آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

آموزش بازاریابی اینترنتی

مقالات و آموزش های مربوط به حوزه کسب و کار اینترنتی

بایگانی
دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۵ ب.ظ

چگونه از کودکتان بهترین عکس را بگیرید؟

برای عکاسی کودک با او همسطح شوید اما نه به این معنا که اگر فقط بنشینید یا روی زمین دراز بکشید کافی میباشد،

بلکه هنر عکاسی یعنی اینکه شما بتوانید از زوایای مختلفی نگاه کنید تا موضوع، جذاب و خاص دیده شود؛ حتی میتوانید با ایستادن روی مبل یا صندلی از زاویه بالا از کودک در حال غذا خوردن، بازی کردن، خوابیدن و . . . عکاسی کنید.
برای انجام اینکار خیلی احتیاط کنید؛ ایستادن در سطحی بالاتر از کودک این قدرت را به شما میدهد تا از نمایی به اصطلاح نمای دید پرندگان عکاسی کنید.

نکته تکنیکی عکاسی از کودک

برای عکس برداری از زاویه بالا بهتر است که از لنز واید استفاده کنید تا بتوانید کادر بازتری داشته باشید اینگونه میتوانید در یک تصویر هم کودک و هم وسایل اطرافش در ثبت کنید درست این است که هنگام عکاسی با این لنز کمی به سمت جلو خم شوید تا پاهای خودتان در کادر عکس نباشد، اگر در منزل عکاسی میکنید به نورها و سایه ها توجه داشته باشید و دقت کنید که سایه خودتان که از نور لوستر و یا لامپ سقفی ایجاد میشود روی کودک نباشد، بهترین نور برای این زاویه نوری است که از پنجره میتابد برای هنری شدن عکستان بهتر است که از سمت چپ یا راست نور بتابد چرا که اینگونه به تصویر ثبت شده حجم میدهد.
برای تنوع بخشیدن و بهتر شدن عکس های خود به این موضوع توجه کنید که میتوانید از نمای نزدیک عکاسی کنید، برای گرفتن چنین عکسی لازم است دقت کنید که کادر با چهره کودک پر شود به گونه ای که جزئیات صورت کاملا مشخص شود.

نکته تکنیکی عکاسی از کودک

هنگام عکاسی از نمای نزدیک باید از لنز ماکرو و یا آداپتور کلوزآپ استفاده کنید.
برای تنظیم دوربین های غیر حرفه ای برای اینکه بتوانید تا حد امکان به موضوع نزدیک شوید باید تنظیم را روی آیکون گل قرار دهید.
دقت کنید به علت فاصله کم دوربین با موضوع عمق میدان عکس بسیار کم است و این باعث میشود اگر در نقطه مناسب فوکوس نکنید بخشی از عکس شما محو شود، بهتر است سعی کنید روی چشم ها فوکوس کنید توجه کنید نقطه ای که شما فوکوس میکنید کانون اصلی عکس شما میباشد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۵
Ali Hatami

نظرات (۱)

۱۶ آذر ۹۷ ، ۱۸:۰۰ آموزش طراحی سایت حرفه ای
https://sh711.com

اطمینان از کیفیت بالای آموزش :

اگر تا بحال از آموزش های شیرازلرن استفاده ننموده اید این پکیج آموزشی را خریداری نمایید.

آموزش html,css 

یا اینکه قسمت های اولیه آموزش را دانلود نمایید.

دانلود رایگانتوجه توجه :

با معرفی هر هنرجو 100 هزار تومان هدیه بگیرید.

آموزش وردپرس پیشرفته به این دوره اضافه شد – پشتیبانی از زمان ثبت نام 6 ماه می باشد. یعنی هر چه زودتر ثبت نام نمایید به نفع شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی