر از آن ها در کسب و کارتان استفاده کنید افزایش فروش تان صد در صد تضمینی است.

 

با تکیه بر محتوا سرنخ­ ها (leads یا مشتریان راغب) را بیابید.

امروزه کسب و کارهای بسیاری در تلاشند تا محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین بفروشند، اما برای این­که مخاطبان را تشویق کنید تا در نتایج جستجو به جای دیگر شرکت­ها، شرکت شما را انتخاب کنند، باید روش­های جدیدی رابه کار بگیرید تا برند تجاری خود را جا بیندازید. برای دستیابی به این هدف، نباید بر روشهایی تکیه کنید، که در بازاریابی سنتی و آفلاین استفاده می‌شوند، بلکه باید با تکیه بر محتوای با کیفیت این کار را انجام دهید تا لیدها (مشتریان راغب) قانع شوند به مشتریان ثابت شما تبدیل شوند.

همیشه به یاد داشته باشید که محتوا در دنیای آنلاین پادشاه است، به همین دلیل شما باید در وبسایت خود محتوای بهینه سازی شده و مناسب برای سئو را تولید کنید و آن را در رسانه های اجتماعی و سایت های معتبر منتشر کنید. محتواهایی که تولید می­کنید نباید صرفا مشتری را به خرید ترغیب کند بلکه در عوض باید به آموزش خریدار آنلاین بپردازد و به او در ایجاد رابطه قابل اعتماد با برند تجاری شما کمک کند.

 

از تایید اجتماعی یا social proof استفاده کنید

یک روش قدرتمند دیگر برای برجسته شدن در میان رقبای مختلف و قانع کردن جامعه هدفتان برای خرید انحصاری از شما، ایجاد تایید اجتماعی است. در واقع، ایجاد تایید اجتماعی به معنای آن است که با ساختن یک برند تجاری قابل اعتماد، مشتریان بالقوه‌تان را مجاب کنید تا مانند مشتریان فعلی تان از محصولات و خدمات شما استفاده کنند و واضح است که این‌کار بسیار به افزایش فروش آنلاین محصولات شما کمک می‌کند.

مثلا برای افرادی که در وبسایت شما کامنت می­گذارند، عکس کوچکی از چهره آنان نشان دهید. این ثابت می کند که شما کامنت­ها را خودتان درست نکرده اید و همچنین راهی برای ارتباط کاربران با افرادی که این کامنت­ها را نوشته‌اند، فراهم می‌کند. برای دستیابی به این هدف مهم مثلا می­توانید با ارائه نوعی اطلاعات تماس، مثل عکس‌ها و یا نام کاربری توییتر یا اینستاگرام کسانی که از محصولات و خدمات شما استفاده کرده‌اند، این امکان را ایجاد کنید که مشتریان بالقوه بتوانند از صحت مشخصات کسانی که شما از آن‌ها به عنوان خریدار یاد کرده‌اید، اطمینان حاصل کنند.

این یک شکل قدرتمند از تایید اجتماعی است. چون شما با این کار نشان می دهید که نه تنها توصیفات شما واقعی است، بلکه خوشحالید که اجازه می دهید بازدیدکنندگان کنجکاو با افرادی که محصول شما را تأیید کرده اند تماس بگیرند.

برای تایید اجتماعی همچنین می­توانید از یک ابزار تایید اجتماعی بسیار خلاقانه‌تر استفاده کنید. مثلا به این صورت که اعلان­های کوچکی در صفحات فرود محصول سایت خود قرار دهید، به طوری که هر زمان که کسی یکی از محصولات شما را بخرد، بلافاصله در این بخش یک اعلان و واکنش همزمان نشان داده شود، که نام کاربر و عکس و کالایی که وی خریداری کرده است، را نشان دهد.

این می­تواند یک محرک قدرتمند برای قانع کردن مشتریان مردد باشد (یعنی مشتریانی که در خرید محصولات شما تردید دارند) تا از شما خرید کنند. چون وقتی یک بازدید کننده  تازه وارد به وبسایت شما وارد می­شود، این اعلان­های آگاهی دهنده درباره آخرین خریدها را مشاهده خواهد کرد و در واقع متوجه خواهد شد که مردم از شما خرید می کنند و به شما اعتماد دارند و وب سایت شما دارای یک گروه از مشتریان فعال است. بنابراین او نیز قانع می­شود تا از شما خرید کند.

 

نمادهای اعتماد را در معرض دید کاربران قرار دهید

یک روش بسیار عالی برای افزایش فروش آنلاین قرار دادن نماد­های اعتماد (trust signals) در وبسایت است. استفاده از این نمادها در وبسایت باعث می‌شود درک بهتری از وبسایت شما در ذهن مشتری ایجاد شود و تردیدهایی که احتمالا در ذهن مشتری راجع به معتبر بودن وبسایت و خدمات شما وجود دارد، کمرنگ ­شود.

مشهورترین نماد اعتمادی که در فروشگاه های آنلاین ایرانی استفاده می­شود، E-Namad است. یک نمادی که نشانه تایید صلاحیت فروشگاه از سوی مرکز تجارت الکترونیک سازمان صنعت است و برای دریافت آن باید اقدامات لازم را انجام دهید.

ممکن است مثلا شما یک گواهینامه بازرگانی محلی یا بین‌المللی خاص  داشته باشید. در این صورت توصیه می­شود تصویر آن را در بخشی از وبسایت خود به نمایش بگذارید. حتی اگر این نمادها را ندارید، خیلی ساده می‌توانید از مشتریانی که از خدمات شما راضی هستند لیست بلند بالایی تهیه کنید و آن را در وبسایت خود به نمایش بگذارید تا در ذهن مشتریان جدید اعتماد ایجاد کند.

 

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۰۰ ، ۰۱:۱۷
Ali Hatami
سه شنبه, ۳ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۴۳ ب.ظ

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام

استراتژی های هشتگ در اینستاگرام نسبت به سلیقه هر فرد متفاوت میباشد. یکی علاقه مند است زیر هر پست 5 هشتگ اضافه کند و دیگری علاقه مند است که سقف محدودیت 30 تایی هشتگ را پر کند! همانگونه  که یک ادمین متنفر است از اینکه هشتگ های نامربوط زیر پست های اینستاگرام خود داشته و ادمین دیگر این کار را یک راهکار “رشد سریع” میداند.

درباره درست و نادرست بودن این روش ها در مقالات دیگر صحبت خواهیم کرد. اما در هر حال ما طبق استراتژی های کلاه سفید پیش میرویم و اینطور در نظر میگیریم که شما هم میخواهید به سالم ترین روش ممکن جلو بروید. بنابراین لیست پر بازدیدترین هشتگ های فارسی اینستاگرام را نسبت به موضوع و دسته بندی  و نوع آنها را در اختیارتان میگذاریم. شما میتوانید به صورت دلخواه، آنها را کپی کرده و زیر پست اینستاگرامی خود بگذارید.

اما خوبه که در این جا به دو سوال مهم جواب دهیم.

  1. آیا مردم در اینستاگرام هشتگ ها را سرچ میکنند ؟
  2. چرا هشتگ ها برای ما مهم هستند ؟

 

بهترین هشتگ آماده اینستاگرام (هشتگ های پربازدید ایرانی)

هشتگ های اینستاگرام هنوز هم یک راه موثر برای جلب توجه چشمان بیشتر و در نتیجه داشتن تعامل بالاتری در پست های شما در سال ۲۰۲۰ است. در واقع یک پست دارای هشتگ به طور میانگین ۱۲٫۵ درصد تعامل بیشتری را نسبت به پست بدون هشتگ دارد. بنابراین ایجاد یک استراتژی هشتگ برای رشد صفحه شما بسیار ارزشمند است. در این مقاله ما در مورد انواع هشتگ های پر بازدید ایران و بهترین هشتگ های اماده فارسی مورد استفاده توسط ایرانیان در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. اما در ابتدا بیایید ببینیم که چرا هشتگ ها در اینستاگرام انقدر مهم هستند؟

 

چرا هشتگ ها در اینستاگرام اهمیت دارند؟

اینستاگرام از زمان عرضه رسمی خود در سال ۲۰۱۰ دچار تغییر و تحولات زیادی شده است. اما در طی تمامی این تحولات، یک چیز همیشه ثابت مانده است: اهمیت هشتگ ها این که بدانید کارایی هشتگ چیست؟  از این رو شما را دعوت به مطالعه مقاله هشتگ چیست؟ میکنیم .

استفاده از هشتگ های مرتبط و هدفگیری شده برای پست ها و استوری های شما هنوز هم یکی از بهترین راه ها برای دسترسی به مخاطبان جدید در اینستاگرام است و در نتیجه این اتفاقات می توان انتظار افزایش تعامل، دنبال کنندگان و مشتری های بیشتر برای بیزینس شما را داشت.

درست مانند توئیتر و دیگر شبکه های اجتماعی، هشتگ های اینستاگرام کار خود را به صورت سازمان دهی و دسته بندی محتواهای ویدیویی و عکس ها انجام می دهند. اگر شما اکانت پابلیکی در اینستاگرام داشته باشید و یک هشتگ در پست خود قرار دهید، این پست در صفحه مخصوص به هشتگ قرار داده شده برای تمامی کاربران اینستاگرام قابل مشاهده خواهد بود.

 

لیست هشتگ های فارسی اینستاگرام

  • هشتگ های مربوط به گردشگری

  • #گردشگری
  • #سفر
  • #ایران
  • #تفریح
  • #طبیعت
  • #مسافرت
  • #توریستی
  • #گردشگری_پایدار
  • #تور
  • #طبیعت_گردی
  • #گردشگری_ایرانی
  • #طبیعت_ایران
  • #اکوتوریسم
  • #توریسم
  • #توریست
  • #میراث_فرهنگی
  • #گردشگری_ایران
  • #جهانگردی
  • #تور_گردشگری
  • #تور_مسافرتی
  • #گردشگری_ایرانی
  • #توریستی_گردشگری
  • هشتگ های مربوط به خودرو

  • #خودرو
  • #ماشین
  • #گالری_خودرو
  • #افرود
  • #نمایشگاه_اتومبیل
  • #کفخواب
  • #توربو
  • #نمایشگاه_خودرو
  • #تعمیرگاه
  • #نمایندگی_مجاز_فروش
  • #نمایشگاه_ماشین
  • #تیونینگ
  • #آفرود
  • #خودروامروز
  • #خودروها
  • #خودرویی
  • #خودروامروزی
  • #خودرو_لوکس
  • #خودروسازی
  • #خودروی_برقی
  • #خودرو_داخلی
  • #خودرو_جدید
  • #خودرو_وارداتی
  • #خودرو_کلاسیک
  • هشتگ های مربوط به غذا

  • #غذا
  • #غذای_سالم
  • #صبحانه_خوری
  • #غذاها
  • #عصرانه_خوشمزه
  • #اشپزی_ایرانی
  • #خوراکی
  • #خوراکی_بازی
  • #صبحانه_کامل
  • #خوراکیها
  • #شام
  • #ناهار
  • #ناهارمن
  • #ناهار_بزن
  • #ناهار_خوشمزه
  • #صبحانه
  • #صبحانه_بزن
  • #صبحانه_سالم
  • #خوراکیهای_سالم
  • #صبحانه_خوشمزه
  • #عصرانه
  • #آشپزی
  • #اشپزی
  • #آشپزی_خاص
  • #آشپزی_آسان
  • #آشپزی_ایرانی
  • #آشپزی_باعشق

 

منابع : ایسمینار و روباه سفید

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ فروردين ۰۰ ، ۲۲:۴۳
Ali Hatami