آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

بایگانی
دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۸ ب.ظ

چگونه مرد را عاشق خود کنیم؟

اگر عاشق مردی شده‌اید و قصد دارید به او ثابت کنید که شما، همۀ آن چیزی هستید که او نیاز دارد، باید موارد و مسائلی را در نظر بگیرید. عاشق کردن یک مرد کار ساده‌ای نیست و البته این کار دشوار به معنای آن نیست که شما برای عاشق کردن یک مرد تمام وجود خود را ببازید و کاملاً به خاطر او تغییر کنید.

از نظر دانشمند روانشناس، دکتر تاد کاشدن، عشق به معنای گسترش خود است. برای این گسترش وجودی، نیازی نیست که خود را تغییر دهید بلکه کافی است به علایق، ارزش‌ها، باورها، خواسته‌ها و اهداف فرد دیگر احترام بگذارید و در واکنش این رفتار خواهید دید که فردی که قصد عاشق کردن آن را دارید هم احترامی متقابل برای شما قائل خواهد شد.

زندگی مانند فیلم‌های عاشقانه نیست که به شیرینی و به سادگی آن فیلم‌ها بتوان مردی را عاشق خود کرد. پیاده کردن بسیاری از چیزهایی که در رمان‌ها می‌خوانیم و در فیلم‌ها می‌بینیم، در دنیای واقعی گاها امکان‌پذیر نیست؛ اما موارد مهمی وجود دارند که برای عاشق کردن یک مرد می‌توانید آن‌ها را به کار ببرید. اگر این موارد را قدم به قدم و درست انجام دهید، قطعاً موفق خواهید شد. در ادامه به بررسی مواردی که روانشناسان برای عاشق کردن یک مرد بر آن‌ها تأکید می‌کنند، می‌پردازیم.

 

۱-احترام به خود، بهترین حامی جذابیت شماست


اگر می خواهید یک برداشت اولیه عالی از خود بسازید، هرگز کاری نکنید که نشان دهد برای خودتان ارزش و احترام قائل نیستید

مردانی که احساس کنند شما برای خودتان ارزش و احترام زیادی قائلید ، بی درنگ جایگاه بالایی روی نردبان ارزش برای شما قائل می شوند. آن ها تنها زمانی متوجه این ارزش و احترام شما می شوند که آن را نشان دهید. زمانی که کاری انجام می دهد که نشان دهنده ی بی تفاوتی یا بی احترامی است توجه و ارزشی که به او می دهید را کم کنید.

سخت تلاش کردن برای به نتیجه رسیدن بدترین کاری است که می توانید انجام دهید ملکه با ارزش هرگز برای به دست آوردن مردان سخت تلاش نمی کند. ملکه اگر احساس ورود به یک رابطه اشتباه بروز پیدا کرد، به سادگی پاپس می کشد.

این زن هرگز برای جلب توجه مرد نمی جنگد، این باید برعکس باشد. مردان باید برای جلب توجه شما تلاش کنند و برای آن بجنگند اما چطور؟
سخت تلاش کردن همان تلاش برای جلب توجه کردن است. تفاوت اصلی همین جاست. ملکه توجه اش را تنها به مردی می دهد که برای دریافت آن می جنگد. او قطعا ، یک یا دو حقه برای اینکه مرد را وادار به جنگیدن کند ،در آستین دارد.

آیا این حقه ها را شما بلدید؟
ملکه سخت به دست می آید نیازی به تلاش کردن ندارد نیازی ندارد که آگاهانه برای جلب توجه مرد به دنبال راهکار و استراتژی باشد. او تنها مختصری از زمان و توجه اش را صرف مردی می کند که برای آن می جنگد ، مردی که تلاش های لازم را انجام می دهد. یک رابطه ی خوب هیچ گاه نمی تواند بر اساس بازی ها ساخته شود. (این تکنیک برگرفته از دوره ملکه باش تا برایت زانو بزند است)

 

۲- برای عاشق کردن یک مرد خودت باش

یکی از گام‌های مؤثر در عاشق کردن یک مرد، این است که خود واقعی‌تان باشید. روانشناس بالینی دکتر مری لین، معتقد است فردی که سعی می‌کند سبک زندگی دیگران را تقلید کند و از خود واقعی‌اش دوری کند، در واقع خود را دوست ندارد! چگونه فردی که خود را دوست ندارد می‌تواند در عاشق کردن یک مرد موفق باشد؟! وقتی سعی می‌کنید خود واقعیتان را با ماسک‌های شخصیتی مختلف بپوشانید، به مرور بر روحیه خود فشار می‌آورید و ممکن است در بازی کردن نقش‌های مختلف دچار سردرگمی و اختلالات شخصیتی شوید. شما باید سعی کنید مرد مورد نظرتان عاشق شما شود و نه عاشق ماسکی که بر شخصیت خود می‌زنید. نشان دادن خود واقعیتان با تمام کاستی‌ها نشانه صداقت شماست و چه چیزی بهتر از عاشق کردن مردی، با صداقت و راستی!

 

۳- برای عاشق کردن یک مرد به ظاهر خود اهمیت بدهید


برای عاشق کردن یک مرد نیازی نیست رژیم بگیرید، رنگ موهایتان را تغییر دهید و… تنها کافی است تلاش کنید مرتب و سرزنده باشید. زیبایی شما منحصر به فرد است و نیازی به تغییر ندارید اما توجه به ظاهرتان و مرتب و تمیز بودن می‌تواند نظر فرد مقابل را به شما جلب کند و اعتماد به نفس شما هم افزایش پیدا کند.


مقاله مرتبط: چگونه پسری را دیوانه خود کنیم؟ با روش های دیوانه کردن یک پسر آشنا شوید


۴-تکنیک تطابق سطح فکر در عاشق کردن مرد

مردها معمولا عاشق دخترانی می شوند که سطح فکری مشابه با خودشان دارند. برای عاشق کردن یک مرد اگر مرد فکر کند که با دختری نابالغ سر و کار دارد، ممکن است از او تنفر پیدا کند.

برای این که این بخش واضح و روشن باشد، به تعریف دقیقی از واژه ی “بالغ” نیاز داریم. هیچ معنای همگانی درون این کلمه نهفته نیست، معنای این واژه به استاندارد ها و دیدگاه های شخصی بستگی دارد.

به طور عمومی، اگر می خواهید کسی با بلوغ مشابه خودتان را متقاعد کنید، سطح فکری اش را با خودتان تطابق دهید، چه این سطح فکری بالا باشد چه پایین. افرادی هستند که اگر به آن ها ثابت کنید سطح فکری بالاتری به نسبت خودشان دارید، تحت تاثیر قرار می گیرند.

در سمت دیگر ماجرا، افراد سست، در صورتی که جلوه ی بیشتری از خودشان داشته باشید، احساس تهدید شدن می کنند. مثالی از این نوع افراد مردانی هستند که تاب تحمل زن های باهوش را ندارند. زنی که در چنین داستانی حضور دارد، نباید هوشش را به رخ بکشد وگر نه شریک اش را از خودش بیزار می کند.((این تکنیک برگرفته از دوره ملکه باش تا برایت زانو بزند است))

 

۵- برای عاشق کردن یک مرد مهارت خوب شنیدن را یاد بگیرید

داشتن توانایی ارتباط برقرار کردن می‌تواند در جلب نظر فرد مورد نظر شما مؤثر باشد. برای آن که بتوانید ارتباط مؤثری برقرار کنید باید شنونده خوبی باشید. مردان نیازمند گوشی شنوا هستند تا حرف‌هایشان را بشنود و بتوانند مشکلاتشان را با آن فرد در میان بگذارند. مردان بیشتر مایل هستند به مسائل مهم بپردازند و درباره آن‌ها صحبت کنند. کافی است شما صبورانه به حرف او گوش دهید و با این کار قدمی برای بیشتر عاشق کردن او بردارید.

۶- برای عاشق کردن یک مرد نگرش خوب و مثبت داشته باشید

حتماً افرادی که دید منفی نسبت به اکثر مسائل دارند برای شما هم آزاردهنده هستند و شما هم تمایل ندارید با این افراد رفت و آمد و گفتگو داشته باشید زیرا انرژی منفی آن‌ها بر همه تأثیر می‌گذارد. داشتن نگرشی مثبت به مسائل، به ویژه مسائلی که شاید به نظر بیاید که قرار است خوب پیش نروند، رفتاری بسیار دل‌نشین و جذب‌کننده است. یک مرد عاشق رفتار بانویی می‌شود که نگرشی مثبت به مسائل دارد و سعی می‌کند در زمان‌های مختلف زندگی خود شاد و سرزنده باشد. انرژی مثبت شما به او نیز منتقل می‌شود و او را تحت تأثیر قرار می‌دهد. علاوه بر این، به مرور زمان دیدتان به زندگی خودتان هم مثبت‌تر می‌شود و بیشتر از زندگی لذت خواهید برد.

۷- برای عاشق کردن یک مرد مهربان باشید


هر فردی در وجود خود این توانایی را دارد تا در برخورد با موارد و افرادی در زندگی خود، بدجنسانه عمل کند. بهتر است سعی کنید این توانایی منفی را از ذهن خود حذف کنید. سعی کنید مهربان باشید و به بقیه مهربانی نشان دهید. این رفتار برای هر مردی جذاب خواهد بود.

۸- برای عاشق کردن یک مرد متفاوت باشید

بهترین راه برای متفاوت بودن، این است که خودتان باشید. خود واقعی شما منحصر به فرد است و با همه انسان‌ها متفاوت است.سعی نکنید خود را مانند کسی دیگر جلوه دهید و در واقع نباید فیلم بازی کنید.

۹- برای عاشق کردن یک مرد اعتماد به نفس داشته باشید


اعتماد به نفس داشتن کلید اصلی عاشق کردن یک مرد است. بسیاری از زنان فکر می‌کنند اگر رفتاری مظلومانه داشته باشند می‌توانند موجب دل‌رحمی دیگران شوند، در صورتی که این تفکر کاملاً اشتباه است. هیچ فردی به سمت انسانی ضعیف کشیده نمی‌شود. نقش یک فرد نیازمند و وابسته را بازی کردن نه تنها شما را به خواسته‌تان نمی‌رساند بلکه به مرور موجب ضعف شخصیتی شما هم می‌شود. اگر می‌خواهید مردی عاشق شما شود، باید اعتماد به نفس خود را تقویت کنید. افرادی که اعتماد به نفس ندارند، قابل اعتماد هم نیستند. شما شایسته عشق ورزیدن هستید، پس به خود اعتماد کنید.

منبع : تکامل من

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۵
Ali Hatami

نظرات (۳)

کاملا درست و عالی گفتی.
دعوتی به وبلاگم
۱۶ بهمن ۹۷ ، ۱۱:۳۴ سایه اکلیلی مایع
مشاهده محصولات اصل از آمازون
۲۳ بهمن ۹۷ ، ۱۲:۰۱ خرید گوشواره
خرید اینترنتی جدیدترین گوشواره های اصل از آمازون آمریکا با طراحی خاص و منحصر به فرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی